Imi vand si sufletul pentru ele

214 19 7
                                    

Max

Isha încă are o reținere față de mine dar încă mă iubește simt asta din partea ei. Dar îi e greu sau poate nu știe ce să facă. Telefonul îmi sună.
-Max, avem treabă. Spune Jack
-E Isha , așa ca gura. Iau telefonul și răspund
-Da!
-A dispărut! Copilul meu a dispărut!
Îi simt disperarea prin telefon.Cand aud parcă totul se estompează în jurul meu și încerc sa realizez ce a zis. Rosa e în pericol, copilul meu.
Rosa a dispărut cum e posibil erau păzite, aveau oameni care să fie cu ochii pe ei.
-Isha, mă auzi? Mai ești cu mine, vin acuma la tine nu îți fă griji, o să o găsesc.
-Rosa, Rosa mea!
-Max ce se întâmplă? Tatăl ei și Kane sunt cu mine.
-Isha rămâi în telefon. Rosa a dispărut. Le spun.
-E imposibil aveam oameni peste tot in jurul casei.
-Sunai!
Sunt încă la telefon și nu aud decât plânsete și suspine. Îl văd pe Kane cum sună pe cineva.
-Nu răspunde nimeni! Nu știu ce simt acuma dar clar nu e de bine, nervi încep să se acumuleze în mine. Cine ar putea fi, cine e pus pe mine în felul acesta. "O să vină și vremea ta când o să plătești pentru trădarea ta fiule." Îmi răsună în cap cuvintele lui.
-O să-l omor cu mâna mea, ticalosul.
-Cine?
-Tata! El a luat-o!
-Întâi să vedem camerele de supraveghere.
-Voi duceți-vă la Isha eu mă duc să-mi recuperez fata, și să-mi omor tatăl.
-Venim cu tine nu pleci singur.
În ureche aud telefonul cum se închide și realizez ca Isha a auzit ce am vorbit.
-Toată lumea echiparea, îmi vreau fata și pe Isha în siguranță. Repede toată lumea acuma! Tip cu toată puterea mea. Isha s-a dus după tatăl meu.

După ce Kane a analizat camerele, într-adevăr așa e tata a luat-o pe Rosa iar pe Isha am văzut-o luând o mașină și plăcând și de atunci nu am mai reușit să dăm de ea.
-Mai repede la naiba.
Pentru ca știu de ce e în stare tata și nu vreau să mă gândesc ce ar putea să îi facă micuței mele.

Ajunși la casa tatei cu toți rămâne pe loc când vedem oameni înșirați pe jos.
-Max! Liam scoate din gâtul unui bărbat o stea de-a Ishei.
-E aici, Isha e aici! Nu mai stau mult pe gânduri. Dacă și ea e aici atunci ambele sunt în pericol. În calea noastră sunt la fel oameni uciși și sunt sigur ca nici nu a clipit când a făcut asta. I-am trimis pe restul băieților prin spate iar restul au venit cu mine. Urmez cadavrele și până și eu mă uit șocat la ce e în jurul meu. -Asta e opera unui om pur și simplu crud. Îmi spune Liam
-Nu e munca unei mame care își vrea copilul și acuma o să fie și a mea. Îi spun
Și așa și e, am greșit odată iar acuma sunt dispus să-mi dau viața pentru ele dacă știu ca o să fie bine.

Inima mi se oprește când le văd pe Isha și Rosa într-un colț al livingului unde ani de zile am stat și în direcția lor tatăl meu ține un pistol.
-Dacă apeși pe trăgaci crede-mă o să-ți ofer o moarte mult prea lentă.
-Dragul meu fiu, bine ai venit dar se pare ca femeia ta clar m-a impresionat.
-Nu te atingi de ele. Ma îndrept spre el dar îl ocolesc și mă pun în fața lor.
-Ce onorabil din partea ta.
-Ce vrei? La fel nu l-am văzut nici pe al în ani ăștia și se pare ca lipsa puteri l-au făcut un om fără scrupule mult mai rău decât era înainte.
-Să plătești pentru trădarea ta.
-Ți-ai făcut-o cu mâna ta, și dacă e cineva care să plătească sunt eu nu ele.
-Atunci așa să fie! Se pare ca ai căpătat slăbiciunii.
-Da și le iubesc, încât sunt dispus să mor pentru ele.
-Ai devenit slab!
-Nu ți-am cerut părerea. Și în locul tău aș lăsa arma jos după cum bine ai văzut nu prea mai ai mare lucru.
-Nu îmi pasă, vreau să muriți cu toți.
-Max, nu face asta! Mă întorc spre Isha și o văd cu o tine pe Rosa nu să vadă nimic din jurul ei.
-Va iubesc extrem de mult și mulțumesc ca ai îndurat atâtea pentru mine și ai revenit în viața mea cu Rosa.
-Max nu spune asta nu se sfârșește aici totul.
-Aici o să vă răspund eu dacă e să mor aici acuma pe el îl iau cu mine. Spune tatăl meu
-Pentru ele îmi vând și sufletul. Acuma dai bătăi ce te ține să faci asta, pe mama ai omorâtă atât de ușor ce te oprește să o faci și acuma cu mine.
-Gura!
-Nu prea cred. Ai fost un monstru un criminal, un obsedat de control și putere.
-Ți-am zis să taci!
-Apasă pe trăgaci odata!   Știam ca o să-l aduc în punctul ăsta de al scoate din sărite în următoarele momente apar așa pe trăgaci și simt cum glonțul cum mă lovește, dar în același timp aud și al doilea glonț dar nu reușesc să văd unde ajunge pentru durerea e prea aspră.
-Max! Strigă Isha în spatele meu.

Slăbiciunea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum