Visul

214 16 0
                                    

Un capitol din perspectiva personajelor principale dar și a lui Orlando.

Max

Încerc să o găsesc, Liam mi-a zis ca ultima dată a văzut-o plecând cu un taxi, nu a putut să o urmărească din cauza tatălui ei. Din țară nu a ieșit nu legal, am căutat după numele ei prin spitale peste tot chiar și prin alte orașe și țări , nimic absolut nimic.
Tatăl ei a tăiat toate afacerile cu noi iar asta nu prea l-a făcut fericit deloc pe tata iar eu i-am dat lovitura finală. Am vorbit cu tatăl Camilei și i-am spus ca noi nu îi mai putem oferi bani și să îi susținem afacerile și așa într-o săptămână am ajuns să rupem logodna fără nici o problemă, omul acela iubește puterea iar eu m-am prefăcut cel mai slab și pampalau bărbat iar Camila m-a ajutat mult pentru ca și i-a iubea pe alt cineva.
Săptămânile au trecut și eu mă simt gol pe dinăuntru, viața mea s-a dus odată cu ea. Poate crede ca am renunțat la ea dar niciodată nu o s-o fac, o să o aștept până la sfârșitul vieți mele dacă e nevoie.
-Unde ești fata mea de foc, unde ești Isha mea. Spun cu glas pierdut iar lacrimile își fac prezența, chiar și eu bărbat care ar trebui să fie spaima tuturor plâng pentru pierderea mea.

Orlando
Chiar dacă nu era în plan să o aduc pe Isha cu mine, sincer mi-a fost milă de ea iar pentru ca m-am folosit de ea atunci am zis ca merită să stea departe de el.
Trebuia să mă răzbun iar ea a fost soluția știu ca l-am distrus dar și pe ea.
În aceea zi și eu eram în aceeași situație ca ea pentru ca Camila era iubita mea, dar tatăl ei nu mă vroia în prezența ei. Nu i-am spus lui Isha încă ca ea și Max au rupt logodna. M-a rugat să nu îi spun nimic despre el dar trebuie să o fac
Pare bine, a început facultatea de arhitectură iar eu o susțin cat e nevoie. Mi-a spus ca vrea să lucreze dar nu am acceptat așa ceva, chiar dacă e micuță și arată firavă mai ales în ultimile săptămâni în care a slăbit extrem de mult e puternică.
-Cum a fost la facultate? Încerc să o scot din gândurile ei poate mănâncă ceva.
-Ca la facultate, știi tu.
-Sincer nu prea, eu nu am făcut.
-Am uitat.
-Vreau să îți spun ceva! E legat de el.
Își ridică privirea spre mine și văd aceeași durere în ei.
-Ascult.
-El și ea au rupt logodna!
-De ce?
-Au fost forțați să facă asta și au găsit o soluție să rupă legăturile.
-Am înțeles!
-Nu te bucura veste?
-Nu. A ales, forțat sau neforțat a ales să mă mintă și să facă lucrul ăsta pe la spatele meu. Crezi ca e ceva diferit?
-Nu știu.
-Nu e. Mințită, înșelată.
-Mai am ceva de spus. Știi Camila fata cu care se logodise este iubita mea.
-Acuma înțeleg de ce mai folosit atunci!
-Da.
-Și sunteți împreună?
-Da!
-Mă bucur pentru voi! Știe ca sunt aici.
-Știe. Și crezi ca ar fi bine dacă ar veni aici din când în când?
-Nu am nici o problema cu asta. Doar ca o sa trebuiască sa ma mut in partea cealaltă de casa.
-Da e o idee buna.
-Îmi pare rău ca te-ai ales cu mine.
-Nici de cum îmi place compania ta sincer.
-Ești un prieten bun Orlando. Se ridică de la masă și aleargă spre bai.
-Ești bine? Mă duc după ea dar mă opresc în ușă și o aud cum vomită.
După câteva minute iese afară e toată albă la față și slăbită, vrea să facă câțiva pași dar o văd cum se clatină și din instinct o prin chiar înainte să își piardă cunoștința!

Isha

Mă trezesc cu o durere îngrozitoare de cap și nu înțeleg ce se întâmplă.
-Isha! Mă întorc spre Orlando și văd ca sunt într-un salon de spital.
-Ce se întâmplă?
-Ai leșinat și te-am adus la spital. Ți-au făcut analize și ......
-Ce e?
-Aaaaa nu , nu știu cum să îți spun.
-Direct!
-Ești însărcinată! Dacă durerea de cap nu era de ajuns acuma cred ca o să explodeze în mii de bucăți.
-Nu. Nu e adevărat, nu pot fi. E imposibil.
-O să îți spună doctorul.
Ușa se deschide și un bărbat cu părul grizonat și un dosar intră în salon.
-Vati trezit, perfect. Domnișoara Lily, cred ca va zis domnul de starea dumneavoastră dar sunt unele probleme. Lily e numele pe care îl folosesc acuma.
-E imposibil să fiu însărcinată am luat pastile și unele puternice chiar și făceam și injecții.
-Înțeleg acuma, păi cu toate astea tot ați rămas dar sarcina nu e una normală, e o sarcină toxică. Se poate duce la capăt dar cu multe controale și desigur tratamente sau puteți renunța la ea.
-Trebuie să mă gândesc.
-Ar fi indicat cat mai repede deoarece sunteți însărcinată în 15 săptămâni.
Dacă nu aș fi întinsă pe pat cred ca aș leșina din nou.
-Vreau un pic de timp.
-Desigur.

-Ce o sa faci?
-Nu stiu, am doar 18 ani si sunt însărcinată, cum e posibil așa ceva. Sunt într-o țară străină departe de familie cu care nu am vorbit de săptămâni bune. Iar acuma un copil? Ce aș putea face?
-E al lui?
-Da! La dracu e al lui. Nu i-a ajuns ce mi-a făcut, acuma și  asta!
-Orice ai alege sunt aici!
-De ce faci asta?
-Mama mea mi-a zis mereu ca daca cineva are nevoie de mine sa ii ofer ajutorul meu indiferent de ce se întâmplă.
Nu mai zis nimic doar ma gândesc la ce as putea face cu viața mea.
-Pot merge acasă?
-Da!

Ajunși acasă urc în camera mea și mă închid apoi lacrimile încep să îmi acopere ochii din nou și din nou.
Un copil, am un copil dar și eu sunt încă un copil pentru numele lui Dumnezeu.
Din plânsul meu adorm fără sa realizez.
    "-Iubito! în mea e mama îmbrăcat într-o rochie albă.
-Mama, mamă tu ești! Alerg spre ea dar nu pot să ajung la ea.
-Scumpo uită-te la tine te-ai făcut atât de frumoasă! Ce se întâmplă?
-Am un copil mamă! Nu pot să am sunt încă tânără prea tânara mama!
-Isha, când eu te-am făcut pe tine aveam 19 ani știu ce înseamnă dar copilul acesta îți va aduce alinarea de care ai nevoie scumpo.
-Nu pot mamă sunt singură.
-Nu nu ești, tată și fratele tău te iubesc. Iar eu sunt mândra de tine. Spune apoi se îndepărtează de mine."
-Mama! mă trezesc țipând, a fost doar un vis dar era mama.
Îmi pare rău mama sper ca nu te dezamăgesc dar nu știu ce să fac, nu pot să fac asta!

Slăbiciunea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum