Max
Dacă credeam ca viața mea e pe făgașul cel bun și ca Isha e cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat totul a luat sfârșit aici și acuma.
-Nu fac asta tata!
-Trebuie să te însori cu fiica lui Giuseppe fără nici o discuție.
-Asta s-o crezi tu, nu-mi dictezi viața după cum vrei tu.
-Nu ai de ales, ori alegi să te însori cu ea ori Isha ta omoare.
-Îndrăznește să te atingi de ea și uit la ești tatăl meu și te omor cu mâna mea.
-Vorbește cuviincios cu mine.
-Niciodată nu meriți așa ceva.
-Mâine te logodești așa ca am încheiat discuția cu tine.
-O să mi-o plătești pentru asta să fii sigur.
-Abia aștept să văd ce o să faci. Orice mișcare faci gândește-te ca iubita va suferi de pe urmele tale.
-Nici să nu îi mai rostești numele.
Nu mai pot sta aici, cum să-mi facă una ca asta. Să mă logodesc cu o străină. Dacă nu fac asta Isha va fi în pericol, cum să îi fac asta.Trag fără încetare cu pistolul într-un perete fără nici o țintă. Nu știu cum să ies din situația asta și în nici un caz nu pot renunța la Isha.
-Ce e cu tine de cand ai venit aici ai înnebunit .
-Am înnebunit Liam da asta am făcut, mâine mă logodesc cu nu știu ce fiica de mafiot.
-Ce? Tatăl tău a făcut asta?
-Da chiar el! Și mai presus de toate mă amenințat ca o să o omoare pe Isha dacă nu o fac.
-Tatăl tău e psihopat.
-Nu e un om mort.
-Cu Isha ce faci? Nu cred ca o să-ți fie simplu să îi spui asta.
-Nu o sa afle, și nici nu renunț la ea.
-O faci amanta?
-Dacă asta trebuie să fac, asta o să fac.
-Nu e bine ce faci Max, Isha nu o să accepte asta.
-Nu o să afle nimic. O să mă asigur de asta iar voi o să mă ajutați.
-O să ne omoare pe toți iar tu o să fii primul.
-Dacă mor de mâna ei așa să fie, eu nu renunț la Isha o iubesc la naiba. Nu pot renunța la ea.
-Ești într-o situație de tot rahatul.
Trebuie să fac ceva , vreau sa ma duc la ea dar nu o pot vedea acuma. Nici nu cred ca o pot privi în ochii.-Ești pregătit? Liam și Jack stau în camera mea.
Azi e ziua ce mare, logodna mea dar nu cu femeia pe care o iubesc ci cu o necunoscută.
-La dracu am doar 19 ani.
-Deci fără felicitări?
-Gura, Isha unde e? I-am pus sa o urmărească.
-E acasă nu a plecat de câteva zile de acasă.
-Atunci e bine. Ce nu știe nu o rănește o să văd eu cum rezolv problema asta. Să mergem și să nu văd un pistol azi cred ca o să împușc tot ce văd.
-Deja ne-am ocupat de asta.Tot drumul până la așa zisa locație am vrut să mă întorc și să mă duc la Isha. Cum am ajuns eu în situația asta nu îmi pot da seama.
Mă uit la localul împodobit cu tot felul de flori și mă dor ochii si capul de atâta prostie.
-Pregătit? Întreabă Jack
-Nu!
-Haide, o să fie bine.
Pe dracu bine. Intru în sală și deja sunt adunați invitați până și femeia cu care mă logodesc e deja aici. E într-o rochie albă simplă, blondă are trăsături frumoase pentru o femeie dar acolo nu e locul ei acolo trebuia să fie Isha.
Înaintez pe covorul roșu ce ține post de culoar și mă așez lângă așa zisa mea logodnică. Nici ea nu pare prea fericită de situația ei dacă și tatăl ei a forțat-o ca și pe mine e clară treaba.
-Cum te numești? O întreb ea se întoarce repede spre mine speriată. Nu cred ca ar trebui nu am nici un gând cu ea.
-Camila!
-Presupun ca și tu ai fost forțată.
-Și amenințată.
-Deci suntem aici din cauza lor, arăt spre părinți noștri.
-Da!
-Stai liniștită nu am să îți fac nimic, nu vreau logodna asta iar tu nu prezinți nici un interes pentru mine.
-Ai pe cineva?
-Da.
-Ce bine, nu imi doresc decat sa fiu lăsată in pace.
-Atunci așa va fi.
-Ea știe?
-Nu.
-Atunci și tu ești într-o belea mare.
-După cum te văd și tu la fel.
-Exact.-Sunteți gata copii? Întreabă tatăl meu
-Termin-o cu teatrul ăsta ieftin.
-Ai grijă, Max.
-Nu tu ai grijă, ți-ai făcut un dușman și chiar pe propriul fiu. Trebuia să te gândești înainte de a mă oferi ca carte de schimb și cred ca ai uitat de Aa " tata".
Se uita la mine cu privirea aia dementa nu imi mai pasa, mi-a distrus viața de prea multe ori iar asta e ultima dată. Se întoarce și pleacă iar ofițerul de stare civilă își ia locul în fața noastră.
-Se pare ca i-ai declarat război tatălui tău!
-Nu, i-am jurat moartea de mâinile mele, și o să mă țin de cuvânt.
Camila face ochii mari apoi se întoarce spre ofițer.
-Bun, să începem. Ne-am adunat aici.....îmi blochez mintea complet nu vreau să ascult prostiile astea, mă gândesc ce o să fac cu Isha cum o să reușesc să mă comport normal cu ea.A venit și momentul să ne punem verighetele, ne întoarcem spre mulțimea din sală. Știind ca nu înseamnă nimic pentru mine toate astea le fac repede fără reținere.
Ridic privirea spre sală, încercând să-mi dau seama ce se întâmplă pentru ca inima mea bate ca o nebună în mine, și imediat văd și de ce. Fața mea cu păr de foc stă in dreapta mea la o masă și mă privește.Nu doar ca pământul s-a crăpat sub mi e doar nu ma mai înghite odată să dispar de sub privirea ei mult prea îndurerată, în mine se dă o luptă crâncenă de a mă duce la ea dar nu reușesc să-mi mișc picioarele.
-Dacă te duci la ea o să aibă probleme la fel și tu!
Îmi șoptește cineva în ureche. Și cred ca e Liam.
-Cum a ajuns aici? De ce e aici.
Obraji ei sunt uzi de la lacrimile care îi coboară neîncetat, și inima mi se rupe știind ca e din cauza mea. Omul ei, omul care i-a spus ca o vrea ca e a lui acuma e aici cu alta.
Privirea ei imi ajunge direct în sufletul și nu cred ca o sa o uit vreodată e plină de durere. Nu știu ce s-a întâmplat toți a lauda și ne felicita eu nu îmi pot lua privirea de la Isha.
Apoi se întoarce spre și privirea îmi cade pe omul care îl detest cel mai mult. Iar ea îl prinde de braț. De ce e lângă el? Ce înseamnă asta?
-Du-te după ea, rezolv eu aici. Fără să mai stau puțin cobor scările și mă duc spre Liam și îi iau pistolul.
-Frate nu fă asta. nici nu vreau să aud.-Isha , strig după ea. Încă e de braț cu Orlando îndreptându-se spre mașina lui.
-Du-te în mașină Orlando.
-Ești sigură.
-Da!
-Eu nu pleacă nicăieri, pentru ca îl omor în clipa asta. Îmi ridic pistolul și îl îndrept spre el. Dar Isha se pune în fața pistolului iar acuma e îndrept spre capul ei.
-Ni face asta Isha! Nu pentru el.
-Dacă ai de gând să împuști ceva te rog aici fă-o. Mă ia de mână și mi-o coboară spre inima ei. Aici împușcă pentru ca aici ma distrus și doare ca naibi de tare.
-Isha ascultă-mă. Nu e cum crezi tu.
—Si ce cred eu Max? Cred ca am vazut ce e de crezut. Ar trebui sa pleci cred ca te așteaptă logodnica ta.
-Nu e logodnica mea.
-Uită-te la mana ta. E strălucitor nu e greu sa nu-l observi.
-Te rog ascultă ce am de zis apoi....
-Apoi ce, să rămân lângă tine? Să fiu ce amanta ta? Nu prea cred. Dar știi ceva ori apeși odată pe trăgaci și poate în viața următoare o să te iubesc din nou dar ca o să fiu eu cea care îți face acest lucru să rămâi fără iubire și fără răspunsuri.
Nu pot face asta, nu pot fără tine Isha. Te iubesc.
-Prea târziu, eu te-am iubit prima și cred ca și ultima. Cu o simplă mișcare îmi ia arma din mână , apoi se întoarce și pleacă.
Cad în genunchi pentru ca mă doare totul în mine.
-Împușcama Isha, te rog fă-o!
-Și să las o femeie văduvă, nu ar fi prea ușor, o să trăiești. Să fii fericit Max.
Se urcă în mașină și pleacă.
-Nu Isha, nu. Urlu cat pot de tare pentru ca nu vreau sa o pierd. O iubesc.
-Max ridicate.
-Lăsați-mă!
-Revinoti, hai să te ducem de aici Jack ajută-mă.
Băieți mă ridică de jos apoi mă bagă într-o mașină. Nu îmi mai pot ține lacrimile, era singura femeie care am iubit-o după mama. Femeia mea, a plecat și am rănit-o ochii ei era plini de suferință. Încă am imaginea ei în cap când mă privea în sala.
Nu renunț la ea.
CITEȘTI
Slăbiciunea
Teen FictionDouă firi puternice, neavând nevoie de iubire dar în momentul în care privirile li se întâlnesc lumea li se dă peste cap. Ea încearcă să fugă de el, dar el nu poate sta fără să o vadă, iar ea ajunge să-i ofere iubirea înainte de a-și da seama. Dar...