Cei trei crai!

267 16 0
                                    

O altă zi de liceu o altă zi de nebuneală! Mi-am lăsat motorul în parcare și îmi fac drum spre clasa mea, azi sunt mai mulți elevi ca ieri.
Ajunsă la dulap să-mi iau caietele prin atâtea voci se aude una cunoscută și pare ca ar fi Mara.

-Lăsați-mă în pace vă rog!
Asta clar nu e de bine, nu ar trebui să mă bag dar  după glasul ei clar mai are puțin și plânge, e ce o fi o fi.
Mă duc spre direcția de unde provine gălăgia și observ ca deja sau adunat elevi să privească ca la circ și cum e normal nimeni nu intervine. Îi dau la o parte să ajung în mijlocul nebuniei dar dacă am zis ca nu trebuia să mă bag acuma nu regret ca am făcut-o de loc.
Mara e jos iar în jurul ei sunt cele 3 parașute ale mele. Brie, Otilia și desigur regina lor Margot, îmi încrucișez brațele și înaintez ușor.
-Vă rog, încetați! Clar nervi mei sunt întinși la maxim.
-Ce e Mara nu îți place, asta meriți!
-Va zis să încetați! Spun cat de tare pot.
-Se pare ca îți vin ajutoare. Spune Margot fără să știe cine e aici apoi întoarce capul spre mine și zâmbetul îi dispare imediat și cele două sclave ale ei la fel.
-Isha....
-Chiar eu! Mara ridicate! Se uita speriată la mine și cu greu se ridică semn ca e lovită la picior. Se pare ca ai noi obiceiuri Margot, sa te legi de oameni care sunt mai slabi de înger.
-Noi doar glumeam.
-Serios, și ai impresia ca eu te cred. Cereți iertare în secunda asta Margot. Spun printre dinți pentru ca Mara e lovită și peste față.
-Noi nu...
-Mara cine te-a lovit?. Da din cap ca nu. Spune-mi acuma!
-Margot!
-Margot un pas în fața! Acuma! Așa și face știe cu cine se pune acuma. Dai înapoi palma.
-Nu pot! Se plânge Mara.
-Ba o să poți, nu ești slabă. Îi dai tu sau îi dau eu și atunci eu dau cu pumni, așa ca gândește-te bine.
Mara se duce spre ea, a zis ea ca nu dar de când așteaptă să facă lucrul ăsta.
-Să nu cumva să te miști Margot, să nu cumva.
Și în secunda următoare, palma Marei face contact cu fața ei, sigur o să îi apară o vânătaie urata.
-Iubitule uite ce îmi fac? Margot aleargă în spatele meu și mă întorc și îl văd pe Max care acuma e lipit de Margot.
Era de așteptat să fie așa, panarama orașului cu băiatul plin de bani. Max nu pare să fie deranjat dar nici nu îmi pasă.
Fac pași spre ei iar ea să duce în spatele lui.
-Nu te ascunde după un bărbat Margot, nu o să-mi stea în cale să știi. Pentru ca știe ce ești și ce sper e ca nu folosești aceeași lenjerie roșie și cu el.
Max încă se uită la mine la fel cum se uită aseară, poate îmi părea  interesant dar acuma îmi e scârbă când știu ca a atins-o pe Margot.
-Iubitule o lași să-mi vorbească așa?
-Margot păzește-ți spatele, doi s-au dus ați mai rămas doar voi trei. Ai grijă, tic tac.
Când m-a auzit s-a albit toata la fața chiar și palma Marei. Mă întorc și o iau cu mine pornind cat mai departe de aici.
-Vino să te cureți! Arăți groaznic.
-Mă simt groaznic. Îți mulțumesc.
-De ce s-au luat de tine?
-Nu știu așa fac de când au venit.
-Înțeleg. Am dus-o în baie să se spele pe față. Uite aici date cu asta pe față și nu o să se mai cunoască.
-Ce e?
-Doar un unguent pentru vânătăi.
Eu îl folosesc după antrenament tot timpu am urme.
-De ce ai făcut asta? Și se tem de tine!
-Te-am  ajutat doar, nu suport violența de genul. Și știi când mi-ai zis să stau departe de cei 3 crai, cred ca și tu trebuie să stai departe de mine.
-O să fii în regulă te-ai luat de iubita lui Max? Deci e iubita lui, scârbos.
-Nu îți fa griji pentru mine. Mi-a plăcut palma ta. 
-A fost pentru toate dățile.
-Îmi dau seama.

După ce și-a revenit am venit în clasa și la fel prima oră o avem împreună și același  profesor ca și ieri.
-De ce au venit oare și azi, de obicei veneau doar o zi pe săptămână.
Mă uit în spate spre cei 3 și știu ca despre ei e vorba, nu îmi pasă de ce, dar mă enervează ca Max e cu ochii doar pe mine.
-Poate au început să le placă școala?
-Se uita doar la tine. Ce i-ai făcut?
-Să se uite e gratis.
-Bun elevi chiar dacă e a doua oră vreau să vă dau tema pentru un proiect. Îmi îndrept atenția spre profesor. Personalități marcante ale istoriei. Sunteți liberi să alegeți ce vreți și grupele sunt deja făcute de mine m-am gândit ca v-ar prinde bine puțină schimbare.
Se aud câteva dezaprobări dar nici nu le bagă în seamă profesorul.

Slăbiciunea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum