{Taehyung}
Kävelin koulun käytävää pitkin kohti ruokalaa. Kuulin epämääräistä puhetta nurkan takaa, ajattelin mennä katsomaan. Tulin kulman taakse ja näin Jiminin, yhden koulun ilkeimmistä oppilaista, aina ongelmissa, mutta huomasin myös, että hän ei ollut yksin, hän puhui jollekin, mutta en ollut varma kuka se oli. Menin lähemmäs ja näin, että se oli jungkook, uusi opiskelija, Jimin lähestyi häntä, en voinut enää pidätellä itseäni, juoksin ja työnsin Jiminin pois jungkookista "älä helvetissä uskalla koskea jungkookiin!" huusin raivoissani
"vau rauhoitu" jimin sanoi "en helvetissä, jungkook on uusi oppilas tässä koulussa, näinkö toivotat hänet tervetulleeksi?" kysyin vakavasti "oi anteeksi jungkook en tiennyt että olet uusi täällä" jimin sanoi "älä valehtele!" Sanoin: "En voi tietää kaikkea!" Jimin sanoi ja käveli pois. "Oletko kunnossa?" kysyin jungkookilta "joo... säikähdin vain" jungkook sanoi edelleen nojaten seinää vasten "hyvä, Jimin voi joskus olla tuollainen, sitä ei tarvitse pelätä, mutta sen kanssa kannattaa silti olla varovainen" Sanoin ja hymyilin, Jungkook nyökkäsi "miksi auttoit minua?" Jungkook kysyi "Minun oli pakko" sanoin.{Jungkook}
"Minun oli pakko?" Mitä hän tarkoitti sillä? hän ei voi välittää minusta, tapasimme juuri, et voi edes sanoa, että olemme ystäviä, minulla ei ole ystäviä, olen aina ollut yksinäinen ja se ei muutu, en halua ystäviä.
"Jeon jungkook? Keskity!" Opettaja huusi luokan edestä. "Kyllä opettaja, anteeksi", sanoin. Yritin keskittyä, mutta se ei onnistunut, ajatukseni olivat aivan jossain muualla.Istun ruokalassa, yksin. Tuntuuko todella tältä olla yksin? Tältäkö se tuntuu, kun kukaan ei tunne sinua? Tältäkö sinusta tuntuu, kun tunnet olevasi näkymätön?
"Pöö" Joku sanoi minulle ja istui minua vastapäätä. "Voi vittu" sanoin hänelle ja katsoin kuka hän on. tätä minä pelkäsin... Taehyung siinä se. "Oi hei Taehyung" sanoin nauraen hieman "hei miksi istut täällä yksin?" Taehyung kysyi. "Ööh...ei ole ketään kenen kanssa istua...paitsi tietysti sinä nyt kun tulit tänne" sanoin ja katsoin tarjotinta. "Okei, halusin vain sanoa, että voimme alkaa hengailla, että olemme aina yhdessä koulussa ja sitten vapaa-ajalla, jos se sopii sinulle?" Taehyung sanoi, olin hieman yllättynyt, "joo, se sopii, mutta ehkä en haluaisi meille ketään, kun minun täytyy tottua vanhempiini ja siinä menee varmaan joku kaksi viikkoa" sanoin ja katsoin Taehyungia. , hänellä oli järkyttynyt ilme kasvoillaan. "etkö sinä tunne vanhempiasi?" Taehyung kysyi "tietenkin tunnen, olin laitoksessa vain 2 vuotta, joten en nähnyt vanhempiani" Sanoin "eikö sinulla ollut kotilomia?" Taehyung kysyi järkyttyneenä. "Minulla oli, minulla oli aluksi... mutta sitten" lopetin lauseen puolivälissä "mitä sitten?" Taehyung kysyi "vanhempani lähtivät...he menivät jonnekin, josta he eivät halunneet puhua" Sanoin huokaisten "oh...kerro lisää!" Taehyung sanoi kun pieni poika "en tiedä..." Minä huokasin "kerro minulle pieni pupu." Taehyung huokaisi. "No... no... no... okei sitten", sanoin hieman nauraen. "Sitten masennuin ja minulla oli itsemurha-ajatuksia ja viiltelin itseäni." Sanoin ja Taehyung hyvä, ettei hän pyörtynyt. "Todellako? Oletko tosissasi? Etkö valehtele?" Taehyung kysyi. "En valehtele" sanoin ja nostin hihaani, jotta Taehyung näki haavan ranteessani. "Voi, sinulla on ollut vaikeaa" Taehyung sanoi "niin kai..." Sanoin ja laitoin hihan takaisin ranteeni päälle. "Mutta sitten voit tulla käymään luonani" Taehyung sanoi ja hymyili "kyllä, kai se käy" sanoin ja yritin hymyillä takaisin. "muuten, haluatko liittyä ryhmäämme?" Taehyung kysyi. "mikä ryhmä?" Olin hämmentynyt "no...siinä ryhmässä on tämän koulun oppilaita ja sitten me teemme kaikkea tyhmää ja sitten ei niin tyhmää" Taehyung sanoi innokkaasti. "keitä kaikkia siellä on?" Kysyin "no... Jimin, hoseok, namjoon, suga, Jin, Kai ja Baekhyun." Taehyung sanoi, en ollut innoissani. "Jimin?" En halunnut nähdä häntä "älä huoli siitä" Taehyung sanoi "En halua tuon kusipää koskettavan minua enää koskaan" Sanoin "Lupaan, että hän ei koske sinuun enää" Taehyung sanoi ja hymyili "okei minä voin tulla hymyillen" mikä sen nimi on sen ryhmä?" kysyin uteliaana. "Sitä kutsutaan "ei pelkoa"... onko se hyvä?" Taehyung sanoi ja alkoi heti nauraa "joo...hyvä" sanoin. "okei koulun jälkeen, koulun takana, nähdään siellä" Taehyung sanoi ja lähti. "ei pelkoa..." Ajattelen ääneen "ei pelkoa...?... entä jos pelkään...?
YOU ARE READING
remember us | Taekook |
Action"mun elämä vaan pahenee." VAROITUS: Teksti on todella sekavaa, tekstissä on sitä sun tätä. LUE OMALLA VASTUULLA:) Tekstin kirjoitus tyyli vauhtuu tarinan aikana 😮💨