osa 7

3 1 0
                                    

{Ei kukaan}

Jungkook istui sohvalla jälleen kerran, hänen vanhempansa huusivat hänelle, jungkook ei voinut keskittyä mihinkään, hän oli niin peloissaan, ettei voinut edes kuunnella vanhempiaan. "jungkook! Tajusitko tämän nyt?" Jungkookin isä huusi "olen". Jungkook sanoi ja nyökkäsi sitten jungkook meni omaan huoneeseensa.
Jungkook istui sängylle ja otti taas tutun veitsen, painoi sen uudelleen ranteeseensa ja tällä kertaa hän ei odottanut vaan teki sen heti, painoi veistä niin lujaa, että ranteesta alkoi vuotaa verta, "vihdoin" jungkook sanoi ja heitti veitsen lattialle. Jungkook katsoi haavaa ranteessaan. "Olen virhe, olen vitun suuri virhe." Jungkook toisti itsekseen. jungkook meni makuulle sänkyynsä ja ei kestänyt kauaa kun hän nukahti.

{Hoseok}

Olimme kaikki taas koolla paitsi yksi, jungkook, puuttui. "Kaverit, tietääkö kukaan missä jungkook on?" Kysyin "en tiedä" Kai sanoi ja niin tekivät kaikki muutkin, kukaan ei tiennyt missä hän oli "entä sinä Taehyung? Tiedätkö missä jungkook?" Kysyin "en" Taehyung sanoi: "Tiedätkö hänen osoitteen?" Kysyin ja kävelin Taehyungin luo. "Tiedän" Taehyung sanoi "mene katsomaan onko hän kotona." Sanoin "okei" Taehyung huokaisi ja meni katsomaan onko jungkook kotona. "Ja te muut voitte auttaa minua!" Sanoin muille "missä?" Jimin kysyi "hakemaan kaappini avaimen takaisin." Sanoin ja menin istumaan pöytään. "onko se kadonnut?" Baekhyun kysyi ja tuli istumaan viereeni "Ei", sanoin ja aloin nauraa "niin mitä?" Baekhyun kysyi. "opettaja takavarikoi sen." Sanoin "miksi?" Baekhyun kysyi ja alkoi nauraa "voit ajatella sitä." Sanoin "mutta todella auta minua saamaan se takaisin, kaapissani on tupakkaa." sanoin ja kaikki tulivat pöytään. "mitä teemme ensin?" Jin kysyi "meidän tai minun täytyy päästä opettajan huoneeseen huomaamatta." sanoin ja kaikki nyökkäsivät. "Joten johdatte opettajia pois, okei?" Sanoin ja katsoin kaikkia vakavasti "Hyvä on, huomenna?" Namjoon sanoi "joo huomenna koulun alussa." sanoin ja kaikki olivat samaa mieltä.

{Taehyung}

Kävelin kohti jungkookin taloa, en ymmärrä miksi kaikki ovat niin huolissaan hänestä, kukaan ei vain ymmärrä häntä, paitsi minä. Saavuin jungkookin ovelle ja koputin oveen, hetken kuluttua nainen tuli avaamaan ovea "hei, kuka sinä olet?" Nainen kysyi ja hymyili "Olen Taehyung, Jungkookin ystävä koulusta." sanoin ja hymyilin. "onko jungkook täällä?" Kysyin "kyllä, hän on omassa huoneessaan, mene sinne." Nainen sanoi ja lähti, suljin oven, riisuin kenkäni ja menin yläkertaan missä luultavasti oli Jungkookin huone. Koputin Jungkookin huoneen oveen, kukaan ei tullut avaamaan sitä, katsoin huoneeseen "oho väärä huone." Sanoin ja nauroin itsekseni, menin toisen huoneen ovelle ja koputin oveen, Kukaan ei tullut avaamaan ovea "todennäköisesti taas väärä huone" sanoin ja avasin oven. "Vai niin." Sanoin hiljaa, koska jungkook nukkui huoneensa sängyssä, astuin huoneeseen, Lattialla oli verinen veitsi, huokasin, huoneen seinillä oli kuvia jungkookista ja hänen vanhemmistaan, sitten katsoin jungkookissa menin lähemmäs ja katsoin hänen kättä, Hänen ranteessaan oli iso haava. minä huokasin. "Jungkook~" Sanoin hiljaa, jotta hän voisi herätä "jungkook~" Sanoin uudestaan, koska vastausta ei kuulunut. Tämä avasi hitaasti hänen silmänsä. Hän hämmästyi. "Hyvää huomenta, älä pelkää, tulin vain katsomaan, oletko kunnossa." sanoin ja istuin penkille sängyn viereen. "Hei sullekin" jungkook sanoi väsyneenä. "oletko viilelly taas?" Kysyin ja otin veitsen lattialta, jungkook huokaisi "joo". jungkook sanoi "onko tämä vanhempiesi vika?" Kysyin, jungkook nyökkäsi "käsittele tämä nyt heidän kanssaan." Sanoin ja katsoin jungkookkia "Yritän koko ajan." Jungkook sanoi: "Tule kanssamme tapaamispaikkaan." sanoin ja nousin ylös. "joo, minä tulen." Jungkook sanoi ja nousi ylös. Menimme alakertaan "Äiti, minä menen ulos Taehyungin kanssa!" Jungkook huusi olohuoneeseen "okei hei!" Hänen äitinsä huusi. Menimme ulos kohtaamispaikkaa kohti.

Saavuimme kohtaamispaikalle ja menimme sisään. "Minä ja jungkook tulimme!" Huusin ja menimme muiden luo."hei jungkook!" Hoseok sanoi ja hymyili "hei!" Jimin sanoi myös. "Hei" sanoivat Jin ja Namjoon samaan aikaan. "Hei jungkook, emme ole tavanneet vielä, mutta Taehyung on puhunut sinusta paljon." Baekhyun sanoi, jungkook kääntyi katsomaan minua, minä hymyilin ja punastuin hieman "oi tämä on se jungkook, nyt voisit kertoa minulle miksi et voinut tulla eilen?" Kai sanoi "hänen ei tarvitse puhua yksityisistä asioista!" Sanoin ja katsoin Kaita vihaisesti "Ajattelin vain, jos hän halusi." Kai sanoi katsoessaan jungkookia "hän ei halua!" Minä huusin Ja jungkook nyökkäsi, Kai pyöräytti silmiään. minä huokasin. "Tuletko mukaan auttamaan minua saamaan avaimeni takaisin?" Hoseok huusi pöydästä "joo toki." sanoin ja hymyilin "joo, minäkin tulen!" Jungkook sanoi. Hoseok alkoi kertoa meille, mikä oli suunnitelma.

remember us | Taekook |Where stories live. Discover now