Daghan ang ginahunahuna ni Malum. Ginluiban niya ang nagaisahanon nga babayi nga iya ginahigugma, si Thea, paagi sa pagpasulay kay Lady Veneno. Nakahimo sia sing isa ka buhat sang genocide kag dayon gintabunan ini. Nagalusot sia sa kadulom kag daw wala sing mahimo sa pagpugong sang pag-usmod.
Nabatyagan ni Malum nga si Soror Sfiso may mga suspetsa sa iya kag sa iya ginhimo, apang nagduda man sia nga ang Soror wala gid nagaulikid kon makapatay sia sang mga inosente nga mga tawo ukon mga soldado.
Wala pa nakahambal si Malum kay Veneno halin sang nag-sex sila, kag daw makahuluya nga magpadayon sa ila mga katungdanan sa militar. Si Malum mahipos nga naglakat sa tupad ni Veneno samtang nagamartsa sila sa Bagatnan sa pangpang sang Rosh River.
Sa mahinay nga tingog, namangkot si Malum, "Maayo bala ang imo pamatyag? Daw medyo nagakasubo ka?"
"Wala ini sing pulos. Mahimo nga ini ang init." Siling niya.
"Wala ko ikaw ginalikawan sing hungod. Ok, basi gamay lang. Pagkatapos sini nga negosyo upod sa Khan, mahimo naton istoryahan kon ano ang natabo. Sa subong, mga soldado lang kita nga nagatapos sang aton misyon, nag-ugyon?"
"Nag-ugyon."
Nabatian ni Malum nga ginhambal niya ang mga tinaga, apang ang hitsura sa mga mata ni Veneno nagapakita nga nadismaya sia.
Ang matuod, naghandum si Malum kay Veneno apang naluyag sia kay Thea. Ukon sa dimagkubos amo ina ang nagahatag sing kahulugan sa iya samtang ginapangatarungan niya ang bug-os nga sitwasyon. Kon mahibaluan ni Thea ang iya pagluib paagi sa pagtulog upod kay Veneno, madula niya sia. Kon mahibaluan niya ang mga kapintas nga iya nahimo, madula niya sia. Nagakutkot sia sing daku nga buho nga padayon lang nga nagadalom.
Ini tanan mga distraksyon gikan sa iya misyon sa pagpatay kay Kittisek Khan. Isa ka flotilla ang madugay na nga naglayag pakadto sa Orachon agud magporma sang isa ka bloke. Mahimo nga nagsugod sila sa pagsalakay sa siudad nga wala ang pwersa sang pagsalakay ni Malum, apang ginsilingan sila nga maghulat.
Si Malum kag ang iya mga tinawo.
Si Malum nagpadala sang isa ka scout agud mag-appraise sang syudad sang Orachon kag maghatag sang update sa inaway. Ginalikawan ni Malum sanday Veneno kag Sfiso samtang nagahulat sila. Wala niya sila ginlikawan sa tuhay gid nga mga rason.
Si Malum nagakabalaka sa ikaayong lawas ni Veneto. Nagasuka sia sing diutay, kag natingala sia kon bala nagahimakas sia sa init. Taga-Nanook sia, gani daw makatilingala nga sia ang indi makapasibu sa klima.
Isa ka semana na ang nagligad halin sang nag-sex sanday Malum kag Veneno. Mahimo nga isa ini ka emosyonal nga pagtinlo bangod sang pagpalayo ni Malum. Wala sia makahibalo.
Sa pagbalik sang iya scout, si Malum naghimo sang isa ka maisog nga plano: Gamiton niya ang Rosh River sa pagbulig sa iya pagsalakay.
"Wala kami sing bulig gikan sa navy," siling ni Malum.
"Naghalin na bala sila?" pamangkot ni Atoc.
"Indi. May yara sang pagbalabag kag isa ka flotilla, apang ang Orachon indi magkubos sa isa ka milya gikan sa baybayon. Ang iban nga magagmay nga mga sakayan mahimo maglayag pataklad sa suba, apang indi sila makapalapit sing igo agod magamit." Ginpahibalo sila ni Malum.
"Ti ngaa nagpadala kita sing madamo nga mga barko sa pagsalakay sa Orachon? siling ni Veneno nga may akusasyon.
"May daku nga base sang hangaway sa baybayon. Madamo sila sing dalagku nga mga pantalan kag mga base sa palibot sang Rosh River Delta. Dry Docks kag may dalagku nga mga gawang kag napaderan nga mga torre. Isa ini ka indi masulod nga pantalan. Kinahanglan lang sang aton flotilla nga punggan ang ila mga barko nga makapalagyo."
"Gani yara na sa aton lang kon amo?" komento ni Veneno.
"Ano ang imo plano, lider ko?" nagayubit nga pamangkot ni Sfiso.
"Pakamalauton namon ang suba," siling ni Malum sing kaswal.
"Kag paano mo ina himuon?" Ginhangkat ni Soror Sfiso.
"Natabuan lang nga may pila kami ka mga bruha nga may gahum sa pagkonektar, dugang pa sanday Atoc, Veneno, kag ako. Ginagamit namon ang paglupok sang enerhiya sa pagpakamalaut sa suba sa aminhan sang siudad."
"Kag ngaa kinahanglanon ina?" Si Sfiso naghangkat liwat.
"Wala sila sing suplay sang tubig. Mahimo sila magguwa sa siudad agod gub-on ang pagpakamalaut. Kon pilion nila nga magpabilin sa likod sang mga pader, ang mamala nga mga salog sang suba magatugot sa amon sa paghimo sang mga makina sa paglikop kag mga hagdanan sa pagsaka sa mga pader." paathag ni Malum.
"Dapat naton buksan ang isa ka gawang gamit ang aton gahum kag magsulod." Gintanyagan sia ni Sfiso sing alternatibo.
"Maayo ang ila pagpangapin. Indi na pagsambiton nga ang tanan nga mga taytay may seksyon nga mahimo ihulog ukon ipataas. Una nga pagtan-aw sa amon, kag ginhulog nila sila. Ining bug-os nga hangaway dapat maglangoy batok sa sulog kag mga soldado sa amo man nga tion. Sa pagnubo sang suba, makapili kita sang mas madali mabiktima nga mga lugar nga tinguhaan kag laglagon." Nangatarungan si Malum.
"Kon amo ina ang imo desisyon. Himuon namon ini." Nag-ako si Sfiso apang pat-od gid nga wala sia nagatulok sing maayo kay Malum.
"Ang siudad sang Orachon nagapaliso sang pag-ilig sang Rosh River agod magporma sing mga kanal nga nagapalibot sa siudad. Ang siudad kuwadrado sing korte bangod sini. Ang tagsa ka gawang pasulod sa siudad nagakinahanglan nga mag-agi ka sa ibabaw sang tubig kag mag-agi sa isa ka gawang. May mga depensa sila batok sa mga sakayan. May mga portcullise sila nga nagabalabag sa bahin sang suba kag nagaalsa lamang kon maglabay ka sa seguridad. Nga indi naton paghimuon. Makalibot kita sa ila."
"Ngaa indi mo lang pakamalauton ang suba sa tupad sang siudad kag tinguhaan nga bahaon sila?" pamangkot ni Veneno.
"Mahimo naton, pero kinahanglan naton sila awayon samtang ginahimo naton ini. Makita nila kon ano ang aton ginahimo. Kinahanglan naton nga i-divert ang mga pwersa agud maprotektahan ang mga nagaporma sang damn. Sa ibabaw sang suba, mahimo naton gamiton ang tanan sa pagbulig sa pagbalabag sa suba. May isa pa ka rason man. Kon kinahanglan namon mag-atras, ang bisan sin-o nga hangaway nga nagasunod sa amon malaglag. Gina-unstop lang namon ang mga sumpa kag pabay-an ang suba nga mag-anod sa ila. Kon indi sila maglagas, ginapaon namon sila sang mga suplay. Himua nga daw nasubuan gid kita nga nagbilin kita sang hamili nga mga suplay. Kon mag-abot sila sa pagtipon, mahimo naton buhian ang tubig. Apang ini lamang kon ang iban nga mga bahin mapaslawan."
"Kon yara na sa sulod sang siudad, nian ano?" pamangkot ni Atoc Baal. Naghipos sia sa kalabanan nga bahin sang kampanya. Ang presensya sang mga Sorors dapat pasalamatan para sa sina. Si Atoc nagsiling kay Malum nga may pagsalig nga "Wala ako nagasalig sa sina nga mga puta." Isa yadto ka makatilingala nga hambal gikan sa isa ka disiplinado nga soldado, apang si Malum wala gid magsupak.
"Kon makasulod na, madakpan namon ang Khan," siling ni Malum.
Antes nila mapakamalaut ang suba, kinahanglan nila nga ihanda ang tanan nila nga mga makina sa paglikop. Samtang ang iban masako sa paghimo sang mga torre kag hagdan, si Malum naghigda agud magpahuway sing diutay antes ang inaway.
Si Malum nag-uyog kag nagbalikid samtang nakita niya ang makangilidlis nga mga palanan-awon sang iya pagpatay sang mga inosente. Ang sala sa pagpatay sa mga bihag nagatublag gihapon sa iya. Isa ka sayop nga iya paghinulsulan sa bug-os niya nga kabuhi. Indi pareho kay Malum nga tinguhaan kag tabunan ini.
Ang amo man nga mga laragway sang iya pagpatay sulitsulit. Indi niya maagwanta nga tan-awon ang mga laragway, apang indi ini madula.
Ginatulok niya ang duguon kag makahaladlok nga mga bangkay samtang nagahigda sila. Sila tanan hinali nga nagtuhaw, kag ang ila mga bangkay nga nagakaguba nagahulag pakadto kay Malum. Tanan sila nagatinguha sa paghalit kay Malum, apang indi sia makapalagyo. Ang mga bangkay naglibot sa iya kag nagkinaon sa iya, kag wala sia sing mahimo. Dayon, nagbugtaw sia. Ang malain nga damgo natapos lang sing diutay samtang ang pagbatyag sing sala nagadugay.
Andam na ang tanan. Kinahanglan nila nga pormahon ang damn sing madasig kay maathag nga may yara sang sala sa suba. Si Kittisek Khan kinahanglan nga mag-imbestigar.
Ang mga Sorors nag-upod kay Malum, Veneno, kag Baal sa paggamit sang gahum sa pagkonektar sa paghulag sang duta kag bato. Ang mga soldado nagtingob sa pagligid sang mga troso sa suba. Nagpili sila sang makitid nga lugar kag sa pila ka kabudlayan, natigayon nila nga punggan ang pag-ilig sang suba. Ang mga kapatagan sa likod sang damn nagasugod na sa pagbaha kag ang salog sang suba sa idalom nagamala. May tubig pa nga nagailig pero indi bastante para maguba ang ila mga plano.
Ginhatag ni Malum ang mando sa pagsalakay, kag ang iya garison nagsaylo sa Orachon sa nagamala nga Rosh River. Ang balas, higko, kag ang mabaskog nga baho sang mga crustacean nagdugay. Wala magdugay nakaabot sila sa madamol nga mga pader sang siudad.
Gindala ni Soror Sfiso ang iya mga tropa sang Black Legion kag ang nabilin nga mga Soror sa West Bank. Ginbutang sila ni Malum sa dalan sang kalaglagan. Ginsilingan niya si Sfiso nga wala sia sing labot kon paano nila natigayon ang kadalag-an, basta natigayon nila ini.
Ang West Bank sang Orachon amo ang ginapuy-an sang mga manggaranon kag manggaranon. Ang dalagku nga mga ulubasan sa hardin ginsamo sa tunga sang mga teatro, mga palaliguan, kag espirituwal nga mga templo. Ang mga puluy-an sang madamo nga Noyon yara man didto. Indi ini isa ka daku nga target sang militar, apang magatuga ini sang emosyonal nga sabat.
Ang mga Sorors nakahimo sa paggamit sang siege engine sa pagsaka sa mga pader kag nagsugod sa pagsunog sang mga tinukod kag mga puluy-an. Nagapadala sila sang mga pagbuto sang enerhiya sa tanan nga direksyon, nga nagaiwag sa banwa. Ang mga soldado sang Nanook kag mga Ijani Knights nagdalidali sa pagsugata sa mga Sorors kag natigayon nga mapahinay ang pag-uswag sang mga bruha.
Gindala ni Malum si Baal, kag si Veneno upod sa iya sa Gawang sang Tanis sa Naaminhan nga bahin sang Orachon. Ang tatlo sa ila nagapadala sang mga paglupok sa isa ka torre sang depensa nga nahamtang sa kanto sang Rosh River kag isa ka kanal. Natigayon nila nga gub-on ini sing madasig. Nagsaka sila sa mga pader apang ginsugata sang indi maisip nga mga Ijani Knights.
Ang Ladus Magnus amo ang tinukod sa diin ang mga Ijani Knights nagapuyo kag nagahanas. Yara ini sa tupad sang librarya, apang mas importante, yara ini sa landong sang daku nga estraktura sang Pagoda Pyramid nga nagapangibabaw sa kalabanan sang siudad.
Sa sulod sang piramide amo ang lungib ni Kittisek Khan kag sang tanan nga harianon nga pamilya. Ang dalagku nga mga pader sang Pagoda Pyramids nagabutang sang tanan nga importante nga mga hilikuton sang gobyerno.
Ang piramide may napulo kag anom ka lebel, kag ginsiling nga ang ibabaw gintigana para sa Khan. Gin-assume ni Malum nga ang isa ka sahi sang sosyal nga hirarkiya may kaangtanan sa iban nga lebel. Ang tagsa ka lebel may terrace kag matahom nga nagapamulak nga mga ubas.
Nakita ni Malum ang piramide sa madamo nga milya antes sila makalab-ot sa siudad, kag nakibot sia sa pagkahalangdon sini samtang nagatindog sia sa atubang sini. Indi niya ini madayaw sa malawig nga tion samtang ang mga Ijani Knights kag mga soldado nagapamintas kay Malum kag sa iya duha ka kaupod paagi sa mga pana kag mga pagbuto sang enerhiya.
Ang tatlo sa ila nag-ululupod sa isa ka depensa nga posisyon kag ginbutang ang tanan nila nga kusog sa pagpugong sang mga pag-atake. Ang mga kabalyero nagabaha gikan sa Ladus Magnus nga wala sing katapusan.
Nakilala ni Malum ang isa ka pamilyar nga nawong sa iya mga nag-atake. Si Adama Sardar, isa ka tawo nga nag-utod sang kamot kag may tsansa nga patyon si Malum sing makaduha ka beses sang una. Indi sia makakuha sang ikatlo, hunahuna ni Malum.
Ang pagtan-aw kay Adama nagpukaw sang emosyon ni Malum. Tubtob sa sini nga punto, maayo ang ginhimo ni Malum sa pagkontrol sang iya mga emosyon halin sang insidente sa mga bihag. Ang hitabo nagpahunahuna sa iya sa isa ka paagi. Apang ang pagtan-aw kay Adama nagporma sang gilayon nga kaakig sa kilid ni Malum. Maathag kay Malum nga indi niya makontrol ang iya nagabag-obag-o nga mga emosyon subong sang iya ginahunahuna.
Si Malum, sa isa ka pag-atake sang bulag nga kaakig, nagbiya sa duha pa kag ginsalakay si Adama. Nabatyagan ni Malum ang iya kaugalingon nga naputos sang iya mabaskog nga mga emosyon. Daw isa ini ka manubo nga tubig nga kalmado nga nagahulat tubtob nga magbalik ang dagat nga may bug-os nga kusog.
Samtang si Malum kag si Adama nagbunot liwat sang mga espada, ang nabilin nga mga tropa ni Malum nagsaka sa mga pader kag nagbulig sa pagpakig-away. Ang inaway mas magamo sangsa ginplano ni Malum, apang ang iya lang ginakabalak-an amo ang pagpatay kay Adama.
Bisan pa nga isa lang ang kamot ni Adama, patas gihapon ang duelo. Ang nabilin nga bahin sang inaway wala magsapak sa duha ka hangaway, kay gintugutan sila nga makig-away nga wala sing untat.
Nakatutok si Malum sa iya kasumpong apang natublag ini sang hitsura nanday Kittisek Khan kag asawa sini nga si Anong Khatun. Pareho sila nga nagatindog nga may ginauyatan nga mga espada sa ibabaw sang una nga lebel. Nagatulok sila sa hagdanan kag ginausisa ang inaway.
Ang duha ka harianon nga pamilya napunihan sing maayo sang mga alahas kag magarbo nga hinganib, kag sa dimagkubos daw mga soldado sila. Si Kittisek may average nga kataason, tanned nga panit, daw seda nga itom nga buhok, kag daw isa ka maayo nga manugpakig-away.
Ang iya asawa, si Anong, pareho kataas kay Kittisek kag may harianon nga pagkaelegante sa iya. Mahangpan ni Malum ang iya pagkaganyat kag mga anting-anting bisan sa sina nga kalayuon.
Gintulod ni Malum si Adama palayo sa iya, kag nagpalibog sia kon dapat niya tinguhaan nga magdalidali sa hagdanan kag patyon si Kittisek Khan karon. Indi, tuman ini ka maisog. Dapat niya mabawi ang iya kalinong kag magpabilin sa plano.
Si Malum nag-away liwat kay Adama. Nabatyagan ni Malum nga nagasugod na sia sa pagkuha sang bentaha sa iya lantip nga kaaway. Kinahanglan niya nga pahanumdumon ang iya kaugalingon nga ang pagpatay kay Adama indi makabulig sa pagbaligya sang isa ka pag-atras.
Ginpangunahan ni Kittisek Khan ang isa ka grupo sang mga soldado panaog sa hagdanan kag nagbuylog sa inaway. Amo ini ang ginahulat ni Malum. Ang Khan nagabulig sa pagduso sang pila ka mga pwersa ni Malum pabalik. Si Malum nagsugod sa pagpakuno-kuno nga nabug-atan sia ni Adama.
Sang nabatyagan ni Malum nga ang isa ka pag-atras daw mapatihan, nagsugod sia sa pag-atras kag naghatag sang mando. Gintulod niya si Adama kag nag-atras pabalik sa iban.
Si Malum kag ang iya mga pwersa nagbalik sa higad sang suba apang ginhimo nila nga daw ginatinguhaan pa nila nga laglagon ang siudad. Gusto nila nga ang ila kaaway magpabilin nga nagapakig-away.
Si Soror Sfiso kag ang iya mga pwersa nagbuylog liwat sa iya. Maathag kay Malum nga imposible kuntani nga kuhaon ang siudad paagi sa pwersa. Wala sila sing mga numero, kag madamo sing hanas nga mga Ijani Knights.
Si Malum naghimo sang husto nga pagpili sa paghimo sang damn sa ibabaw sang siudad. Nagbilin ini sa iya sing mas maayo nga kapilian. Karon, ang ila lang himuon amo ang pagsiguro nga si Kittisek Khan isa sa mga soldado nga magalagas.
Si Malum kag ang iya mga pwersa amat-amat nga nagabalik, nga daw ginapilit sila nga magpalayo sa siudad. Indi ini mabudlay ibaligya kay amo gid ini ang realidad.
Si Kittisek Khan indi makapugong sa tion nga magpakita bilang isa ka gamhanan nga Heneral sa inaway, nga nagapanguna sa iya pungsod batok sa mga dumuluong nga mga manugsalakay, samtang nagabuylog sia sa inaway sang mga hangaway sa higad sang suba.
Ginhatag ni Malum ang bug-os nga mando sa pag-atras kag ginhimo nga daw ginabiyaan nila ang paglikop. Nagbalikid sia agud masiguro nga si Khan ang nagapanguna sa mga pwersa nga nagalagas sa ila. Sia.
Sa tagsa ka tion, samtang nagapalagyo si Malum kag ang iya mga pwersa, nagahatag sia sing senyales nga maghinayhinay sila kay indi niya luyag nga madula ang iya mga nagalagas. Ang ego kag pagkalangkag ni Kittisek nagabulig kay Malum.
Si Malum kag ang mga Sorors magapadala sang mga volley sang mga paglupok sang enerhiya sa mga nagalagas agud lang nga huptan sila nga interesado. Kaangay sang isa ka isda nga indi makabulig paagi sa pagkahulog sa paon, ang mga pwersa ni Khan yara na gid man sa lugar nga luyag sila ni Malum. Wala niya makita si Adama sa tunga sang kaaway, pero wala ini sing labot. Ginhatag ni Malum ang mando nga buksan ang takop sang botelya.
Gingamit nanday Veneno, Baal kag pila ka mga Sorors ang ila mga gahum sa pagguba sang pagpakamalaut nga ila ginhimo sang una. Wala magdugay ang bug-os nga kusog sang suba nag-alsa sa mamala nga salog sang suba sa diin nagatindog si Kittisek Khan kag ang iya mga puersa. Kinahanglan nila hulaton nga mag-isol ang tubig antes magbalik sa siudad para sa mga bihag.
Gikan sa mga bungyod, gintan-aw ni Malum ang mga tinumpag kag higko nga nagailig sa dagat sa baba sang suba. Ang flotilla nga nagaporma sang bloke kinahanglan nga maghulag pa sa dagat. Isa yadto ka maathag nga kadalag-an gikan sa isa ka simple nga taktika.
Si Malum kag ang iya mga pwersa magapabilin tubtob nga sila opisyal nga makasulod sa siudad kag opisyal nga masakop ini. Indi sila makadugay sing malawig bangod bag-o lang nila ginguba ang lugar, kag ang pagpangita sing mga manggad nga mahatag liwat mangin kulang.———
Pagkatapos nga naghubas ang tubig, nagsulod si Malum sa ginhalitan nga siudad sang Orachon. Nagmartsa sia pataklad sa hagdanan sang piramide sang pagoda kag pasulod sa mga hulot sini. Nakita niya si Anong Khatun, asawa ni Kittisek kag karon manuggahom sang Nanook. Si Adama Sardar kaupod niya.
Ang pila ka mga Kabalyero, lakip si Sardar nagtindog kag nagkuha sang ila mga armas sa pag-amlig sa iya. Ginpangabay niya sila nga ipaubos ang ila mga armas kag mangin malinong.
"Gin-agaw ninyo ang amon siudad, kag nasapwan namon ang amon kaugalingon sa inyo kaluoy bangod limitado ang amon mga manggad karon. Ano ang plano mo nga himuon sa amon?" Ang lider sang hari nangutana kay Malum.
Kalmado sia kag natipon; Gintahod sia gilayon ni Malum.
"Dalhon namon ikaw kag ang mga lider sa amon mga sakayan sa pantalan. Ibalik ka sa Dhara, kag ang Chancellor ang magadesisyon sang imo kapalaran. Sa karon, kamo ang amon mga bilanggo. Magapangabay ako nga ang inyo siudad hatagan sing pagkaon kag tubig, apang indi ako makagarantiya sang bisan ano." siling ni Malum, sing tampad.
"Ang Nanook iya na karon sang Republika." Gindeklarar ni Anong Khatun.
Si Atoc kag si Veneno nagbulig sa mga Soror sa pagtipon sang mga lider kag magkadto sa mga barko. Daw indi kontento si Sfiso.
"May sala?" pamangkot ni Malum sa iya.
"Dapat naton patyon ang mga lider." Naglaway sia.
"Mahimo sila mag-upod sa Republika sing kinabubut-on karon. Ngaa irisgo ini?"
"Wala ako labot sa Republika."
"Kapintas lang." Malum nga akusado.
"Maayo nga butang nga naghalin sa imo."
"Ano ang buot silingon sini?"
"Nagpadala ako sang isa ka tawo nga magbalik kag tan-awon kon ano ang natabo sa ginsiling nga checkpoint. Nahibaluan ko nga indi mga soldado ang imo ginpatay didto. Ginpamatay ninyo ang mga babayi kag mga kabataan. Ang mga tigulang kag ang mga wala sing mahimo. Mga bihag sila gikan sa Republika, indi mga kaaway nga mga hangaway. Gani indi ako pag-i-lecture parte sa kapintas." siling ni Sfiso nga may kalipay.
Nagtulok si Malum kon sin-o pa ang nagapamati. Maayo na lang kay nag-inusara sila sa kwarto.
"Kag plano mo nga gamiton ini batok sa akon sa pila ka tion?"
"Indi. Wala gid ako sing labot kon patyon mo ang mga tinawo ni Kittisek Khan ukon ang mga kabataan sang Republika. Indi lang magpakuno-kuno nga mas maayo ka sangsa akon. Ginatulok mo ako kag ang akon utod nga si Sorors nga may dumot kag ginasumbong kami. Mas pareho kami sangsa ginasiling mo."
Gintulon ni Malum ang iya mga tinaga nga daw mapait nga kamatuoran nga ini. Wala gani niya sia ginbaisan.
"Kag sa bagay, pahalipay sa kadalag-an. Ayhan dapat ka magsaulog upod sa imo nobya." siling ni Sfiso.
"Nagbalik na si Thea sa Dhara, makahulat ako."
"Wala ako nagahambal parte sa sina. Ang buot ko silingon ang isa pa, mas malapit gid." Nagyaguta si Sfiso.
Nahibaluan ni Malum nga ginayaguta niya sia parte kay Lady Veneno. Si Malum indi subong ka maalam sa pagtipig sini nga sekreto subong sang iya ginalauman.
"Isa ka ka maalam nga babayi, Sfiso. Nagalaum ako nga indi ka sini pag-ipit sa pila ka tion." Si Malum naghimo sang indi tanto ka tabon nga pamahog.
"Wala ako nagakabalaka. Ang iban nga mga tawo madali gid mapaktan. Ilabi na gid kon may mga sekreto sila." Si Sfiso naghimo sang iya kaugalingon nga mga pamahog nga natabunan.
Wala'y labot si Malum. Bangod si Nanook yara na karon sa mga kamot sang Republika, nagalaum sia nga matapos na ang inaway, kag makabalik sia sa Dhara, makita si Thea, kag makapangasawa. Nahibaluan niya nga ang kabuhi indi pirme amo sina ka simple.
Ulihi na nga narealisar ni Khan kag sang iya mga tinawo ang ila sayop. Ang iban nagtinguha sa pagsaka sa mga pader sang suba, apang ang kadasigon kag puwersa sang tubig tuman kadamo. Ang daku nga Khan wala sing tsansa samtang ang mga kabayo, mga soldado, kag mga Kabalyero gin-anod palayo. Napierde si Kittisek.
Ang mga kahoy, bato kag mga tinumpag ginasuyop man sa nagabaskog nga mga sulog sang suba. Ang tanan nga butang sa alagyan sang tubig ginaguba. Ang dalagku nga mga pader sang Orachon ginaguba. Ang siudad ginbaha gilayon, kag ang mga pumuluyo napilitan sa pagpangita sing mataas nga duog. Ang bisan sin-o nga wala makalab-ot sa piramide sang pagoda wala sing tsansa.
Ang mga puluy-an kag bisan ang kasarangan nga mga tinukod nagakarumpag bangod sang mataas nga presyon sang sulog sang suba. Ang dumaan nga siudad kag ang katahom sini indi na mag-anggid. Si Malum kag ang iya mga puersa nagdangop gikan sa ginbahaan nga kapatagan sa mataas nga mga bungyod nga nagalantaw sa siudad.
YOU ARE READING
O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang Inaway
FantasyAng kalibutan madasig nga nagabag-o. Ang mga bayani nagalibot sa mga kamingawan, nga nagaatubang sang pagkadula. Ang isa ka bata amo ang suga sang paglaum apang dapat niya atubangon ang iya kaugalingon nga kadulom. Ang mga hinigugma ginabulag samtan...