Kapitulo Napulo'g Anum: Kanto

4 0 0
                                    


Si Malum naanad sa mainit nga klima, apang bisan paano ang Viracocha daw amo ang pinakamainit nga duog nga iya naagyan. Ang iya bag-o nga itom nga hinganib wala makabulig sa mga butang. Ang tanan sa kalibutan ni Malum daw indi komportable. Ang pagpalayo kay Thea pagkatapos mahibaluan nga nagabusong sia amo ang panguna sa iya mga panghunahuna.
Gusto niya nga didto upod kay Thea, sa uma, malayo sa mga problema sang kalibutan. Indi gani niya luyag nga hunahunaon si Veneno kag ang bata nga iya man ginadala samtang ang kabug-aton sang kahimtangan nagadugmok sa iya. Madamo gid sing bola sa kahanginan para sa iya nga mag-juggle. Dapat yara sia sa malapit kay Thea nga nagahunahuna sang iya palaabuton. Sa baylo, yara sia sa isa ka dumuluong nga pungsod nga nagapakig-away para sa isa ka Agalon nga ginakabig niya anay nga abyan, apang karon ginakahadlukan.
Si Malum nagakabalaka para sa iya abyan nga nagatawag karon sang iya kaugalingon nga Sevim I. Si Sevim nagakadulaan sang iya kaugalingon sa gahum kag si Malum pagapanaug upod sa iya. Nahibaluan ni Malum nga ulihi na ang tanan agud magbag-o ukon kumbinsihon ang iya abyan nga magbag-o ukon mag-untat. Sa madamo nga paagi, si Malum nag-ugyon sa kon ano ang luyag ni Sevm para sa Republika, ukon karon kon ano ang ginabudlayan ni Malum sa pagbaton sang Imperyo.
Si Malum kag si Sevim nagasakay sa likod sang mga elepante sa inaway sa guwa lang sang siudad sang Jebat sa Nabagatnan nga Viracochan. Bag-o lang sila nagtabok sa Chaytan River kag nagpadulong na sila sa sidlangan. Ginpadala ni Sevim ang madamo sang iban pa nga mga Ningal sa pinasahi nga mga asaynment sa iban nga duog. Si Malum kag si Sevim nagahulag sa mga huringhuring sang pila ka mga monghe nga nagapanago sa lugar.
Nagapati si Sevim nga ini nga bata, si Oren, mangin isa sa ila. Gusto gid ni Sevim nga pangitaon ang bata pero para kay Malum mas isa ini ka paagi para sa isa ka katuyuan. Isa pa ka misyon nga dapat tapuson kag dayon mahimo nga makatigayon sia sing kahigayunan nga maghalin kag pangitaon si Thea.
Si Sevim nakabaton sang impormasyon gikan sa pila ka mga Black Legion scouts nga ang Imperata Lakoma may mga pwersa sa lugar, nga daw nagapangita sang pareho nga mga tawo pareho sa ila. Si Sevim daw wala gid nagakabalaka sa mga pwersa sang Viracochan. Nahibaluan ni Malum nga si Sevim indi isa ka tawo nga nagasugal. Sa pagkamatuod si Sevim may plano na sa hunahuna.
Nagasulod sila sa Chayton Delta wetland. Isa yadto ka serye sang mga suba kag mga alagyan sang tubig nga nagasanga gikan sa Clayton pakadto sa isa ka manubo nga kanal. Wala sing dalan ukon banas nga maagyan diri kay lunangon ang duta, kag ang nabilin isa ka suba ukon linaw sa ibabaw sang masunod. Ang mga elepante nakagamit sang ila kataason sa pag-agi sa higko nga mas mahapos sangsa masarangan sang kabayo ukon tawo. Amo siguro ini ang rason kon ngaa ginpili sang mga monghe nga ila ginapangita ang lugar nga palanaguan.
Ang mga soldado sang Black Legion nga kaupod nila yara man sa mga elepante, subong man si Atoc nga Perilous. May yara sila sang disente nga kadakuon nga pwersa apang halos indi bastante para sa isa ka pagsalakay. Ang tanan nga mga bruha nagahimo man sang isa ka butang nga makatalanhaga. Si Malum nagapasibu gihapon sa nagabag-o nga kalibutan kag sa bag-o nga mga ngalan sang Ningal sang tanan, lakip ang iya.
Si Malum nga Manuglaglag. Kinahanglan niya batunon nga may singsing ini, apang sa madamo nga paagi nga makahuluya nga ngalan nga ipakilala ang imo kaugalingon, ilabi na kay Thea.
Ini nga lugar sang delta isa ka malimbungon nga duog. Ang mga buaya, Hippo, kag higante nga mga man-ug tanan nagapanago sa idalom sang nawong sang mga alagyan sang tubig kag mga hilamon sa kagulangan. Ang mataas nga mga hilamon naghatag man sing maayo nga duog nga palanaguan sang mga monghe, gani ang mga elepante kag ang caravan nga kaupod ni Malum nagahulag sing mahalungon kag nagahumlad. Ang isa ka mag-asawa nga lokal nga mga scout nagapanguna, apang si Sevim nagasakay sa unahan.
Nahibaluan ni Malum nga si Sevim may pinasahi nga mga ikasarang kon parte sa gahum sa pagkonektar. Nagtulok kay Malum nga ginagamit ni Sevim ang iya ginpataas nga mga igbalatyag kag ihibalo sa pagbatyag sang iya alagyan sa katubigan. Nagaduhaduha ako nga madamo ang makapanago gikan sa iya matalom nga ihibalo.
Ang isa ka buaya mahimo nga nagpalapit sa elepante ni Sevim samtang ang agalon ni Malum naggamit sang gahum sa pagkonektar kag nagtiro sang isa ka energy blast sa pagpatay sa sapat. Mahimo nga para indi mahadlok sang buaya ang iya elepante ukon kapintas, wala labot ni Malum. Si Sevim indi isa nga mahadlok sa bisan ano. Nagdayaw gid si Malum sa iya abyan sina.
Si Sevim wala na nagatinguha nga taguon ang iya mga ikasarang sa bisan sin-o. Wala na sia sing dapat kahadlukan, gani wala na sing rason nga. Sa pagkamatuod ang mga gahum ni Sevim isa ka daku nga galamiton sa paghupot sang kahusay kag ang bisan sin-o nga yara sa linya nga naghunahuna nga mahimo sila magtinguha sa pag-agaw sang gahum. Wala sing buangbuang nga mangahas sa paghangkat kay Sevim karon, nga magahinulsol gid sa sayop.
Si Malum indi buangbuang, kag indi niya pag-ibutang sa katalagman ang kabuhi ni Thea kag ang iya wala pa mabun-ag nga lapsag paagi sa pagpalagyo. Sa subong mas maayo nga sundon si Sevim sing mas madalom sa sining mainit nga buho sang impierno kag ihatag sa iya agalon ang iya luyag.
Nagaguwa na sila sang ulihi gikan sa madalom nga mga hilamon kag nagalikoliko nga mga sapa agod makalab-ot sa mas patag nga patag. Nakibot si Malum nga ang patag ginsalakay sang mga soldado, apang indi ang ila. Mahimo nga mga tropa ini sang Imperyal nga Viracochan.
Ang mga pwersa sang Viracochan daw may grupo sang mga monghe nga napalibutan. Daw ginpatawag si Malum kag Atoc sa unahan. Dayon ginsugo niya ang iban nga magpabilin. Nagpalapit sila nga tatlo sa bag-o nga mga tropa samtang ang mga dumuluong nga soldado daw naalarma sa ila presensya.
Ang tatlo sa ila madasig nga ginpalibutan kag ginpangabay nga magpanaug sa kabayo nga ila gintuman. Gindala sila sa unahan sa Imperata Lakoma. "Ano ang gusto mo? Ngaa mangahas kamo sa pagsalakay sa akon mga kadutaan? Wala ka bala makahibalo nga ang resulta amo ang kamatayon?" Ginsaway sila sang Imperata.
"Ikaw bala si Imperata Laoka?" Daw ginpamangkot.
"Ako, sin-o ka nga nagapangahas sa pagtublag sa akon diri, kag sa paglakbay nga indi maayo sa akon mga kadutaan?" ginsaway ni Lakoma.
"Ako si Sevim I, Emperador sang anay Republika. Nagkari ako diri sa pareho nga mga rason nga imo, sa pagpangita kay Oren."
"Oren? Paano mo nahibaluan si Oren?" Naglibog ang ulo ni Lakoma.
"Indi importante kon paano ko nahibaluan. Ang importante lang nga makabuligay kita."
"Kag paano mo ako mabuligan? Matuod nga nahibaluan ko ang imo ngalan, Sevim. Matuod man nga nabatian ko ang nagakatabo sa Aminhan, nga madamo na kamo sing nasakop nga kadutaan, pero indi kamo pag-agaw diri. Sa gilayon nga atubangon ko ining mga monghe, ipapatay ko ang imo hangaway." pamahog ni Lakoma.
"Wala ka sing himuon nga pareho sini." kalmado nga hambal ni Sevim.
"OH kag ano ang nagapasalig sa imo?"
"Bangod indi ka isa ka buangbuang nga tawo." Nag-ulog-ulog si Sevim.
"Nagbinutig ako, ayhan patyon ko ikaw anay kag dayon atubangon ining mga monghe." siling ni Lakoma kag dayon nagsinyas sa pila sang iya mga Tribune nga mag-abante.
Si Sevim nagbalikid kay Malum kag Atoc kag nagsiling, "Indi sila pagpatya."
Sang malapit na ang mga Tribunes kay Sevim, gin-awayan sila nanday Atoc kag Malum. Hand to hand combat ini sang una kag maathag halin sa umpisa nga sanday Atoc kag Malum amo ang superyor nga mga manug-away, bisan pa nga may pila pa ka mga Tribune.
Ang mga Tribune nagkuha sang mga espada subong sang ginhimo nanday Atoc kag Malum, kag pagkatapos sang madasig nga pag-inaway, ang mga Tribune wala sing espada kag yara sa kaluoy sang duha ka hangaway sang Ningal.
Si Sevim nagtan-aw nga may pagsalig nga nakahibalo nga ang resulta indi malikawan. Dayon nagbalikid sia kay Lakoma, "Karon mahimo bala kita maghambal sing dugang pa? Ukon luyag mo bala nga tilawan ang mas maluya nga mga pagtinguha?" siling ni Sevim sa mas madulom nga tono.
Si Lakoma daw nagabinagbinag sang iya mga kapilian.
"Ano ang gusto mo?" siling ni Lakoma sa katapusan.
"Isa ka alyansa sa tunga namon. Nagpirma ka sang kasugtanan nga nagahimo kay Viracocha nga bahin sang bag-o nga Imperyo, kag padyaan ka." tanyag ni Sevim.
Halos matumba si Lakoma nga nagakadlaw kay Sevim. "Naga-joke ka bala? Sa banta mo makasakay ka lang diri kag sakupon ang tanan nga Viracocha nga wala sing away?"
"Huo, ginahimo ko." masaligon nga hambal ni Sevim.
"Kag ano ang nagahimo sa imo nga maisog kag may kompyansa?" pamangkot ni Lakoma nga may pagkamausisaon.
"Kay sa subong, ang akon mga Ningal nagapangita sang tagsa ka katapusan nga Senador, Konsul kag tawo nga may gahum sa inyo pungsod. Ginapatay nila sila. Wala sing may mabuhi ginagarantiyahan ko ikaw. Wala na sing mabilin nga magahangkat sa imo, ukon sa akon para sa sina nga butang. Ikaduha, ginpalapnag mo ang imo mga pwersa sing manipis samtang ginapalapnag mo sila sa bug-os mo nga pungsod, nga nagapabudlay sa ila sa pagpabakod sa imo. May mga barko ako nga nagapadulong sa tagsa ka dalagku nga mga siudad sa inyo kadutaan. Kon indi ako mabuhi, ginasugo sila nga himuon nga tinumpag ang tagsa ka siudad. Ikatlo, ang Shadow Coven yara sa sulod sang akon pagtawag, upod sa akon mga pwersa diri, magapatay sang tagsa ka hangaway sa sini nga patag. Nakita mo na nga ang akon mga manug-away mas mataas sangsa imo. Mapierde ka sa tanan nga paagi." paathag ni Sevim.
Ginatulok ni Lakoma si Sevim kag ginatinguhaan nga hukman ang kamatuoran sa iya mga pulong.
"Kag kon indi ako magsugot?" mahuluy-on nga pamangkot ni Lakoma.
"Dayon makakita ako sing isa sa imo gobierno nga legal nga makapirma sang kasugtanan sa akon. Mangin patay ka." siling ni Sevim.
"Gani sa imo pagtan-aw, diutay lang ang akon mahimo?" Nagpamalandong si Lakota.
"Ikaw?" mabugnaw nga hambal ni Sevim.
"Kag kon magsugot ako sa mga kondisyon?"
"Dayon magapabilin ka sa posisyon nga kaanggid sa imo karon. Kinahanglan ko ang mga mainunungon nga mga gobernador sa rehiyon."
"Kag ano ang nagapahunahuna sa imo nga mangin mainunungon ako?"
"Bangod padyaan ka sing daku kon ikaw, subong man ang imo katawhan."
Si Lakoma nagtulok sa paghatag sang signal, kag duha ka Tribunes ang madasig nga nagsaylo sa ila mga espada samtang si Malum kag Atoc wala nagauyat sa ila sing maayo sa idalom sang pagbantay. Ang mga Tribune nagtindog kag yara kay Sevim sa pila ka segundo, apang ginhanda ni Sevim ang iya armas. Gingamit ni Sevim ang iya gahum sa pagpauntat sa mga lalaki kag pag-alsa sa ila sa kahanginan nga wala gani kinahanglan nga tandugon sila. Ang mga lalaki nagbitay kag si Sevim daw halos wala na sing panikasog. Nagtulok si Sevim kay Malum. "Patya sila."
Ginhimo ni Malum ang ginsugo kag ginpugutan ang ulo sang mga soldado sa atubang mismo sang wala sing gahom nga Imperata. Nahangos si Lakoma sa maathag nga ginpakita ni Sevim.
"Luyag mo bala nga madamo pa sang imo mga tinawo ang mapatay nga wala sing pulos ukon magapasugot ka." pamahog ni Sevim nga may madulom nga tingog. "Ginapili mo bala ang isa ka propiedad sang kabuhi ukon ang madasig nga kamatayon?"
Si Lakoma nagtulon sing mabaskog kag daw nag-resign. "Pirmahan ko ang imo kasugtanan. Si Viracocha magaupod sa imo."
"Maayo," siling ni Sevim, nga ginatapik ang abaga sang Imperata sing makapaumpaw.
"Karon ano?" pamangkot ni Lakoma.
"Magpabilin ka nga gobernador sa rehiyon. Ang mga Tribunes nga nagapamatuod nga takus nag-upod sa Ningal kag ginhanas sa Caro Vorare. Ang nabilin sang imo militar pagasuyop sa Black Legion. Magapangayo ako sang inyo suporta sa tion kag tion apang sa kalabanan ang mga butang magapabilin nga amo man para sa inyo. Wala na sing senado nga imo ma-updan sa paghampang sa politika. Magapaabot ako nga ang direkta nga kontrol kag kahusay magapabilin ukon mangita ako sang isa nga makahimo. Ang imo katawhan kag ikaw pareho nga magauswag. Wala ako sing handom nga magtuga sing kalaglagan sa akon mga abyan." siling ni Sevim. "Pero atipanon namon ina nga negosyo pagkatapos. Una, luyag ko makighambal sa sining mga monghe nga imo nadakpan."
Si Malum nagtan-aw nga may katingala kon paano bag-o lang nasakop ni Sevim ang isa ka kontinente, kag wala gani sing inaway.
"O, kag nahibal-an ko nga nagpasugot ka lang sa sini agud makabakal sang imo kaugalingon sang pila ka tion, Gobernador Lakoma." siling ni Sevim nga nagayaguta sa bag-o nga ranggo. "Nahibaluan ko nga tinguhaan mo nga maghimo sang plano sa pagbaliskad sang mga lamesa. Ang paggamit kay Oren amo ang imo pinakamaayo nga pusta kag sa pagkamatuod nagalaum lamang sa sini nga punto. Wala ko ini ginabatok sa imo sa paghunahuna sang amo nga mga butang. Basta ang panghunahuna nagapabilin lamang nga mga panghunahuna." pamahog ni Sevim.
"Naistorya ko na si Oren parte sa imo." siling ni Lakoma.
"Nag-istorya ka kay Oren parte sa akon?" Natingala si Sevim.
"Ginsugiran ko sia nga nakita ko ang nagakatabo sa kalibutan kag mahimo kita magbuligay agod punggan ini. Punggan ka sa pagkadto diri. Apang nakapalagyo sia, kag napaslawan ako sa pagpugong sa imo." Matinud-anon nga hambal ni Lakoma.
"Maalamon ka nga ginpangita si Oren kag gintinguhaan nga amligan ang imo katawhan, apang makita mo, indi ini kinahanglanon. Pangitaon ko si Oren kag atubangon sia." Siling ni Sevim
"Sa banta ko indi mo luyag. Sa banta ko dapat ka mahadlok kay Oren. Nakita ko ang pila sang iya mga gahum nga nagapanghikot, kag nagalabaw ini bisan sa imo." siling ni Lakoma.
"Huo, kon ang mga tagna kag mga huringhuring matuod, nagapati ako sa imo. May isa ka gamay nga butang bisan pa, isa pa sia ka bata nga lalaki kag wala pa sa putukputukan sang iya mga gahum. May tsansa pa nga mahuyang sia." Nangatarungan si Sevim.
"Indi ka magsalig sa sini. Abi ko pareho sa imo nga kaya ko siya manipulahon. Mapaslawan ka man."
"Wala ako nagatinguha nga gamiton sia. Ginatinguhaan ko nga laglagon sia." mabugnaw nga hambal ni Sevim.
Si Lakoma daw natingala sa pahayag. Si Sevim, Lakoma, Atoc kag Malum nagkadto didto sa diin ang mga monghe ginapalibutan. Gintulok ni Sevim ang tanan nga mga monghe kag daw kontento nga wala si Oren sa ila.
"Patya sila tanan luwas sa ulo nga mga Agalon." siling ni Sevim kanday Malum kag Atoc.
Si Malum wala makahibalo kon sin-o ang mga head master.
"Diin ina?" pamangkot ni Malum.
"Ina nga isa amo si Head Prioress Wabasha, mahimo nga isa sia ka librarian apang gamhanan gid sia. Amo ina si Master Orono, madamo sia sing mga abyan nga sapat. Indi sia pagtuguti nga magpamalandong." Ginatudlo sila ni Sevim.
"Mahambal ko sa imo gikan sa eksperyensya nga indi mo luyag nga mag-abot ang iya mga abyan nga sapat." siling ni Lakoma.
"Amo ina si Master Shakopee, mahimo nga isa sia ka manugbulong apang mahimo ka niya patyon, gani maghalong ka. Kag amo ina si Master Mankato, makatawag sia sang bagyo sa aton gani indi pag-ibaliwala ang bisan sin-o sa ila. Ang nabilin, patya." sugo ni Sevim. Ang mga Agalon tanan may mga nawong sang kahadlok kag ang iban may mga nawong sang kahadlok.
Ang iban nga mga monghe nagtinguha sa pagdalagan kag magpalagyo, apang ginpatay sang mga tropa sang Imperata subong man nanday Malum kag Atoc. Ginagamit ni Atoc ang iya espada agud mangin malapit kag personal samtang ginapatay niya sila. Si Malum nagagamit sang mga pagbuto sang enerhiya sa pagpuntirya sa bisan sin-o nga nagadalagan. Ginbantayan ni Sevim ang apat ka mga Agalon agud padayon sila nga magbulig. Ang apat ka mga agalon daw nakakilala kon ano ang masarangan ni Sevim, samtang sila tanan nagatulok sa iya, nga wala sing mahimo sa pagbulig sa ila mga kaupod nga monghe.
Natapos na kag nagbalikid si Sevim sa pagpamangkot sa apat.
"Diin si Oren?" Gin-usisa ni Sevim.
"Wala kami makahibalo, kag indi kami magsiling kon nahibaluan namon." siling ni Prioress Wabasha.
"Kon husto ang akon intel, nagbulagay ka sa iya sa monasteryo. Gani nagapati ako nga wala ka makahibalo kon diin sia." siling ni Sevim.
"Makangilil-ad ka kag nagapamasakit sa akon. Wala ka sing tsansa batok kay Oren." maisog nga siling ni Wabasha.
"Husto ka. Mahimo nga wala ako sing tsansa. Pero may apat na ako subong. Sigurado nga indi luyag ni Oren nga makita ka nga mapatay. Ayhan makakita sia sing rason." Ginsilingan sia ni Sevim.
"Gintilawan ko na ini nga taktika sang una, Nagmadinalag-on lang ini sa malawig nga tion." siling ni Lakoma.
"Huo, pero may ara ako nga wala mo ginhimo Lakoma." siling ni Sevim.
"Ano ina?" pamangkot ni Lakoma.
"Bulig." Ginpahibalo ni Sevim. "Ang Shadow Coven yari diri sa isla. Amo man si Mother Superior. Siya kag ako gamhanan nga mag-atubang kay Oren. Ginapaabot ko nga ang duha pa ka mga Agalon, si Hiawatha, kag si Nokomis kaupod ni Oren. Makatarunganon nga mga lalaki. Ayhan ang mga butang mahimo nga masolbar nga wala sing kasingki." siling ni Sevim.
"Isa ka ka halimaw nga magapatay sa amon bisan ano pa ang matabo. Untati ang pagpakuno-kuno nga dungganon." siling ni Shakopee.
Si Sevim nagtulok kay Shakopee nga may akig nga pagyuhum nga daw nagahunahuna nga patyon sia. Dayon nagbalikid sia kay Malum.
"Buligi ang mga Tribune nga masiguro ang mga Agalon."
Si Sevim kag si Lakoma naghalin sa pag-atipan sang pagpirma sang treatise kag pag-organisar sang palaabuton sang Viracocha. Ang nabilin nila nga mga tropa nga nagasakay sa mga elepante nagsakay nga may dala nga mga suplay kag nagbulig sa pag-organisar sang lugar. Ang mga tropa sang Black Legion naglapta sa kampo.
Gitutokan ni Malum ang mga Agalon. Nausisa sia parte sa ila. Si Malum wala sing nahibaluan parte sa iban nga mga grupo nga nakahibalo sang gahum sa pagkonektar. Natingala sia kon ano nga ihibalo ang ila ginapanag-iyahan. Nahunahuna ni Malum nga basi may nahibaluan sila nga wala mahibaluan ni Sevim. Ginbinagbinag sing makadali ni Malum kon mahimo nila sia mahanas sa mga paagi nga makabulig sa iya sa pagpukan sang iya Agalon, kag mangin hilway sa pagpangasawa kay Thea. Isa yadto ka nagaligad nga panghunahuna, apang isa nga padayon niya nga ginabalikan. Ang lamang nga butang nga nagpugong kay Malum amo nga sigurado sia nga makita sia ni Sevim antes sila makahatag sing bisan ano nga mapuslanon nga paghanas kag patyon sia ni Sevim kag ni Thea bangod sang pagluib. Indi man sia sigurado nga saligan nila sia ukon buligan sia pagkatapos nga nagbulig sia sa pagpatay sa iban nga mga monghe. Ayhan mas maayo nga pabay-an ining Oren nga himuon ang mabug-at nga pag-alsa.
Nag-ugyon gid si Malum kay Sevim parte sa ila ginahimo. Naghunahuna si Malum nga husto nga ang tanan nga kadutaan mag-upod sa bag-o nga Imperyo. Mabuhinan sini ang tsansa sang mga inaway, kag kaimulon. May yara sang patas nga mga bahin kag oportunidad. Si Malum wala lang nag-ugyon sa kon paano ini ginahimo ni Sevim, apang si Malum indi pareho ka maalam kay Sevim.
Ang kampo natublag sang nag-abot ang duha ka Sorror nga nagasakay sa kabayo. Nag-abot sila nga may dala nga mga mensahe para kay Sevim.
Naggwa si Sevim sa pagsugata sa ila.
"Ang Iloy nga Superior nagpadala sang pulong. Nakita namon si Oren kag kinahanglan mo nga makigkita sa iya, sa sidlangan diri. Siling niya diutay lang ang tion nga mausik. Indi nila luyag nga makapalagyo sia." Ang isa sa mga mensahero nagsiling.
"Dapat kita maghalin gilayon, kag magsunod ka sa amon pabalik." Ang isa pa ka mensahero nagsiling."
"Mahalin kami dayon." siling ni Sevim.
Ang bug-os nga kampo naghulag sa wala madugay kag si Malum nagbantay samtang nagasaylo sila sa sidlangan. Si Atoc, si Malum kag ang mga Tribunes kinahanglan magbantay sa apat ka mga agalon. Ang duta nagliso sa nagakiang nga mga bungyod kag mga patag. Ang mga elepante indi tanto ka mapuslanon gani nagpanaug sila kag naglakat sa nabilin nga bahin sang pagpanglakaton. Ginhimo man sini nga indi tanto ka posible nga makumbinsi ni Master Orono ang mga elepante batok sa ila.
Nag-abot sila sa tiilan sang kabukiran sang Enola, sa ibabaw lamang sang daw isa ka daku nga busay. Nakita ni Malum ang baynte ukon kapin pa nga mga Sorror pakadto sa mga bakilid kag anom ka magagmay nga mga pigura sa idalom nila. Daw may bata sa tunga sang anum. Amo bala ini si Oren nga padayon nga ginahambalan sang tanan? Ang Shadow Coven, Black Legion, ang mga pwersa sang Lakota, kag ang Ningal yari tanan sa pag-atubang sa isa ka bata. Daw overkill ini kay Malum.
Gintan-aw ni Malum ang mga nawong sang apat ka mga agalon nga iya ginabantayan nga nagbag-o gikan sa kaumpawan sa pagtan-aw sa iban nga nagakabalaka. Daw nagkumpirma kay Malum nga yara sila sa husto nga lugar kag nakita gid nila si Oren. Ano nga sahi sang kabuangan ang masaksihan ni Malum, natingala sia.

O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang InawayWhere stories live. Discover now