Esti nebuna

233 19 2
                                    

Max

Îi place să se ardă. Auzi la ea, tipa asta vrea să mă nebuneasca de cap și așa nu m-am putut concentra la nimic de când am vorbit cu ea ultima dată. Și la liceu nu am mai fost pentru ca firma îmi dă bătăi de cap la fel și transporturile dar mai mult Isha mă omoara.
-Pământul către Max.
-Ce e? Încerc să mă dezmeticesc.
-Ești pierdut, complet frate. Îmi spune Liam.
-Nu am nimic.
-Vrei sa cred, te uiți in gol de 30 de minute și zâmbești ca prostul. Și m-am uitat și eu acolo dar nu am văzut-o pe Isha deloc.
-Taci din gură Liam.
-Am încercat dar trebuie să-ți vezi fața.
-Și ce față am?întreb curios
-De îndrăgostit!
-Îți trebuie alți ochelari se pare ca ăștia s-au stricat.
-Ai vrea tu să fie asta. Vezi ca diseară ai o cursă de câștigat, revinoti lasă gândurile. Dacă o vrei du-te și ia-o.
De parcă ar fi așa de simplu.
-Tu ce ai aflat de arma aia? Vreau să schimb subiectul
-Faină schimbarea de subiect dar din păcate nu am aflat nimic. Nici urmă pe piața la vânzarea lor și nici pe piața neagră.
-Trebuie să existe, cineva le folosește.
-Folosește doar un set , Max. Am mai găsit câteva omoruri aceleași rani, dar fără armă.
-Să înțeleg ca le strânge după?
-Exact!
-Atunci cele două a fost nevoie să le lase în urmă. La fel ca în seara aceea eram acolo și nu putea să o ia.
-Da!
-Tot nu ai aflat nimic doar mai afundat mai mult.
-Am aflat ceva!
-Ce?
-Acele omoruri au legătură cu Kane! Dar nu înțeleg de ce te-ar salva pe tine.
-Cum adică cu Kane.
-Păi cei omorâți în stilul ăsta au fost mereu oameni care îi atacau pe ei, în mod direct.
-E cineva de-a lor!
-Dar cine?
-Am o bănuială.
-Cine?
-O să afli la momentul potrivit.
Pentru ca nici mie nu îmi vine să cred ca ar putea fi aceea persoană dar prea se leagă lucrurile între ele. Iar salvarea mea ar fi cel mai mare indiciu pe care îl am. Pentru ca persoanele care mă vor în viață le pot număra pe degetele de la o singură mână.

-Se pare ca e ceva lume în seara asta! Mă anunță Jack
Am ajuns deja pe pista.
-Normal doar se pun pariuri în seara asta.
-O să fac bani frumoși.
-Doar dacă câștig.
-Bune spus Max, dacă câștigi! Mă întorc să îi vad la față pe idiotul care las cunoaște dintr-o mie.
-Vlad! Ce noroc pe capul meu. Omul care îmi stă ca un ghimpe în coasta la fiecare cursă.
-Ești pregătit de cursa Max?
-Pentru tine tot timpu! Doar mă știi.
-Vedem de ce ești în stare.
Aș vrea să mai stau la discuții cu el dar atenția îmi e atrasă de Isha care se pare ca a venit cu fratele său. Fata asta e aici să mă facă de cap cu siguranță. Și se pare ca asta și a gândit sa dat cu rujul acela nenorocit din nou.
-Salut Max. mă salută Kane
-Hei! Văd ca ai adus și oaspeți! Arăt spre Isha.
-Am vrut sa o scot din casa iar asta era perfect.
-Înțeleg.
-Bună Max.
-Bună Isha! Doar mă uit la ea, ce dracu e cu mine când o văd pe fata asta.

-În seara asta am o provocare pentru voi campionilor. Se aude în boxe. Bun cei ce doresc desigur să participe la cursa asta, nu e obligatoriu dar o să fie palpitant. Așa ca ascultați aici. În seara asta nu conduceți voi, o vor face partenerele voastre.
-E nebun? Ce înseamnă asta!
-Ce e Max nu participi?
-Taci Vald!
-Nu imi spune ca ți-e frica și dai înapoi!
-Niciodată! Spun printre dinți
-Atunci te provoc! Partenerele noastre și cel pierde părăsește locul pentru totdeauna.
-Să făcut!
-Ești nebun, nu ai partenera iar a lui participă la curse de ani de zile.
-Știu! Ce a fost în capul meu se pare ca nimic.
-Și acuma ce facem?
-Ia-o pe Isha.
-Bună glumă Kane!
-Vorbesc serios! Știe să conducă.
Îmi întorc privirea spre ea și cred ca o iau razna dar sunt pe punctul de a accepta asta.
-Bine! Ea sa fie!
-Sau dus și bani noștri! zice Liam
-Isha! Strig la ea apoi se întoarce spre mine
-Da!
-Conduci pentru mine!
Se uita curioasă la mine de parcă nu ar crede ce îi spun.
-Bine!

Suntem la linia de start și îmi dau seama ca asta o să fie ultima mea seară pe pista asta.
-Știi ca nu e joaca de copii? Ridică din umeri și îmi zâmbește.
-Ești pregătit?
-Asta ar trebui să spun eu!
Iar în momentul ăsta se dă startul și în secunda următoare sunt izbit în scaunul meu.
-Apasă accelerația, frâna de mână, ambreiajul acuma.
Mă uit la ea și îi spun ce are de făcut dar face toate astea înainte să termin eu de spus. Și realizez ca suntem în fruntea competiției iar Vlad e în spatele nostru.
-Date din oglindă Max! Nu îmi dădeam seama ca eram aplecat peste bord.
Cine dracu ma pus sa o aleg pe ea, e nebună de legat.
-Mai încet femeie, vrei sa murim?
-Taci din gura, am o cursă de câștigat nu e o joacă de copii!  Rad pentru ca a ajuns să-mi întoarcă vorbele.
-Nu e neapărat să câștigi! Vreau să ajung în viață. mașina se clatină în toate părțile iar Vald e tot în spatele nostru.
-Te-am văzut ce față ai făcut când m-ai ales așa ca lasă-mă să îți arată ce pot să fac. O să-ți câștig cursa asta!
Nu știu cu cine m-am urcat în mașină dar Isha conduce mai agresiv decât mine asta e clar. Partenera lui Vlad  încearcă să o lovească în spate să o scoată de pe pista.
-Drace! O aud spunând și când mă uit în spate mașina lui e gata să o lovească din nou.Isha virează spre dreapta și e exact in bătaia lui Vlad.
-O să ne scoată de pe pista.
-Ți-am zis să taci. Doar un moment te rog.
Vreau să-i iau volanul din mâini să mă pun eu în locul ei dar nu pot acuma.
Partenera lui Vlad mărește viteza și e gata să lovească  și închid ochii așteptând lovitură. Dar aud frâna de mână trasă deschid ochii și văd cum ne învârtim într-un drift. Oprește mașina apoi bagă în viteză de zici ca face asta de când s-a născut. Când mă uit în urmă îl văd pe Vlad cu roțile în sus.
-Ce ai făcut?
-Am câștigat cursa. Felicitări Max. Oprește mașina își desface centurile și se dă jos. Eu încă stau lipit de scaun încercând să procesez ce tocmai s-a întâmplat.
-Ce a fost asta? Vocea lui Liam mă trezește.
-Nu știu!
-Tocmai ai câștigat cursa!
-Nu eu, ea!
-Nu mă așteptam la asta sincer.
Nici eu. Mă dau jos din mașină trebuie să vorbesc cu ea. E lângă Kane care o felicită.
-Bravo frate!
-Isha, trebuie să vorbim!
-Sigur, ce e?
-Nu aici!
-Să întâmplat ceva?
-Vreau doar să vorbim! Mă aprobă  și îmi face semn să mergem.

După ce am găsit un loc mai retras nu mai am ce aștepta.
-De ce mai salvat?
-Ce? Mă întreabă nedumerită
-De ce mai salvat în seara petreceri tatălui meu.
-Ești nebun Max?
-Știu ca tu ai fost Isha, știu te-am urmărit.

Slăbiciunea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum