{Taehyung}
Jimin nauroi "te harrastitte seksiä suihkussa?" Tuo nauroi. "Joo...voitko olla vähän hiljempaa?" Huokaisin. "Tää...tää on vaa nii vitun hauskaa." Jimin sanoi. "Ei ees." Sanoin ja vilkaisin hoseokkia hän vain kohautti olkapäitä. "Opettaja vähän niinkuin kattoo meitä, pidä se turpa kiinni." Tuhahdin. "Joo, anteeks." Jimin sanoi ja oli hiljaa mutta päästi välillä nauru äänen.
Tunti loppui ja menimme lokeroille jossa jungkook oli jo. "Moi jungkook!" Jimin huusi ja alkoi taas nauraa, pyöräytin silmiäni. "Moi." Jungkook sanoi hymyillen. "Mites meni?" Jimin sanoi ja nojasi kädellä lokeroa vasten. "Mikä?" Jungkook kysyi. "Aamu?" Jimin sanoi ja kaatui lattialle nauramaan. "Öh...hyvin..." Jungkook sanoi ja katsoi minua. "Sen mielestä se on muka hauskaa." Sanoin "aha." Jungkook sanoi. Jimin nousi ylös lattialta. "Mis Baek, yoongi, Kai, namjoon ja jin? Jimin kysyi. "Kai ja yoongi varmaan vitun kovassa krapulas ja muut ilmeisesti meni kauppaan." Vastasin. "Aivan." Jimin sanoi ja yritti hillitä naurua. Menin jungkookin viereen. "Mikä tunti seuraavaks?" Kysyin.
"Öh...matikka." jungkook sanoi. "Mikä sul?" Tuo jatkoi. "Enkkuu." Sanoin ja tuo nyökkäsi. "Baek tulee." Hoseok sanoi ja vilkutti Baekhyunille. Baekhyun tuli luoksemme. "Moi." Tuo sanoi "moro." Sanoin. "Hei." Jungkook sanoi, jimin ei sanonut mitään. Baek katsoi Jiminiä ja tämä katsoi pois pidätellen naurua. "Mikä tolla on?" Baekhyun kysyi osoittaen jiminiä "sitä vaan naurattaa." Hoseok sanoi ja katsoi minua ja jungkookkia. "Mikä?" Baek kysyi.
"Ei tiedetä." Hoseok sanoi ja sitten jimin repes vittumaisen kovaan nauruun.
"Onkohan sen nukkunut tarpeeks?" Baek kysyi. "Ei vitussa." Sanoin. "Mun pitää mennä tunnille." Jungkook sanoi.
"Okei, nähään." Hoseok sanoi ja hymyili.
"Joo." Jungkook sanoi. "Heippa sitten." Sanoin ja annoin nopean suudelman jungkookin huulille.
"Moikka tae ja muut." Jungkook sanoi ja lähti."Mis jin, namjoon?" Kysyin baekhyunilta.
"Tulee varmaan koht, ne käveli kaupasta niin vitun hitaasti." Baek sanoi. "Aa, onks Kai koton?" Kysyin. "Joo, krapula." Baekhyun sanoi. "Joo, yoongil kans." Huokaisin, Baek nyökkäs. "Mikä tunti?" Kysyin. "Ugh...liikkaa." baek huokas. "Vittuttaako?" Kysyin "joo." Baek sanoi.
"Munki pitää mennä, nähään." Sanoin hoseokille, baekhyunille ja jiminille ja lähdin tunnille.{Jimin}
Tunnin jälkeen näin Jungkookin istumassa käytävällä olevalla penkillä, menin hänen luokseen. "Moi pupu." Sanoin ja istuin hänen viereen. "Moi..." Tuo huokaisi. "Kaikki hyvin?" Kysyin.
"En tiiä, kai..." Jungkook sanoi ja katsoi alas. "voit kertoo mulle." Sanoin.
"No tänään aamulla ennenkuin soitin sulle nii iskä vastas mun viestiin minkä laitoin illalla, se vastasi et äiti ja se Eros, ja iskällä on tosi paska mieli ja et se ei haluu mua kotiin kosk se pelkää et se satuttaa mua." Jungkook sanoi. "Ai...eli sun äiti lähti?" Kysyin "joo..." Jungkook huokasi. "Sun kannattaa kertoo taehyungille." Sanoin. "Nii, en edes tiiä mis se on." Jungkook huokasi. "Se lähti käymään vessassa, tulee varmaan kohta." Sanoin ja jungkook nyökkäsi.
Hetken päästä taehyung tuli luoksemme. "Moi." Taehyung sanoi ja istui jungkookin toiselle puolelle. Tönäisin jungkookkia merkiksi että hän voisi kertoa taehyungille, Tuo nyökkäsi ja minä lähdin pois jotta nuo kaksi saa jutella rauhassa.{Jungkook}
"Tae..." Huokaisin. "Niin?" Taehyung kysyi ja laittoi käden ympärilleni.
"Mulla on sulle asiaa..." Sanoin itku kurkussa. "Okei." Tuo sanoi ja katsoi minua. "Mun vanhemmat eros...ja iskä ei haluu mua kotiin kosk se pelkää että se satuttaa mua." Sanoin. "Häh? Oikeest?!" Taehyung kysyi ja kietoi kädet tiukasti mun ympärille. "Joo." Huokaisin.
"No, sä voit tulla mun luokse asumaan." Taehyung sanoi. "Oikeest?" Kysyin
"Joo joo." Tuo sanoi ja antoi suukon poskelleni. "Kiitos." Sanoin ja halasin taehyungia. "Eipä kestä." Taehyung sanoi ja halasi Mua.{Kello. 15.15}
Kävelimme taehyungin kanssa taen kämpälle. Pidimme käsistä kiinni ja olimme aivan hiljaa, mutta hiljaisuus ei ollut millään tavalla kiusallinen.
Saavuimme taehyungin kämpälle ja menimme sisälle. "Ai niin, mul ei oo mitään vaatteita, tai muita tavaroita." Sanoin kun olin riisunut takin. "Ei hätää, luulen et mult löytyy kaikki mitä tarttet." Taehyung sanoi ja hymyili. "Aa...kiitti." sanoin ja hymyilin ujosti. "Söpö." Taehyung sanoi ja meni istumaan sohvalle.
Yhtäkkiä tuon puhelin soi. "Argh." Taehyung sanoi ja katsoi kuka soittaa. "Tuntematon numero?" Tuo sanoi ja katsoi minua. "Vastaa." Sanoin ja menin tuon viereen. Hän vastasi puheluun.
"Haloo?" "...." "Häh? Miks?" "....." "Nyt?"
"........" "En edes tunne sua?" "..............."
"Yeonjun?" "........" "Joo." "..........." "Okei, moi."Hän lopetti puhelun. "Kuka se oli?" Kysyin. "Yeonjun..." Tuo huokaisi. "Kuka?" Kysyin. "Yks vanha frendi yläasteelt." Taehyung sanoi ja veti käden hiustensa läpi, ihan niinkuin hän olisi hermostunut. "Mitä se sano?" Kysyin.
"Mun pitää mennä sen luokse, sil on jotain tärkeää asiaa mulle." Tuo sanoi ja nousi ylös. "Mä voin tulla mukaan." Sanoin ja kävelin tuon viereen. "Se sano et mun pitää mennä yksin, jää tänne vaik tekee ruokaa tai jotain." Taehyung sanoi. "Aa, okei...." Huokaisin.
"Oot rakas." Taehyung sanoi ja antoi pusun kaulalleni. "Samoin." Sanoin ja tuo lähti.
YOU ARE READING
remember us | Taekook |
Action"mun elämä vaan pahenee." VAROITUS: Teksti on todella sekavaa, tekstissä on sitä sun tätä. LUE OMALLA VASTUULLA:) Tekstin kirjoitus tyyli vauhtuu tarinan aikana 😮💨