Max
Sunt un nenorocit norocos care se căsătorește cu iubirea vieții lui și care își ține la brațe mică prințesă. Isha femeia pe care o iubesc de azi îmi va purta numele, singura femeie care m-a iubit cu adevărat și care îi ciuda a tot ceea ce sunt încă mă iubește. Sunt cel mai noroc pentru ca pe cat e de frumoasă pe atât e de frumoasă și iubirea ei și ca nu era de ajuns micuța Rosa își arată iubirea în așa fel încât inima mea s-a dezghețat complet cu ele două lângă mine
Ador când dimineața și seara ele sunt primele și ultimele pe care le văd.-Ți-am zis ca o să fii cumnatul meu! Kane îmbrăcat într-un costum își face apariția. Și să fiu al naibi dacă nu ai câștigat lozul cel mare.
-Fii sigur de asta.
-Rosa vii la unchiul? Tati tău trebuie să o aștepte pe mami!
-Nu, vleau și eu să o văd pe mami.
-Las-o o să stea cu mine.
-Sper ca nu o sa învețe sa îl spună pe r e prea comică când vorbește așa.
-Rrrrrrr. Spune micuța. Pot uite pot.
-Uite ca îl poate.
-Da, deci eu nu am noroc.Stau ca pe ace și o aștept pe Ihsa, nu știu ce rochie are, cum arată, nu a vrut să văd nimic așa ca m-am conformat și aștept împreună cu Rosa venirea ei.
-Tati, inelul meu unde e?
-Aici aici draga mea. Uitasem complet cand a aflat ca mama sa avea un inel micuța a luat-o razna și zicea ca nu o mai iubesc. Așa ca iată-mă cu două cutiuțe de catifea și două inele.Ușa se deschide și apare frumoasă mea cu părul de foc, și nici în visele mele nu arată atât de frumoasă.
-Tati, mami e foalte Flumoasa. Micuța are dreptate Isha e extrem de frumoasă.
Iar pe zi ce trece vreau să profit de iubirea ei, nu aveam cum să renunț la ea , la ele de fapt pentru viața mea e prea goală fără ele. Ziua aceea când a plecat a fost începutul perioadei mele de coșmar dar acuma totul s-a terminat, greșelile mele au fost iertate.
-Unde îți e gândul? Mă întreabă ea.
-La cat de noroc pot să fiu.
-Mi-e îmi spui, vezi ca te-ai jucat iar cu focul!
-Ce vrei să spui?
-O să mai avem un mini mafiot în familie.
-Ești însărcinată?
-Da! Îmi spune cu zâmbetul pe buze.
-Ai auzit Rosa o să ai un frățior sau o surioară.
-Un flatiol vleau.
-Nu e după voi.
Și dacă până acuma eram fericit acuma sunt extrem, familia mea la care nici nu îndrăzneam să vizez. Femeia pe care o văzusem acuma 7 ani și îmi intrase în inimă din prima secundă în care am văzut-o acuma e soția mea și pentru a doua oară însărcinată și eu sunt lângă eaDupă 2 ani!
-Daca nici următorul nu o să semne cu tine jur ca facem copii pana o sa aibă trăsăturile tale.
Enzo la fel parcă e bucățică ruptă din mine. Nu are nimic de la Isha.
-Asta ar însemna să te iubesc mai puțin.
-Nici să nu îndrăznești să faci așa ceva!
-Știi ce mi-a zis Rosa azi!
-Uimestema ce prostie mai are în cap!
-Să o învață să arunce cu stele mele zburătoare.
-Cred ca ideea asta îmi place.Și acesta e sfârșitul acestei povești. Sper ca va plăcut și va mulțumesc pentru comentariile și voturile oferite. Vă mulțumesc pentru ca ați fost aici și ați citit și poate trăit aceleași sentimente ca și mine. ❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Slăbiciunea
Teen FictionDouă firi puternice, neavând nevoie de iubire dar în momentul în care privirile li se întâlnesc lumea li se dă peste cap. Ea încearcă să fugă de el, dar el nu poate sta fără să o vadă, iar ea ajunge să-i ofere iubirea înainte de a-și da seama. Dar...