Sang nakabulig si Malum sa pagdaug kay Tsar Miro upod sa iya mga abyan, gingamit ni Malaika ang iya mga gahum sa pagtawag sang mga sapat nga magkari kag magbulig sa ila sa pagpakig-away sa mga Sorors. Si Malum wala makahibalo kon si Soror Trigris didto sadto nga adlaw ukon wala, apang nahibaluan niya karon nga indi ini importante.
Nahibaluan na karon ni Malum nga luyag sang mga Soror nga mapukan si Tsar Miro agod nga si Flaero, nga karon si Emperador Sevim, makakuha sing gahom. Gani indi kuntani gingamit ni Trigris ang iya mga gahum sa pagkonektar sa mga sapat sa pagtinguha kag pagkontra kay Malaika sadto nga adlaw.
Amo yadto ang una nga tion nga nahibaluan ni Malum ina nga taktika. Ang ikaduha nga tion amo sang ginalaragway ni Lakoma kon paano nakapalagyo si Oren sa iya sa una nga tion. Nagsiling sia nga gingamit man ni Master Orono ang iya gahum sa pagtawag sang mga abyan nga sapat sadto nga adlaw. Si Soror Trigris ukon ang bisan sin-o nga tawo wala didto sa pagkontra sini.
Ikatatlo na ini nga tion nga nahibaluan ni Malum ini nga taktika, kag si Master Orono amo liwat ang enhinyero. Sia ang responsable sa tanan nga mga pispis nga nagahalit sa sini nga patag-awayan.
May kinalain sini nga tion. Si Soror Trigris yari na, kag wala sing rason para sa iya nga magpugong sini nga tion. Ginahimo ni Malum ang iya masarangan nga malikawan ang tanan nga mga pispis nga nagalupadlupad kag nagasalakay, apang natalupangdan niya nga si Soror Trigris naghambal sa isa ka tinuga mismo.
Ginpaabot ni Malum nga ini agud kontrahon si Master Orono. Ginalauman ni Malum nga tawgon ni Trigris ang iya kaugalingon nga mga abyan nga sapat, kag wala magdugay nga nakuha ni Malum ang iya sabat.
Sa liwat may mabaskog nga mga gahod kag pagkatublag sa bug-os nga kagulangan kag nagahilapit na ini. Ginapahadlok sini ang pila ka pispis kag ginakulbaan ang madamo sa patag-awayan.
Sa madamol nga kakahuyan nagguwa ang mabug-at nga mga karo nga may higante nga mga grupo sang kabayo nga nagaguyod sa ila. Ang mga soldado sang itom nga lehiyon yara sa paggahom sang mga karo, kag mahimo nga may baynte tubtob katloan ka karo.
Ang mabug-at nga mga ruweda sang mga karo nagkutkot sing madalom sa duta, nga nagpahadlok sini, kag ang dalagku nga mga kuko sang kabayo nag-igo sing mabaskog sa duta.
Sa likod sang mga bagon may lainlain sing kadakuon nga mga hawla. Si Soror Trigris nagdalagan pakadto sa ginahamtangan sang mga bagon, kag ang mga drayber nagsugod sa pagbukas sang mga hawla. Nakibot si Malum nga mga pispis man ang nagalupad paguwa sa mga hawla. Lain sila nga sahi sang mga pispis sangsa mga ginpatawag ni Orono.
Si Trigris may ginaamba samtang ang mga pispis nagalupad, indi pareho kay Orono, indi ini daw mga pispis nga ihalas. Madamo ang daw may mga tag kag kulintas. Ang mga Soror dapat nga nakakita nga si Orono magatawag sang mga pispis sa pagbulig sa ila.
Ang Gahum sa pagkonektar sa O nga elemento naghatag sa mga may ikasarang sa pagtan-aw sa palaabuton. Isa yadto ka makatalagam nga butang nga himuon ini subong sang mahanduraw sang isa. Indi gid maayo kon ginatinguhaan mo nga maniobrahon ang mga hitabo kag tion, mga butang nga wala gid gintuyo nga kontrolon.
Ginsilingan ni Sevim si Malum nga ang Iloy nga Superior masami nga nagagamit sang pagtan-aw sa unahan sa pagplano sang mga estratehiya. Mahimo nga sia ang nakakita sini nga taktika kag naglaygay kay Trigris nga maghanda.
Si Orono daw makapangabay lang sa mga tinuga nga magbulig kag sila handa nga mga kaupod kag mga masigka-utod sa mga armas. Si Trigris daw kinahanglan nga magdangop sa pagpaantos ukon sa pila ka sahi sang pagkontrol sang hunahuna sa sining bag-o nga nag-abot nga mga pispis samtang sila daw gin-abusuhan ukon yara sa matig-a nga kahimtangan. Ang buangbuang nga mga panulok sa mga mata sang pispis samtang nagalupad sila sa tupad ni Malum nagsugid sa iya nga ini isa ka madulom nga madyik sang pila ka sahi nga naghatag sang kadasigon sa sini nga mga pispis.
Nakita ni Malum ang mga Pelican nga nagalagas sa mga Shoebill—mga paboreal nga nagapakig-away sa Guineafowl. Ang mga Woddpeckers kag Owls nagasumpakilay sa ila kaugalingon nga sahi. Linibo ka gulls ang nagdinaguso sa mga albatross kag iban pa nga magagmay nga mga pispis. Ibis, ang mga stork nagtabok sang mga sungo upod sa mga Flamingo kag mga Crane. Isa yadto ka makatilingala nga talan-awon nga sigurado.
Samtang ang mga pispis nagapakig-away sa tunga nila, nagtugot ini sa mga Sorors nga magpadayon sa pag-away kag paglagas sa mga Agalon sang Oracle kag Oren. Ang mga paglupok sang enerhiya nag-utod sa mga Masters antes sila makalab-ot sa suba. Si Malum kag si Atoc nag-upod kag padayon nga nagtinguha kag iduso ang mga agalon pakadto sa Sevim nga nagahulat sa idalom sang suba.
Ang pag-abot sang dalagku nga mga buwitre, mga buzzard, kag mga condor nakabulig sa pag-uyog sang inaway sa mga Sorors bangud ang mas magagmay nga mga pispis sa patag-awayan kag sa kahanginan indi makatupong sa sining dalagku nga mga tinuga.
Ang higante nga mga pakpak sang mga buwitre naga-bat sang magagmay nga mga pispis ukon naga-dive sila sing madasig kag naga-slam sa kaaway nga pispis paagi sa ila mga kuko. Ang mga buwitre nagagisi kag nagagisi sang kompetisyon kag wala sing karibal nga makabalabag sa ila.
Ang mga bangkay sang pispis nga nagaaway sa magtimbang nga bahin nagakahulog kag nagatipon sa latagon. Ang mga buwitre may madamo nga makaon sa tapos sini. Ang duta kag kagulangan mahadlok sa pagkadula sang madamo nga mga espesyi.
Ang mga Masters nagbalik sa pag-ipit sa isa ka kanto, isa ka butang nga ginalauman ni Malum. Ang mga pispis nagabulig sa pagbaligya sang kinahanglanon nga magpalagyo sa tunga sang tuman nga kagamo.
Ang dalagku nga mga buwitre nagapakulba sa madamo sang magagmay nga mga pispis kag nagapalagyo para sa ila kaluwasan, kaangay sang mga agalon nga kinahanglan nila nga maghimo sang isa ka katapusan nga desperado nga tindog antes maghimo sang isa ka dalidali nga desisyon.
Ang mas mabug-at nga mga pispis pareho sang mga Stork kag Pelican nagapakig-away sa mga Swan kag Crane. Sa baylo sang madasig nga pagsalakay, ining mga espesyi nagapakig-away sa malapit nga mga duog. Ang iban magalukso sa likod sang isa pa kag magasugod sa pag-usang kag nagahimo sang maduguon nga kagamo. Ang mga pispis nga daw elegante gid nagapakigbahin sa kalaw-ay sang inaway.
Ang mga pispis nga may malaba nga liog nag-entra sa pinasahi nga mga hampang sa wrestling, nga nagaputos sang ila mga ulo kag liog sa isa kag isa sa isa ka pinasahi kag mabaskog nga paghimakas. Dayon magapakig-away sila sing mabaskog, ang duha ka bahin nagatinguha nga magdaug. Sa bug-os nga tion, ang ila mabaskog nga mga sungo gingamit sa pagkuha sang dugo gikan sa dalagku nga mga lawas sang isa kag isa.
Ang hangin napuno sang mga tunog sang mga pilason nga mga pispis nga nagasinggit sa kasakit samtang sila ginagisi kag ginagisi sang masingki nga madyik. Ang mga balahibo nagalutaw sa kahanginan, nga nagasamo sa pagpaagay sang dugo, kag ang mga bahin sang lawas sang mga pispis nagalinapta sa patag-awayan. Ang iban sang mga pispis, nga may napilasan nga mga pakpak, nagpakig-away agod magpabilin sa ibabaw apang indi malikawan nga nagbunggo sa mga kahoy ukon sa duta, nga nagdugang sa makangilidlis nga talan-awon.
Ang cacophony sang mga tawag sang pispis, nga puno sang masakit nga mga tunog sang mga gansa kag ang desperado nga pagsinggit para sa kaluoy gikan sa mga pispis nga may malaba nga sungo, nagpadaku lamang sang pagkabalaka kag pagkadiskomportable ni Malum sa magamo nga talan-awon nga nagakatabo sa palibot niya. Nadakpan sa isa ka kahimtangan sang pagkabuhi, naghimakas sia sa pagpangita sang iya duog sa tunga sang pagpaagay sang dugo, ang mga tunog sang nagaantos nga mga pispis nagahuni sa iya mga dulunggan.
Ang mga buwitre, nga wala sing labot sa mga pangabay para sa kaluoy, madasig nga naglupok sa ila mga target nga wala sing labot sa ila kabuhi. Kon kaisa, ginabunal nila ang iban nga mga pispis paagi sa ila dalagku nga mga pakpak, nga ginatratar sila subong indi importante nga mga insekto. Kon kaisa, ginadakop nila ang ila biktima sa ila tatlo ka tudlo nga pag-uyat kag, sa madasig nga kadasigon, ginahaboy ang mga biktima pakadto sa isa ka pormasyon sang bato, nga nagabuy-an sa ila nga magbungguanay sing makahalawhaw, ang ila mga lawas nagakadugmok sa pagbunggo.
Ang magagmay nga mga pispis, paagi sa ila kadasigon kag pagkaabtik, naghimo sing madasig, makahalalit nga mga paglumpat batok sa ila mga kasumpong, nga nagtuga sa ila nga napilasan ukon nadulaan sing animo. Kon ang isa ka pispis nagahigda sa duta, nga nagahimakas kag madali mabiktima, ang magagmay nga mga pispis magapanaug sa sini, nga nagadukot sa napilasan nga pispis kag nagatusok sing walay kaluoy tubtob nga ini napatay sa iya mga pilas.
Ang mga panong sang uwak kag mga uwak nagdulhog sa magamo nga talan-awon nga wala sing pagpangalag-ag, nga madasig nga nagapakita sang ila mapintas nga kinaugali samtang nagabuylog sila sa pagpaagay sang dugo. Nagpakig-away sila sing tingob, nga nagapakita sang mga ikasarang sa pagpangayam sang pack paagi sa pagdamo sang ila mga biktima kag paglamoy sa ila sing tingob. Dayon, mag-upod sila sa pagtusok kag paggisi sang isa ka pispis. Makangilidlis kag makahaladlok ini, para masiguro.
Ang mga bukaw, nga nagapakig-away sa kahawaan, nagpakita sang makatilingala nga pagkaabtik kag katukma. Ang isa sa mga bukaw magabalikid nga ang iya likod nagatudlo paidalom, nga nagapakita sang iya mga kuko nga nagatudlo paibabaw, samtang ang isa magasalakay gikan sa ibabaw. Kaangay ini sang isa ka martial arts duel nga nagalupad, nga ang duha ka pispis nagamaniobra kag nagatipon liwat antes magpadayon sa ila away tubtob nga ang isa napatay ukon nagpalagyo, nga napilasan sing grabe.
Sang ang inaway naglab-ot sa putukputukan sini, si Malum kag ang mga Sorors hinali nga nakibot sa isa ka nagatusok sa tul-an nga pagsinggit, ang iya tunog tuman kabaskog nga madamo ang napilitan sa pagtabon sang ila mga dulunggan sa kasakit. Ang pagsinggit padayon nga nagbaskog, nga nagdamo tubtob sa punto nga nangin isa ka makahaladlok nga koro sang mga tunog nga nagapihak sang dulunggan.
Gintan-aw ni Malum ang isa ka bag-o kag makahaladlok nga pwersa nga nag-abot sa eksena: mga falcon, mga hawk, kag dalagku nga mga agila, nga nagasulod sa kadasigon sang kilat. Ang ila matalom nga mga kuko kag kadasigon nangin isa ka makahaladlok nga kombinasyon batok bisan sa makahaladlok nga mga buwitre. Ang mga nagpili sa pag-atubang sa sining bag-o nga mga kaaway nag-antos sing makamamatay nga mga pilas, nga nagapakita sang makamamatay nga gahom sang mga raptor.
Ang mga buwitre, nga ginapuntariya sang mga taktika sang pag-dive-bombing sang mga agila, nag-antos sing daku samtang ginagisi sang mga kuko sang mga agila ang ila mga tiyan ukon ginautod ang ila mga pakpak. Ang mga buwitre nahulog gikan sa langit, ang ila kadamuon nagadiutay. Ang mga hawk kag mga falcon nagpuntariya sa iban nga mga espesyi nga may mapintas nga pagkaepektibo, kag karon ang kalabanan nga mga pispis nagapalagyo sa patag-awayan, nga nagabilin lamang sang mga raptor nga magdominar sa kahawaan.
Indi mapunggan ni Malum nga magpalibog kon ngaa naghulat sing malawig ang mga raptors nga mag-upod sa inaway apang gin-ako niya nga isa ini ka maalam nga estratehiko nga tikang, apang isa ini ka masterstroke. Indi makibot si Malum kon ang isa sa mga Masters naggamit man sang foresight kag nakahibalo nga ang mga raptor magahulat sang husto nga tion.
Ang Giant Harpy Eagles nagguwa gikan sa mataas nga mga duog kag gingamit ang ila kabug-aton sa pagtuga sing makahalalit nga mga pagsalakay sa magagmay nga mga pispis. Sa impact, ang mga pispis nga ginpuntariya nadulaan sang animo kag natumba nga wala sing mahimo, nga naglugdang sa ila kamatayon sa idalom. Ang gahum sang panong sang mga agila indi mapanghiwala, bisan ang dalagku nga mga buwitre wala sing mahimo batok sa ila.
Bisan pa sang pagguwa sang madamo nga mga pispis nga nakapalagyo sa patag-awayan samtang nagabalhin ang huyop sang inaway, ang pila ka mga pispis nagtindog, nga nagapakita sang daku nga kaisog kag kaisog. Ang mga pispis sang tanan nga sahi nagpakita sang ila kaisog kag kahanda sa pagpakig-away, nga nagapangindi sa pagpalagyo walay sapayan sang kadakuon sang inaway sa kahawaan nga ginahimo sang mga agila kag mga buwitre. Malig-on sila, determinado nga magpabilin kag atubangon ang kadalag-an ukon kamatayon.
Sang ang ila pagkalabaw sa kahawaan naglig-on, ang mga agila, mga falcon, kag mga hawk daw natalana nga magdaug sa inaway. Ang mga buwitre, uwak, kag iban pa nga kaanggid nga mga pispis, nga nakahibalo sang ila kahimtangan, nagsugod sa pagbakwit sa patag-awayan, nga nagapakita sang ila pagsurender.
Sang natapos ang ila misyon, ang mga raptor, lakip ang mga agila, nag-atras man sa patag-awayan. Subong kadasig sang ila pagbag-o sang dinamika sang inaway, ang kahimtangan nagbalik sa orihinal nga kahimtangan sini, nga ang mga salamangkero kag ang agalon nagaatubangay gihapon.
Pagkatapos nga nadula ang una nga kakugmat kag indi pagpati, si Malum ang una nga nag-abante. Madasig nga ginbalabagan ni Master Nokomis ang iya alagyan, ang ila mga espada nagbungguanay sa isa ka mabaskog nga pag-uwang kag isa ka ulan sang mga spark. Sa una nga tion sa malawig nga tion, nabatyagan ni Malum nga wala sia sing masarangan, nga nagahimakas sa pagpangapin sang iya kaugalingon batok sa lantip nga mga pagsalakay sang mas tigulang nga agalon. Halos indi niya mapunggan ang mga pagsalakay sining tigulang nga Agalon. Ang mga hulag ni Malum padayon nga isa ka buhok ang kalaparon sa likod ni Nokomis, kag nahibal-an niya nga kon ang komprontasyon magdugay, mahimo nga mag-antos sia sang pilas ukon mas malala pa.
Samtang si Malum bug-os nga okupado sa pagpangapin sang iya kaugalingon batok sa wala untat nga mga pag-atake ni Nokomis, ang isa sa mga na-corner, si Master Mankato, nagsugod sa pag-amba nga ang iya mga kamot nagabayaw sa kahanginan. Apang, si Malum may diutay nga tion sa paghatag sing igtalupangod sa sini bangod ang iya gilayon nga kabalaka amo ang paglikaw sa halos makamamatay nga mga hampak ni Nokomis. Samtang, ang iban nga mga salamangkero kag si Atoc nagapalapit sa mga Agalon kag Oren.
Samtang si Malum kag si Nokomis nagapakigbahin sa ila mabaskog nga pag-ilinaway, ang pag-amba ni Master Mankato nagdul-ong sa hinali nga pagbag-o sang mga hitabo. Gingamit niya ang iya mga ikasarang sa madyik sa pagkuha sang mga karga sang kuryente gikan sa kalangitan, nga naga-redirect sang mabaskog nga mga pag-igo sang kilat padulong sa nagasalakay nga mga Sorors. Bangod wala sila nagabantay, si Atoc kag ang mga Sorors kinahanglan nga magdinaguso sa pagpangita sing tago, apang pila sa ila ang naigo kag gilayon nga nakuryente.
Sa pag-upod ni Master Wabasha kay Mankato, nagsugod sia sa pagkuha sang ulan gikan sa mga panganod, nga ginatingob ini sa hangin sa paghimo sang isa ka target nga pagsalakay. Sa baylo nga isa ka lapnag nga pag-ulan, gintutok ni Wabasha ang tubig subong isa ka microburst, nga nagatuytoy sang hinali nga pag-alsa sang tubig baha gikan sa malapit nga suba pakadto sa kaaway. Ini nga estratehiko nga pagsalakay nagbasa sa mga Sorors, nga nagtuga sang kagumon kag nag-upang sang ila mga hulag.
Si Malum, nga wala sing eksperiensia sa pag-atubang sa pagmaniobra sang kinaugali nga mga puwersa, nakahangop sang pagkawalay pulos sang pagtinguha nga pakigbatuan ini. Ang iya ihibalo nagsiling sa iya nga ang pinakamaayo nga mahimo niya amo ang pagtinguha nga atubangon ang bagyo kag makalampuwas sa mga resulta sang mga sirkumstansya.
Ang mas gamhanan nga mga salamangkero, nga ginapangunahan sang Daku nga Mangkukulam ni Hagar, nakapangapin sang ila kaugalingon batok sa kinaugali nga pagsalakay nga ginsugdan sang mga Agalon. Ang Daku nga Mangkukulam naggamit sang isa ka taming sang enerhiya sa pag-isol sang mga pag-igo sang kilat, samtang dungan nga nagabukas sang isa ka gutok sa duta sa pag-redirect sang tubig baha palayo sa iya coven.
Si Soror Cadorim, nga may mga gahum nga kaangay kay Mankato, karon nagtrabaho sa pag-neutralize sang pagkontrol sang naulihi sa mga partikulo sang kuryente, nga epektibo nga nagakontra sang iya mga ikasarang. Sing kaanggid, gingamit ni Soror Lunetia ang iya mga gahum sa elemento sa paghimo sang isa ka gamay nga buhawi, nga madinalag-on nga nag-neutralize sang bagyo sang Wabasha. Ang nagatuyok, nagatuyok nga kusog sang buhawi nagpilit sa mga Agalon, nga nagabuligay, sa pagpangita sing palanaguan gikan sa iya magamo nga buhawi.
Sa katapusan nga minuto, si Oren nagsulod nga may pagpakita sang iya daku nga salamangka, nga nagdula sang artipisyal nga buhawi kag nagpatindog sang isa ka energy dome nga nag-amlig sa mga Masters gikan sa dugang nga mga pag-atake. Paagi sa sini nga desperado nga pagmaniobra, gin-amligan niya ang gamay nga grupo gikan sa gintingob nga pagsalakay sang mga elemento nga ginbuy-an nanday Sorors Cadorim kag Lunetia.
Ginhimuslan ni Nokomis ang kahigayunan kag nagpangita sing palasilungan sa kaluwasan sang nagaamlig nga simboryo ni Oren, samtang ang mga Sorors kag ang Daku nga Mangkukulam ni Hagar nagtingob sang ila mga gahum sa isa ka wala untat nga pagsalakay batok sa sini. Samtang, sanday Atoc kag Malum nagtan-aw gikan sa kilid, nga nagalantaw sang mabaskog nga inaway samtang ang gintingob nga mga pwersa sang coven nagtinguha nga wala sing pulos sa paglusot sa indi masulod nga taming ni Oren.
Samtang ang protective dome ni Oren nagtipig sa mga Masters nga luwas, ang tanan, lakip na ang iya kaugalingon, nakahibalo nga ini isa lamang ka butang sang tion antes mag-abot ang kakapoy. Apang, si Malum daw wala nagdalidali, bangud ang iya katuyuan indi kinahanglan nga dakpon ukon daugon si Oren.
Bisan pa nga ang Coven nag-antos sang pila ka mga kapierdihan, ang pinakaimportante nga mga katapo wala gihapon maano. Gintan-aw ni Malum ang nagapadayon nga inaway nga may kritikal nga mata, nga nakita ang diutay nga pag-uswag nga nahimo. Ang mga pispis nag-abot kag naglakat, ang mga bagyo nag-abot kag nag-untat, apang ang kahimtangan sa tunga sang mga Agalon kag ni Oren daw wala magbag-o.
Samtang nagapadayon ang inaway, labi nga nangin maathag nga ginabubo ni Oren ang tanan niya nga kusog sa pag-amlig sa iban batok sa wala untat nga pagsalakay sang mga salamangkero. Ang Daku nga Mangkukulam ni Hagar nagatindog malapit, nga nakandaduhan sa isa ka mapintas nga pag-inaway upod sa bata, kag maathag nga si Oren nagakaubusan sang kusog kag determinasyon. Ang tagsa ka nagaligad nga tion nagadugang sang katalagman nga mapalibutan kag mabug-atan sang coven.
Ang mga Masters naghanda sang ila kaugalingon para sa palaabuton nga pagsalakay bangud ini isa lamang ka butang sang tion antes ang protective energy shield ni Oren mag-untat. Nahibaluan nga ang mga Sorors magahimulos sini nga kaluyahon, ang mga Masters naghanda sang ila mga sungkod, nga nagahanda sang ila kaugalingon sa hunahuna para sa indi malikawan nga pagsalakay nga magaabot kon ang depensa ni Oren magluya.
Samtang ang kakapoy nagdaug kay Oren kag nagluhod sia, gin-agaw sang Agalon ang opensiba kag ginpaguwa ang mga pagbuto sang enerhiya, nga nagliso sang mga lamesa kag nagpilit sa mga bruha nga pangapinan ang ila kaugalingon. Ang mga Sorors madasig nga nagtipon liwat, nga nagagamit sang ila bentaha sa numero sa mga agalon. Samtang, si Malum kag si Atoc nagpabilin sa guwa, mapailubon nga nagahulat sang husto nga tion agud magpatunga.
Ang mga Sorors nag-abante, amat-amat nga nagasalakay sa mga agalon, determinado nga siraduhan ang kal-ang kag daugon sila sing bug-os. Si Shakopee kag Modron nagsulod sa isa ka mapintas nga inaway sang mga tinawo, nga nagapakita sang madasig nga mga hulag kag nagabayluhanay sang masakit nga mga hampak sa isa kag isa.
Samtang nagabaskog ang inaway, nagluntad ang mga duelo sa tunga sang tagsa ka mga hangaway. Si Agravne kag Nokomis ang masunod nga nag-upod sa inaway, ginsundan nanday Lunetia kag Wabasha, dayon sanday Cadorim kag Mankato. Ang kalabanan sang mga Sorors nagtindog sing malig-on, nga nagamentinar sang ila depensa nga pormasyon kag nagapugong sang bisan ano nga kahigayunan nga makapalagyo, nga nagatan-aw sang mga duelo nga nagakatabo nga wala nagabuylog sa ila kaugalingon.
Ang Iloy nga Superior kag si Hiawatha liwat nga nag-atubangay, apang sini nga tion, si Soror Sfiso nag-upang kag nag-away sa iya sa baylo. Ang Mother Superior nagkadlaw kag nag-atras sa pagtan-aw sang pagbayluhanay. Sang una nga nadakpan, si Hiawatha madasig nga nakabawi sang iya mga ikasarang kag ginpakita ang iya superyor nga mga ikasarang sa pagpakig-away. Si Sfiso, bisan pa, gintugutan ang iya mga emosyon nga magdaug sa iya, kag sa isa ka pag-atake sang hilaw nga kaakig, nagsalakay. Si Hiawatha, nga mabugnaw kag kalmado, madasig nga nagkontra kag madasig nga nagtumba kay Sfiso sa iya mga tiil paagi sa isa ka maayo nga ginhimo nga staff strike.
Si Tank, Mead, kag Laurin nagkuha sang mga posisyon sa ibabaw ni Oren, nga nagabantay sa iya sing maamligon samtang nagatinguha sia nga mabawi ang iya kusog. Bisan pa nga indi sila makaamot sing aktibo sa inaway, ang ila presensya nagtanyag sang ila kabuhi sa isa ka di-makagod nga buhat sang pag-amlig.
Sa kabaliskaran sa mga nagligad nga mga hampang, gin-adaptar ni Nokomis ang iya pamaagi, nga nagagamit sang mga leksyon nga natun-an gikan sa mga nagligad nga mga engkwentro. Gin-uyatan niya si Agravne, nga gina-apply ang mabaskog nga pag-ipit sa iya tutunlan gamit ang iya sungkod. Gindaug ni Wabasha si Lunetia, nga gintumba sia sa duta paagi sa isa ka mabaskog nga hampak sa ulo. Samtang, gindis-armahan ni Mankato si Cadorim rason nga nadulaan ini sang staff. Ang katapusan nga nakakuha sang kadalag-an, ginpahayag ni Shakopee ang iya pagdominar kay Modron, nga nagtapos sang duelo paagi sa isa ka maayo nga pag-igo sang iya sungkod sa iya tiyan.
Bisan pa sang ila temporaryo nga kadalag-an, ang mga agalon nasapwan gihapon ang ila kaugalingon nga napalibutan. Ang Mother Superior nagpalakpak kag tinagipusuon nga nagkadlaw, nga daw wala sing kabalaka. Si Malum, nga nagatan-aw sang sitwasyon, nakahangop nga ang Mother Superior dapat nakahibalo man sang plano ni Sevim bangud wala sia nagatinguha sing lakas nga magdaug. Nagalaum gihapon si Malum nga nagahimo sia sing tikang agod sa katapusan malutos ang mga agalon. Sa hinali, ang pagtunog sang mga tambol naglanog gikan sa malapit nga mga bungyod, nga nag-upang sang talan-awon.
Kaangay sang isa ka kolonya sang mga olmigas nga ginapahulag bilang sabat sa katalagman, ang mga soldado sang itom nga lehiyon madasig kag tayuyon nga nagguwa gikan sa matig-a nga banglid. Nag-abante sila sa pormasyon, nga nagatapak sa madamo nga mga bangkay sang ginpatay nga mga pispis nga nagalinapta sa bug-os nga talan-awon. Sing makatilingala, ang mga soldado wala nagapakita sing tanda sang pagtamod sa patay nga mga bangkay sang pispis nga nagalinapta sa palibot.
Sa likod sa likod sang nagaabante nga mga soldado amo ang mga katapo sang Ningal. Nakilala ni Malum si Adama nga Malain, si Sequoia nga Indi maathag, kag si Dagrim nga Malain. Sila tanan ginpadala sa apat ka kanto sang Viracocha apang maathag nga ginhatagan sila sing alternatibo nga mga mando ni Sevim sa pila ka tion.
Samtang ang dugang nga mga pamahog gikan sa itom nga lehiyon kag ang Ningal nangin maathag, ang kahimtangan para sa mga agalon kag kay Oren daw mas makahaladlok kag wala sing paglaum. Si Malum wala sing partikular nga kabalaka sa kapalaran sang mga agalon kag ni Oren, kag sa pagkamatuod nagalaum sia sa ila pagkapatay, nagapati nga ini makabulig sa iya nga maghalin pakadto sa Thea.
Si Oren, nga wala gihapon nagahulag sa duta, nagrepresentar sang katapusan nga silak sang paglaum para sa mga agalon, nga ginabug-atan sang pagpaabot nga mabag-o ang huyog sang inaway subong sang kinaandan. Bisan pa, ang pinakamaalam nga aksyon daw nagapalagyo sa idalom sang suba, nga nagatuman sang katuyuan ni Sevim. Si Malum, nga determinado nga makita ini ukon tan-awon sila tanan nga mapatay, nakakilala sang makahalawhaw nga gahum sang Shadow Coven, ang itom nga lehiyon, kag ang labing makahaladlok nga mga katapo sang Ningal nga karon nagapalibot sa diutay nga grupo sang mga ginlikupan nga mga agalon. Daw malapit na ang katapusan.
VOUS LISEZ
O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang Inaway
FantasyAng kalibutan madasig nga nagabag-o. Ang mga bayani nagalibot sa mga kamingawan, nga nagaatubang sang pagkadula. Ang isa ka bata amo ang suga sang paglaum apang dapat niya atubangon ang iya kaugalingon nga kadulom. Ang mga hinigugma ginabulag samtan...