Si Oren, nga kapoy sa kabudlayan sa pagtinguha nga amligan ang iya mga kaupod, amat-amat nga nagpakig-away agod mabawi ang iya kusog. Nagdaug sia sa kakapoy samtang ang iya enerhiya indi malikawan nga naubos, nadula sa nagapadayon nga inaway, nga nagatutok sa pagpabilin nga mahunahunaon. Amat-amat niya nga nabawi ang iya mga batasan kag natalupangdan niya sanday Tonk, Mead, kag Laurin nga nagahatag sang ila proteksyon nga taming sa palibot niya. Sa sina nga tion, ang isa ka kasakit sang kahuya nag-agi sa iya, nga nagahunahuna nga dapat sia ang nagaamlig sa ila sa baylo.
Sang si Oren sa katapusan nagtangla kag nakita ang iban nga mga agalon, ilabi na si Master Wabasha, ang ila mga panulok nakatutok sa nagapalapit nga mga pagpabakod gikan sa mga bungyod, nahangpan niya ang kabug-aton sang sitwasyon. Ang makahalawhaw nga presensya sang mga soldado sang itom nga lehiyon sa tanan nga bahin nagpaathag nga ang mga katalagman indi malandas para sa ila gamay nga grupo. Sa sini nga paghangop, ginpalig-on ni Oren ang iya kaugalingon kag nahibal-an niya nga kinahanglan niya nga ipatawag ang iya katapusan nga mga reserba sang kusog sa pagbulig sa ila, nakahibalo nga wala sila sing tsansa batok sa tuman kadamo nga mga numero.
Bisan pa sang makahaladlok nga hangkat nga ila ginaatubang, ang pagtawag sang iya bug-os nga kusog indi mabudlay nga hinimuan para kay Oren. Ginpunggan niya sing hungod ang iya kaugalingon, nga tuyo nga likawan ang makamamatay kag amligan ang kabuhi bisan sang mga kaaway. Nagapati sa mas mataas nga katuyuan, naglikaw sia sa pagkuha sang mga kabuhi, nga nakita ang iya papel bilang isa ka manug-amlig sa baylo nga isa ka manugdula sang kabuhi. Ginkabig ini ni Oren nga isa ka halangdon nga pagtinguha kag isa ka banas nga dapat niya sundon agud mangin isa ka positibo nga halimbawa para sa iban.
Sa paglala sang sitwasyon padulong sa nagahilapit nga kalaglagan, nakilala ni Oren ang indi malikawan nga kamatuoran: mahimo nga kinahanglan niya magdangop bisan sa makamamatay nga mga tikang agud masiguro ang pagpalagyo sang iya mga kaupod. Bisan pa sang makahalanusbo nga kahimtangan, si Oren may mabaskog nga pagpangalag-ag sa paghimo sing subong sina ka daku nga mga tikang, nga nagapangita sing alternatibo nga mga solusyon agod malikawan ang pagkuha sing kabuhi kon mahimo.
Sa pag-upod liwat sa iban nga mga agalon, si Oren nakaeksperyensya sang isa ka daku nga pagbatyag sang kaumpawan kag kalipay, nga nakahibalo nga ang iban nga nasugata dapat gid nga amo ang katapusan nga mga nakalampuwas. Nabatyagan niya ang isa ka daku nga responsibilidad sa pag-amlig sa ila kag pag-amlig sa ila subong nga sila pamilya sa iya, labaw pa sa mga abyan ukon mga kaalyado.
Samtang ang diutay nga paglaum nagdugay, may posibilidad nga ang pila ka mga indibidwal nakahimo sa paglikaw sa mapintas nga pagtinlo sang Shadow Coven. Bisan pa nga nakita niya ang pagdula sang mga Agalon sang Oracle sa iya mga malain nga damgo, nahangpan ni Oren nga wala ini nagagarantiya nga nakita niya ang bug-os nga laragway. Ayhan, sa diin man didto, may isa nga nakapalagyo sa pagsalakay, nga nagadala sang katapusan nga pag-iwag sang paglaum kon si Oren kag ang iban pa mapukan sa sini nga inaway batok sa imposible nga mga katalagman.
"Laurin," malig-on nga ginsiling ni Oren, nga sa katapusan nakakita sang iya tiil. "Wala na kami sing iban nga mahimo kundi maglumpat sa nagailig nga busay."
Ginsugata ni Laurin ang iya panulok nga may nagalibog nga ekspresyon. "Nabuang ka bala? Indi kami makalampuwas sa sina." Nagprotesta sia.
"Sa banta mo mangin mas maayo bala ang aton kahimtangan sa sining wala sing paglaum nga kahimtangan?" sabat ni Oren.
"Bisan pa makalampuwas kita sa pagkapukan, ang suba malimbungon; malumos kita." Gintudlo ni Laurin.
"Ihaboy ang pila ka natumba nga mga kahoy kag maglaum nga makauyat kita sa ila samtang nagapanaog kita sa suba," instruksyon ni Oren. "Tonk kag Mead, buligi sia."
"Kag kon magdungka kita sa mga kahoy kon mahulog kita, ukon indi naton sila maabutan sa sulog sang mga suba?" Padayon nga ginhangkat ni Laurin ining walay hinalung-ong nga plano.
"Dayon kinahanglan naton nga magpasibu. Wala ako sing makita nga mas maayo nga paagi." siling ni Oren.
Bisan pa sang iya una nga mga reserbasyon, dapat ginbaton ni Laurin nga wala na sing mas maayo nga alternatibo sangsa sundon ang desperado nga plano ni Oren. Samtang ginabuligan ni Laurin sanday Tonk kag Mead sa paghaboy sang natumba nga mga puno sang kahoy, nagalaum nga gamiton ini bilang mga gamit sa paglutaw, si Oren nagsaylo sa iban nga mga Agalon, nga nagahambal sa tagsa sa mahinay nga mga tono, nga nagapasanag sa ila sang makatalagam nga plano kag nagahingyo sa ila nga maghanda para sa nagahilapit nga paglukso sang pagtuo.
"Mga agalon," instruksyon ni Oren nga may wala nagabag-o nga determinasyon, nga nagahambal sa ila sing tingob. "Mag-atras ka kag maghulag pakadto sa pil-as. Ako ang maga-asikaso sini. Maghanda ka lang kon maghatag ako sang signal."
"Witch of Hagar, Shadow Coven, Ningal, Black Legion. Nagkadto kamo tanan diri sa paglaglag sa akon kag sa tanan nga akon ginahigugma. Bayai ini nga tion, indi ako pagpilita nga laglagon kamo tanan." pamahog ni Oren.
Ang isa ka koro sang nagayaguta nga kadlaw nagtuhaw gikan sa mga soldado kag mga bruha, nga nagpuno sang hangin sang isa ka aura sang pagtamay. Ang Mangkukulam ni Hagar nag-abante, ang iya tingog nagatulo sang makahuluya nga indi pagpati. "Samtang mahimo nga may gahum ka, daw indi mapatihan nga may determinasyon ka sa paghimo sang amo sina ka daku nga aksyon."
"Ginbutang mo ako sa isa ka kanto, isa nga nagabilin sa akon nga desperado. Paano ka makasiguro sa bisan ano nga mahimo ko?" ginhangkat ni Oren.
Ang tono sang Witch of Hagar may pagsalig samtang nagasiling sia, "Kon may ikasarang ka gid sa amo nga mga aksyon, nahimo mo na ini."
"Ayhan" siling ni Oren, nga nagatinguha nga taguon ang iya mga ginahimo
"Isa ka ka buangbuang Oren, kag isa ka pag-usik sang mga gahum nga nahadlok ka gid sa paggamit sini." Ang Bruha nag-akusar kag nagyaguta.
"Ayhan matuod ina," pag-ako ni Oren, nga nagapakuno-kuno nga nagasurender. "Apang ginapakanubo mo ang potensyal sang isa ka buangbuang. Ang kahadlok mahimo nga nagahupot sa akon nga bihag, apang may yara gid sang tion nga ang paghalong dapat isikway." "Isa ka ka bata kag maluya. Mahimo ko ikaw nga mabakod. Mabuligan ko ikaw nga malab-ot ang imo potensyal, apang tubtob subong daw ginapili mo ang kalaglagan." Nagyaguta sia.
"Ginatinguhaan mo lamang nga himuon ako nga imo prenda: isa ka kaladlawan, isa ka pagyaguta, kag isa ka kangil-aran. Napaslawan ka sa paghangop sang esensya kon ano ang matuod nga gahum. Indi ini sa paggamit sini subong sang imo ginapanugda. Amo ina ang matuod nga kaluyahon kag ang mahapos nga alagyan. Ang matuod nga gahum yara sa pagkaangkon sang gahum apang ginagamit ini sa pagbulig, indi sa pagganar. Para may gahum sa pagguba apang ginapili ang mabudlay nga dalan kag ginaluwas ang mga kabuhi. Mga butang ini nga mahimo ko itudlo sa imo. Ikaw ang nagakinahanglan sing nagakaigo nga Agalon." Si Oren nagpamatuod kag nagtindog sing malig-on.
Si Oren daw determinado. Ginduko niya ang iya mga tudlo sa tiil sa duta, ginkumos ang iya mga kumo, kag ginkagat ang iya idalom nga apapangig. Malig-on sia.
Ang matinaastaason nga pamatasan sang Witch of Hagar nag-untat sa makadali sa mapinalanggaon nga paghambal ni Oren.
Sa isa ka pagpakita sang indi matungkad nga gahum, ginbayaw ni Oren ang iya mga kamot pakadto sa iya hawak, kag ang Black Legion, Ningal, kag Sorors tanan ginbayaw gikan sa duta, nga wala na makahulag. Ang isa ka kolektibo nga paghangos sang kakibot naglanog sa tunga sang grupo.
Bisan pa sang kakibot kag indi pagpati sang mga nagtambong, ang Bruha ni Hagar nagtindog, nga nagapaabot sang maniobra bangod sang iya ihibalo sa mga panudlo ni Lakoma. Naghambal sia nga may makahililo nga kapat-uran, nga nagasiling, "Nabatian ko na ini nga limbong sang una gikan kay Lakoma. Handa na ako para sa sini."
Ang mabugnaw kag wala sing hinalung-ong nga tono sang Witch of Hagar nagpadayon samtang nagayaguta sia, "Nagapati ka nga ang ila kasakit magapugong sa akon, ukon nga ini magatuga sing kaluoy? Indi ka mahimo nga magsayop pa. Ang imo kabalaka sa ila isa ka saklay, isa ka tanda sang kaluyahon. Ako wala ako ginatublag sang ila pag-antos."
Madasig nga ginhaboy ni Oren ang kolektibo nga kaaway, nga nagatuyo nga mag-disorient kag mag-distract sa ila. Sa tunga sang kagamo, nagsinggit sia sa mga Agalon, "Karon! Lumpat!"
Samtang, ang Witch of Hagar nagbalos paagi sa pagtuyo sang isa ka staff attack kay Oren, nga nagapaabot nga madakpan sia nga wala nagabantay. Apang madasig nga naghulag si Oren, nga ginkuha ang enerhiya sa iya mga kamot kag ginsuyop ini sing wala sing panikasog, nga wala natublag sa pag-atake.
Samtang ang iban naglumpat sa ibabaw sang busay pakadto sa kaluwasan, si Oren maayo nga nag-isol sang mga pag-atake sang Witch of Hagar pabalik sa iya. Ang epekto sang iya kaugalingon nga mga gahum nagpadala sa iya sa pagdalagan sa duta, nga nagbilin sa iya nga nagalibog kag nagagumon. Sa sina nga tion, ginhimuslan ni Oren ang kahigayunan nga maglukso mismo, nag-upod sa grupo kag madinalag-on nga nakapalagyo sa makahaladlok nga kahimtangan.
Sang nasapwan ni Oren ang iya kaugalingon nga nagakahulog sa kahanginan, daw isa ka eternidad antes sia ginlikupan sang mabugnaw nga tubig. Nagapugong sang iya ginhawa, naghimakas sia sa paghibalo kon diin nga dalan ang pataas. Nagasalig sa iya mga kinaugali, sang ulihi nagtuhaw sia liwat, nga natublag kag indi makakita sang bisan ano nga malapit nga mga kahoy ukon bisan ano nga makakupot. Ang nagailig nga tubig naglibot sa iya, kag ang iya desisyon nagsugod sa pagbug-at sa iya konsiensia. Sa kahadlok sa kabuhi sang mga ginahigugma niya, ginpamangkot niya kon bala ang iya plano nagdul-ong sa ila kamatayon, kay ang pagkalumos nagapabilin nga isa ka matuodtuod nga posibilidad.
Si Oren naghimakas sa pagpangita sang iya mga dalanon sa magamo nga suba, ang mga sulog sini wala sing kaluoy nga nagakontrol. Ang iya panguna nga pokus amo ang pagpugong sa iya kaugalingon sa pagtulon sang tubig, isa ka inaway nga wala niya pirme ginadaug. Kinahanglan niya nga mag-agi sa palibot sang panalagsa nga balagbag—ang dalagku nga mga bato nga nagapamahog nga magbunggo sa iya kag magtapos sang iya kabuhi. Sa tagsa ka suod nga tawag, halos wala niya malikawan ang nagahilapit nga katalagman.
Sa tagsa ka pagligad sang tion, ang pagpakig-away nga magpabilin nga nagalutaw nangin labi ka mabudlay para kay Oren. Nadakpan sa wala untat nga siklo sang pagguyod sa idalom sang tubig kag napilitan nga maghilway para sa malip-ot nga mga pahuway, ang iya kalibutan nangin isa ka magamo nga kadulom kag kakugmat. Apang, sa tunga sining wala untat nga mga hangkat, nakakita sia sing makadali nga pahuway samtang nagatinguha sia nga makalab-ot sa ibabaw para sa hangin antes niya masugata ang isa pa ka makatalagam nga balagbag sa iya magamo nga pagpanglakaton.
Naubos sa mabudlay nga inaway batok sa mga bruha, nasapwan ni Oren ang iya kaugalingon sa isa ka makatalagam nga kahimtangan sa nagadabdab nga suba, nga nagluya kag kapoy. Bisan sa iya pinakamaayo nga kahimtangan, isa ini ka daku nga hangkat. Apang, ang iya una nga mga kinaugali sa pagkabuhi kag ang pagdagsa sang adrenaline amo ang nagserbe nga iya linya sang kabuhi sa tunga sang kagamo. Ang kakapoy kag kaluyahon nagpamahog sa pagkuha sa iya, apang ang iya kabubut-on sa pagbatas nagpadayon.
Ang isa ka matalom nga hampak sa likod nagpahulog kay Oren sa isa ka daku nga bato, ang puwersa nagbilin sa iya nga nalipong kag nahadlok sa pinakamalain. Sa iya kaumpawan, natukiban niya nga yara pa sia sa isa ka bahin, bisan pa nga may daku nga kasakit. Apang sang ang una nga pagpitik nagsugod sa pag-untat, ginsumbag sia liwat, sini nga tion sa iya siko, nga nagdugang sa pag-antos. Ang wala katapusan nga suba daw nagatuyo sa paghatag sang isa pa ka balagbag, isa ka masakit nga pahanumdom nga ang pahuway wala na makita.
Sa tunga sang paghimakas nga indi maglutaw, nakita ni Oren ang dugo nga nagailig gikan sa iya napilasan nga siko. Ginhimo niya ang iya masarangan sa paglangoy, apang ang panikasog daw wala sing pulos. Sa tagsa ka kahigayunan nga iya matigayon, desperado sia nga nagapangita sa suba, nagalaum nga makita ang iban. Apang, tubtob subong, wala sing agi ukon indikasyon sang ila lokasyon, nga nagbilin sa iya sing isa ka balatyagon sang pagkahamulag kag walay kapat-uran.
Sa sulod sang kagamo sang suba, may nakita si Oren sa malayo. Daw isa ini sa mga Agalon. Ang iya lang nahangpan sang primero amo ang isa ka kalbo nga ulo nga nagahuyop sa tubig, apang isa ini ka makapasalig nga tanda nga nagahimakas gihapon sila batok sa sulog. Nagdala ini sang isa ka pag-iwag sang paglaum sa tagipusuon ni Oren, kay nagapakita ini nga ang iban mahimo nga buhi pa, kag nga ang iya makatalagam nga estratehiya wala nangin wala sing pulos.
Samtang ang katugnaw sang suba nagahakos sa iya nga may makahaladlok nga pag-uyat, nabatyagan ni Oren ang mga epekto sang nagayelo nga tubig nga nagasugod sa pag-apekto. Nahibaluan niya nga ang adrenaline nga nagapukaw sang iya mga kinaugali sa pagkabuhi nagasugod sa pagnubo, kag ang iya tawhanon nga lawas, upod ang tanan nga mga kahuyangan sini, nagapadaug sa wala untat nga pagsalakay. Ang paglaum sang hypothermia nagahilapit, handa sa pag-angkon sa iya samtang ginabatyag niya ang iya lawas nga amat-amat nga nagasira.
Sa kagamo kag kakapoy, may nakita si Oren sa idalom sang suba, apang sa iya kapoy, hypothermic nga kahimtangan, nabudlayan sia sa paghangop kon ano ini. Ang mga napihak nga mga pagtan-aw sang butang wala sing kahulugan, kag ang iya kapoy nga hunahuna naghimakas sa pagtingob sang isa ka nagakaigo nga laragway gikan sa wala nagaangot nga mga bahin.
Samtang ginatulok ni Oren ang iban nga mga Agalon nga ginaguyod paguwa sa suba, nga na-trap sa isa ka pukot nga ginbutang sing estratehiko, hinali niya nga narealisar kon ano ang iya nasiplatan gikan sa una—ang butang isa ka tuso nga ginbutang nga pukot, nga gindesinyo sa pagsiod sa tanan nga katapo sang iya grupo. Nagtan-aw sia nga may kapaslawan kag pagkawalay mahimo samtang ginaguyod sang iya mga kaaway ang mga bihag pakadto sa baybayon, nga nakahibalo nga sia mismo ginhukman nga mag-antos sing amo man nga kapalaran.
Ang pagtan-aw sa iya mga abyan nga nakalampuwas sa makahalalit nga pagkahulog kag suba naghatag sing kaumpawan kay Oren, apang ang pag-untat malip-ot lang. Subong sang ginasiling sang hulubaton, nakapalagyo sia sa isa ka makatalagam nga kahimtangan kag nasapwan niya ang iya kaugalingon sa isa pa. Ang tion wala sa iya kiliran, kag wala sing kahigayunan sa paghimo sing bag-o nga plano.
Sa isa ka desperado nga pagtinguha nga makalikaw sa mga pukot, si Oren nagdesisyon nga magsalom sing madalom kag maglaum nga makalangoy sa idalom sini. Nagginhawa sing madalom, nanaug sia nga may determinasyon. Ang iya mga butkon kag mga batiis nag-uyog sing madasig samtang ginatulod niya ang iya kaugalingon sa tubig, apang hinali nga may isa ka butang nga nagguyod sa iya pabalik. Nabatyagan niya ang iya kaugalingon nga ginaguyod sing pilit pakadto sa ibabaw, nga ang tagsa ka paghimakas nagapalala lamang sang nagahugot nga siod sa palibot niya.
Pagkatapos nga ginhaboy sa duta sing wala sing seremonya, ang isa ka balatyagon sang kaumpawan nag-anod kay Oren samtang ginahilway sia gikan sa nagasamo nga mga pukot. Apang, ang pag-untat wala magdugay, kay nahibaluan niya nga ginbihag sia sang iya mga bihag. Ang isa ka grupo sang mga indibidwal madasig nga nagsugod sa pag-utod sa iya, nga nagbilin sa iya nga nagapungko sa basa nga hilamon sa higad sang suba, nga nagakurog kag nabasa sing bug-os. Ang kakapoy nag-abot, nga naghimo nga halos imposible para sa iya nga makatipon sang enerhiya nga kinahanglanon sa pagpakig-away.
Sang nasapwan ni Oren ang iya kaugalingon nga nakaupod liwat sa iya mga abyan, nagbayluhanay sia sing makapasalig nga mga panulok upod sa ila, nga nakasapo sing diutay nga lugpay sa presensya sang isa kag isa walay sapayan sang makahaladlok nga mga sirkumstansya. Gindala sila tanan sa atubang ni Lakoma kag sang mga Tribunes, ang ila kapalaran nagabitay sa timbangan.
Bisan pa pamilyar sa Lakoma kag sa Tribunes, nakibot si Oren sa ila pagkatuso kag taktikal nga ikasarang. Apang, nangin maathag sa iya ang matuod nga utok nga nagadumala. Isa ka mataas nga dagway ang nagguwa gikan sa mga landong, kag ang iban madasig nga naghatag sing dalan para sa ila. Ginhanda ni Oren ang iya kaugalingon para sa kon ano ang magaabot.
"Magkita kita sa katapusan Oren." Ang numero nagsiling.
"Sin-o ikaw?" pamangkot ni Oren.
"Ako si Sevim I, ang Emperador, kag arkitekto sang imo pagkapukan." Ang pigura nagsiling sing arogante.
"Nakita ko ikaw sa mga damgo. Nahibaluan ko gid ang kapintas nga imo nahimo kag himuon." siling ni Oren.
"Nian nakita mo man kon daw ano ka wala sing pulos ang pagbato." siling ni Sevim.
"Indi ka indi madaug. Mapierde ka." Malig-on nga siling ni Oren
"Indi ako wala sing kaluoy. Isa ako ka tawo nga may katuyuan. Luyag ko ipakita sa imo kon ano ang akon masarangan." sabat ni Sevim, nga may malimbungon nga yuhum nga nagadula sa iya guya.
"Wala ko ini ginakinahanglan. Nahibaluan ko kon ano ang imo masarangan. Nahibaluan ko kon ngaa ginapangita ninyo ako. Mapatay ako antes ko ikaw buligan." Malig-on nga nagpahayag si Oren.
"Wala ako sing plano nga patyon ka. Indi ako makahimo sing amo sina nga saad sa imo mga abyan bisan pa." siling ni Sevim. "Ikaw, ordinaryo nga tawo. Mag-abante." siling ni Sevim nga nagasenyas kay Laurin.
Si Laurin nagtulok sa palibot, may isa ka timaan sang pagpangalag-ag sa pagsabat sa mga panugda ni Sevim.
"Mahimo ka maghalin. Wala ako sing away sa imo." siling ni Sevim.
"Wala ako sing handum nga maghalin. Mapatay ako upod sa akon mga abyan kon mag-abot ini." siling ni Lauren, nga nagapakita sang kaisog kag nagatindog.
"Maayo ina pero wala ako labot kon ano ang imo luyag." Si Sevim nagsenyas sa pila ka mga gwardya. Ang mga gwardya nagpalapit kay Laurin kag nagbato sia apang gintumba nila sia. Gindala nila ang iya maluya nga lawas pakadto kay Sevim.
"Indi magkahadlok; mabuhi sia," siling ni Sevim. "Siguraduhon ko ang iya kaluwasan paagi sa pagpadala sa iya sa isa ka luwas nga lokasyon." Si Oren, nga nagaduhaduha, namangkot, "Ano ang imo katuyuan sa pagluwas sa iya?"
Ang tingog ni Sevim may yara sang nota sang pagkamatinaastaason samtang nagapaathag sia, "Indi ini isa ka butang sang personal nga pagtimalos. Ang akon mas daku nga katuyuan amo ang pagdala sang paghidait. Ang mga mapuslanon sa akon, akon paga-empleyuhon. Ang mga ordinaryo nga indibidwal kaangay sini nga tawo pagatugutan nga magkabuhi sa ila kabuhi. Bisan pa sang ila posible nga mga pangduhaduha, ang akon katapusan nga mga katuyuan, sa bahin, makabenepisyo sa ila Apang, ini man ang akon tuyo nga ipakita sa inyo nga may gahum kamo sa pag-amot sing positibo sa sini nga pagtinguha, sa amo makabulig sa pagpatubo sang isa ka mapinadayunon nga pagtinguha. paghidait."Pero nagalaum man ako nga ipakita sa imo nga mahimo ka mangin kabahin sini. Makabulig ka sa pagbulig sa paghidait ukon magbato kag mag-amot sa kalaglagan. Imo ini pagpili. Ang kapalaran sang iban magadepende sa imo." paandam ni Sevim.
"Kuhaa ini sa akon. Pabay-i man ang iban." pakitluoy ni Oren.
"Gusto ko nga mahimo ko. Ginarepresentar nila ang akon pamahog nga indi ko mapanghiwala. Sila ang katapusan sa ilang klase. Malapit man sila sa imo tagipusuon kag may balor sa akon. Indi sila pagbuy-an. Sa pagkamatuod, kon padayon kamo nga magbato, amo ini ang ila kapalaran." Si Sevim nagsiling nga mabugnaw kag kalkulado kag dayon ginkuha ang iya mga tinawo kag nagpadala sang duha ka pagbuto sang enerhiya sa Tonk kag Mead. Ang duha ka lalaki nahulog sa duta, patay nga daw bato.
Ang kakibot nag-anod kay Oren samtang nagatindog sia nga paralisado, nga indi makaproseso sang hinali kag mapintas nga pagbag-o sang mga hitabo. Indi sia makapati sa nakita sang iya mga mata. Sang nagligad lang nga mga tion, sanday Tonk kag Mead buhi kag nagatindog upod sa iban, kag karon nagahigda sila nga wala nagahulag sa duta, ang ila kabuhi napatay sa isa ka gutlo.
Ang paghangop nga indi na gid sia makatigayon liwat sing kahigayunan nga makahambal kay Tonk ukon kay Mead, mabatian ang ila kadlaw, ukon mabatian ang ila mga sugilanon, nag-igo kay Oren kaangay sang isa ka tonelada nga mga tisa. Isa yadto ka surreal kag makatulublag nga eksperyensya, isa nga nabudlayan sia nga mahangpan. Nabatyagan niya nga daw yara sia sa isa ka damgo, apang ang mabugnaw nga realidad sang pagkadula matuod gid.
pakitluoy ni Oren, nga nagaluhod sa atubang ni Sevim. "Nagasungka ako. Yara ako sa imo serbisyo. Tumanon ko ang imo tagsa ka sugo. Ang akon lang ginapangabay amo nga luwason mo sila. Pabay-i sila nga hilway."
Nagsanag ang nawong ni Sevim samtang ginatulok niya si Oren. "Ah, nanamian gid ako nga makita ka nga subong sini, nga nagaluhod sa akon atubang, nga nagakilala sa akon bilang imo manuggahom." Gin-untay niya ang iya kamot, nga nagasinyas kay Oren nga halukan ini. "Ipakita sa bug-os nga kalibutan ang imo pagpasakop sa akon, nga ang langit kag duta nagayaub sa akon atubang, kag nga ang akon paggahom diosnon."
Si Master Nokomis kag Hiawatha naghulag sa pagpugong kay Oren. "Indi paghimua ini sa amon account, Oren. Palihog, indi magpadala sa iya."
"Kuhaa sila," sugo ni Sevim.
"Pero nagpromisa ka nga buy-an mo sila." pakitluoy ni Oren.
"Wala ako sing nahimo nga pareho sini," siling ni Sevim.
Sang naghalin ang mga Agalon, nagtindog si Oren kag ginbayaw si Sevim gikan sa duta gamit ang iya mga gahum. Ang isa ka daludo sang kaakig nagpuno kay Oren. Ginalumos niya si Sevim nga wala gani niya ginatandog. Nabudlayan si Sevim sa pagginhawa. Ang mga paghangos nabudlayan pa gani sa pagpalagyo gikan sa baba ni Sevim. Si Lakoma kag ang iya mga tropa wala sing ginahimo sa pagbulig sa iya. Ang mga tunog sang kabayo nga nagadalagan narehistro sa peripheral sang hunahuna ni Oren.
Si Oren natumba sa iya mga tiil, kag ang iya pag-uyat kay Sevim nabuy-an. Sang nagtindog si Oren, ginbuy-an niya ang Bruha ni Hagar nga naabtan sila. Ginluwas niya si Sevim gikan sa pat-od nga kamatayon.
Si Oren nagtindog nga handa, kag indi niya pag-iluwas ang kabuhi sang mga tawo kon magtindog sila sa iya dalanon sa pagluwas sang iya mga abyan. Si Sevim kag ang The Witch nagtingob kag nagpadala sang mga pagbuto sang enerhiya kay Oren. Nabalabagan niya sila paagi sa iya mga kamot apang isa ini ka sulog sang enerhiya.
Naluya pa siya tungod sa mga hitabo sa adlaw. Wala man niya malab-ot ang iya bug-os nga ikasarang bangod bata pa sia. Ang gintingob nga mga pwersa sang iya kaaway isa ka butang nga iya ginabudlayan nga atubangon.
Nabatyagan ni Oren nga nagakadulaan sia sing enerhiya kag nagaluya. Gintinguhaan niya nga ipatawag ang iya kusog agud mabuligan niya ang iya mga abyan, apang ang reserba na-tap na.
May nag-abot nga ikatlo nga partido, nagapati si Oren nga ang iya ngalan amo si Malum. Si Malum nag-upod sa duha pa sa pag-atake sa iya. Gintinguhaan ni Oren apang napaslawan nga punggan ining bag-o nga balod. Ang gahum sang tatlo sobra na sa iya estado. Naigo sia apang ang ila gintingob nga enerhiya kag nadulaan sia sing animo.
DU LIEST GERADE
O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang Inaway
FantasyAng kalibutan madasig nga nagabag-o. Ang mga bayani nagalibot sa mga kamingawan, nga nagaatubang sang pagkadula. Ang isa ka bata amo ang suga sang paglaum apang dapat niya atubangon ang iya kaugalingon nga kadulom. Ang mga hinigugma ginabulag samtan...