Revenirea

225 20 13
                                    


Isha

După 6 ani.

Încerc să-mi ascund fața plânsă, dau cu apă rece apoi dau cu fond de ten cat să astupe roșeața.
-Mami de ce plângi iar!
-Nu plâng puiule, apă e rece și de asta sunt roșie.
-Nu mă mai minți știu ca ai plâns te-am auzit. Te-am supărat eu cu ceva?
-Nu iubita doar așa mă descarc eu câteodată!
-Plângi după tati așa-i?
Micuța mea Rosa, fetița mea. În urmă cu 6 ani era gata să renunț la sarcină dar când i-am auzit inima bătând ceva în mine nu a mai putut face pasul acesta. Mi-a fost extrem de greu, facultate apoi ea, pe sarcină mi-a fost extrem de rău am stat la pat mai bine de 6 luni de zile și chiar și așa ea s-a născut mai devreme de termen. Dar e o luptătoare și acuma e comoara mea nu regret nimic din ce am făcut.
-Fetelor ce faceți, nu sunteți gata?
-Mătușa Cami, mami iar a plâns!
-Pârâcioasă mică.
La început am fost rezervată în privința Camilei dar mi-a fost alături în cele mai grele momente și m-a susținut la fel și Orlando care urmează să se căsătorească peste câteva săptămâni. Desigur ei sunt și nași de botez ai fetiței nu aș fi putut alege pe alt cineva. Orlando m-a susținut când am decis să păstrez sarcina și împreună cu Cami aveau grijă de ea cat eram la facultate. Cu greu am reușit să termin facultatea de arhitectură și să-mi deschid propria firmă dar am reușit.
-Rosa, mă lași puțin cu mami tău?
-Mă duc la unchiul, sigur are bobo.
-Încă plângi pentru el! Ești sigură ca vrei sa faci pasul asta?
-Trebuie firma e acolo și acolo e cel mai mare proiect pe care l-am primit. O casă modulară și nu pot pierde așa ceva și în plus va fi aproape de bunicul și fratele meu nu au văzut-o de mult timp.
-Dar el?
-Nu știu.
-Tu știi ca am fost în preajma lui și nu l-am văzut cu nici o femeie și s-a schimbat foarte mult. Și tu la fel.
-Posibil.
-O să-i spui despre Rosa?
-Aș vrea dar nu știu cum o să reacționeze el dacă vrea copii. Dacă nu o vrea pe Rosa?
-Nu ai de unde să știi până nu o faci!
-Îmi e greu, nu știu dacă reușesc să îl văd.
-Isha au trecut 6 ani. Ar fi trebuit să îl uiți sau să îl ierți când ți-am povestit ce s-a întâmplat cu adevărat atunci.
-Alegerea lui m-a durut Cami pentru ca nu am fost eu.
-Ba din contră tu ai fost. Cum eu am fost amenință cu viața lui Orlando așa și el cu a ta.
-Trebuia să-mi spună.
-A încercat să repare singur. A fost distrus de dispariția ta, iar tu la fel amândoi ați fost și încă sunteți distruși.
-Haide avem avionul de prins.
-Bună scuză, e avion privat Isha pleacă când vrem noi.
Vreau să închei discuția asta îmi e încă greu să vorbesc despre el. Mereu încerc să fiu puternică și să zâmbesc dar lacrimile nu mi le pot ține pentru mult timp. Plâng pentru el , pentru mine și pentru Rosa care mă întreabă de tatăl ei. Mereu îi spun ca e plecat să îi aducă o steluță de pe cer cea mai lucioasă de asta întârzie atâta.

-Mami, mami mergem la bunicul?
-Da iubito.
-Ura, ura îmi e dor de el.
-Și mie scumpo.
-E tatăl tău nu?
-Da!
-Atunci tati meu când o să vină. Inima mă doare de fiecare dată când mă întreabă despre tatăl ei.
-Rosa vino la unchiul trebuie să ne pregătim , astăzi zburăm cu avionul.
-Unchiule crezi ca o să-l văd pe tati?
-Nu știu o să ne uităm pe geam și nu se știe.
-Abia aștept.
Îmi mușc buza de jos pentru a-mi reține lacrimile. Știu cum e să duci dorul unui părinte iar durerea ei mă termină.
-O să fie bine Isha. E în regulă să plângi dar nu în fața ei.
-Mulțumesc Orlando, fără tine nu aș fi ajuns aici.
-Eu îți mulțumesc pot spune ca tu și micuța Rosa mi-ați schimbat viața mie și lui Cami.
-O să-ți plătesc totul.
-Nu e nevoie mi-ai oferit-o pe micuța trandafir. Ce e drept mi-ar fi plăcut să semene cu tine mai mult dar se vede ca l-ai iubit pe tatăl ei.
Micuța Rosa e Max în picioare, aceeași ochii cenuși iar părul lung brunet și doar câțiva pistrui care demonstrează ca ea a mea dar și trăsăturile feței sunt ale lui Max, când o văd pe ea îl văd pe el.
-Așa se pare.
-Își va da seama imediat ca e a lui.
-Dacă o să o vadă!
-Face afaceri cu tatăl tău din nou deci e totul posibil!
-De ce?
-El și tatăl lui au devin dușmani după ce l-a obligat atunci cu căsătoria iar după ce te-a pierdut a fost punctul culminant pentru el.
-Ce va fi va fi, doar ca nu vreau ca Rosa să sufere atât tot.

Slăbiciunea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum