Kapitulo Baynte-Otso: Pagkaguba

2 0 0
                                    

Gin-isog ni Sevim ang malimbungon nga pagpanglakaton sa nagayelo nga dagat, nga nakalab-ot sa nagyelo nga baybayon, sa diin nasaksihan niya ang isa ka talan-awon sang mga penguin kag mga walrus nga nagapuni sa baybayon. Ang hangin napuno sang cacophony sang mabaskog nga mga tawag kag sang lapnag nga baho sang ila kahigkuan.
Si Sevim nagkadto sa malayo nga isla sang Vanagokull nga nagaisahanon, nga nagasuksok sang madamo nga mga layer sang madamol nga panapton agod malikawan ang makahalalit nga katugnaw. Bisan pa sang iya papel bilang isa ka impluwensyal nga persona sa isa ka malapad nga emperyo, napilitan sia nga magbiyahe sa sining naligwin nga mga duog nga tilipunan sang iya agalon, ang makahaladlok nga Mother Superior.
Ang panulok ni Sevim nahulog sa isa ka gamay, makuti nga ginhimo nga payag nga daw nagasalamin sa arkitektura sang mga puluy-an sang Hagar Covenant. Ang nagaiwag nga kasanag sang kalayo sa sulod nagahatag sang nagasaot nga mga landong sa dingding sa guwa kag aso nga nagahalin sa ibabaw.
Si Sevim nagsulod sa payag, ang iya mga tikang mahipos, samtang ginatan-aw niya ang Mother Superior nga yara sa daw trance nga kahimtangan sa tupad sang kalayo. Bangod indi niya luyag nga matublag sia, ginpili niya nga maghipos, nga nagatahod sa iya karon nga kahimtangan.
Nagbukas ang iya mga mata kag gintipon niya ang iya kaugalingon.
Ginbungkag ni Mother Superior ang kalinong, nga nagasinyas kay Sevim nga magpungko sa tupad sang kalayo. Nagtuman sia, nga nagatabok sang iya mga batiis. Samtang nagapungko sia sa isa ka komportable nga posisyon, ginhambalan niya sia.
"Ang paglakbay pakadto sa sining naligwin nga mga miting wala sing duhaduha nga makapoy, nahangpan ko," ang tigulang nga babayi nag-ako. Nagpadayon sia, "Apang kinahanglanon sila. Ang isa indi gid mangin tuman ka mabinantayon. Ang isa indi gid makahibalo kon sin-o ang nagapamati. Indi magsalig sa bisan sin-o luwas sa aton kaugalingon. Indi ka dapat magsalig sa akon."
"Wala ako nagasalig sa imo," siling ni Sevim nga wala sing emosyon.
"Maayo. Nagapabilin ini sa amon nga duha sa amon mga tudlo sa tiil." Siling niya kag dayon gintusok ang kalayo. "Ano ang katapusan nga desisyon sa Jebat?"
"Nalaglag. Kumpleto." siling ni Sevim nga may malimbungon nga yuhum.
"Gingamit ni Oren ang iya bug-os nga gahum sa paghimo sini?" Namangkot sia.
"Diutay lang ang nakalampuwas, kag indi sila sigurado kon ano ang natabo. Sa banta ko luwas nga magsiling nga si Oren ang naghimo sini." siling ni Sevim nga may pagsalig.
"Kag nahibaluan bala naton kon ano ang natabo kay Oren?" Nagtulok sia.
"Mahimo nga ginlaglag niya ang iya kaugalingon." siling ni Sevim nga may katagbawan.
"May kumpirmasyon bala kita nga matuod ini?"
"Indi. Ang mga bangkay sa siyudad gisunog. Sa dimagkubos ang mga pinakamalapit sa sentro sang linog, nga ginapatihan ko kay Oren."
"Ipati? San-o ang bisan sin-o sa aton naghunahuna sing bisan ano?" Siling niya nga nagataas ang kilay. Maathag nga nagapakita sia sing pila ka kaakig.
"Wala ako mag-untat sa pagtan-aw sini. Mangin maid-id ako." siling ni Sevim nga nagatabon sang iya puwet.
"Kag ano ang natabo sa mga lawas sang mga Agalon sang Orakulo? Dapat mas mahapos sila makilala." Siling niya.
"Wala ako sing kumpirmasyon kon diin sila." siling ni Sevim nga medyo nahuya.
Ang Iloy nga Superior nagtaas sang isa ka naakig nga kilay. "Wala mo pa gani makumpirmar kon diin ang mga Masters kag ginapatihan mo nga patay na si Oren? Kon padayon ka nga mangin sloppy pareho sini, mangita ako sang tal-us para sa imo." Nagpamahog sia.
"Hibal-on ko ang kamatuoran. Indi kinahanglan nga magkabalaka."
"Mas maayo nga indi na." Siling niya, kag dayon ginbalik ang iya atensyon sa kalayo.
"Bisan pa nga nakalampuwas si Oren, indi na naton sia makita liwat." masaligon nga hambal ni Sevim.
"Ano ang nagapat-od sa imo?" Nag-usisa sia.
"Ginpatay niya lang ang mga inosente nga kabataan kag mga tawo. Indi gid niya luyag nga magpatay. Ang iya konsiensia indi magtugot sa iya nga malipatan." paathag ni Sevim.
"Sa banta mo indi niya luyag magtimalos?"
"Indi. Sa kada pag-intra niya, ang mga tawo nga iya ginakabalak-an nagakasakit kag nagakapatay pa gani. Ginpierde namon sia. Ang mga tawo nga iya ginakabalak-an wala na. Wala sia sing may mapuy-an diri."
"Kon amo, wala sia sing madula." Nagsabat sia.
"Indi. Indi niya pag-ibutang sa katalagman ang halit sa iban, bisan sa mga wala niya kilala. Ginatinguhaan niya nga mangin di-makagod. Indi na sia hulga sa aton. Magapanago sia sa landong."
"Dapat kita magplano kon ikaw sayop." Siling niya sing matigdas.
"Siempre, Agalon."
Ang tingog ni Mother Superior nangin matigdas kag nagasugo. "Naghinguyang kami sang mga tinuig sa pagplastar sang amon plano para sa pagkapukan sang Masters kag Oren. Indi ko pag-itugot ang bisan ano nga mga kasaypanan sa pagpatuman bangod sang imo mga kakulangan," siling niya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang InawayWhere stories live. Discover now