{jungkook}"ei hän ole tehty mitään väärää!"
"Miten niin ei? Etkö sinä ymmärrä?"
"Etkö sinä hyväksy häntä?"
"En sanonut niin!"Tämä on jatkunut jo kaksi päivää, siitä tuli isompi juttu kuin mitä ajattelin.
Menin alakertaan. "Jungkook..." Isäni huokaisi. "Niin?" Kysyin ja menin istumaan sohvalle. "Jutellaan vähän." Isäni sanoi. "Kuka se poika oli?" Isäni kysyi "olen sanonut vaikka kuinka monta kertaa että se oli taehyung, 17 vuotias." Sanoin. "Eli siis sinä olet nuorempi?" Isäni kysyi. "Joo?" Sanoin "selvä, missä te tapasitte?" Isäni kysyi, vitun utelias. "Koulussa, se autto mua silloin ku olin uus." Sanoin. Isäni nyökkäsi. "Milloin aloitte seurustelemaan?" "Kolme päivää sitte." Sanoin. "Okei, minun täytyy pyytää anteeksi kun olin sinulle ilkeä." Isäni sanoi. "Joo, saat anteeks." Sanoin ja annoin Halin isälle.Jungkook.
Kaks päivää siinä meni että saatiin asia sovittuu.Taehyung.
Oho! Onneks saitte sovittuu, mitä nyt?Jungkook.
Iskä pyysi anteeks, kai se hyväksy.Taehyung.
Hyvä! Tiesin et pystyt selvittää senJungkook.
Kiitti.Taehyung.
Eipä kestä, muuten Kai pyys hengaa, Tuuks sä?Jungkook.
Joo, kai mä voin tulla.Taehyung.
Okei, mä tuun hakee sut, tai siis mennään sit samaa matkaaJungkook.
Juu, nähään!Taehyung.
Joo.Noin 15 minuutin päästä taehyung oli ovella. "Kuka?!" Äitini huuis alakerrassata kun kuului koputus. "Se on taehyung, me mennään ulos." Sanoin ja menin avaamaan oven. "Hei." Taehyung sanoi ja halasi minua, "hei!" Sanoin ja halasin häntä tiukasti. Äiti ja isäni tuli eteiseen. "Aa...joo täs on taehyung." Sanoin vanhemmilleni. "Hei." Äitini sanoi ja kätteli taehyungia. "Hei." Taehyung sanoi ja hymyili. "Hei." Isä sanoi ja halasi taehyungia. "Kiva että oot tutustunut mun poikaan." Isä sanoi ja irrottautui halista. "Eipä kestä." Taehyung sanoi. "Me mennään nyt." Sanoin "joo, pitäkää hauskaa!" Vanhempani sanoi ja sitten me lähdimme.
Kävelimme käsi kädessä. "minne me siis mennään?" Kysyin. "Jonneki kaupungille varmaan, en itekkään tiiä viel." Taehyung sanoi. "Aa, ketä kaikkiin sinne tulee?" Kysyin kääntäen katseeni taehyungiin.
"No me, yoongi, Hoseok, Kai, ei muita." Taehyung sanoi "miks kaikki ei tuu?" Kysyin "ne ei kai pääse." Taehyung sanoi, nyökkäsin.Saavuimme muiden luokse ketkä nyt sitten oli päässyt paikalle. "Heii, miten menee?" Hoseok sanoi tullen meidän luokse. "Hyvin." Sanoin hymyillen. "Joo, hyvin." Taehyung sanoi.
"Mitä me tehään?" Taehyung kysyi.
"Ei me viel tiedetä, Kail on joku idea." Yoongi sanoi. "Kai kerro." Taehyung sanoi. "Joo, mut miks jungkook on tääl?" Kai kysyi. "Häh? Enks mä muka saa olla tääl?" Kysyin ja ristin käteni. "Noo...en tiiä ku...tää mitä me ollaan tekemäs on ehkä vähän vaarallista." Kai sanoi sarkastisesti. "En mä oo mikää pikku pentu." Tuhahdin. "Ootko varma?" Kai kysyi. "Mikä sul on aina jungkookkii vastaa?" Taehyung kysyi. "Ei mul oo mitää sitä vastaa, vaan ku se on meitä aika paljon nuorempi." Kai sanoi.
"Joo, tosi paljon nuorempi, mul ja Tael on vaan kaks vuotta ikäeroo." Sanoin ja pyöräytin silmiäni. "Silti." Kai sanoi.
"Jos jungkook lähtee pois nii sit mäki lähen." Taehyung sanoi. "Miten vittumaista käytöstä taehyung." Kai naurahti. "Kai lopeta." Hoseok sanoi.
"Jungkook on vaan liian nuori." Kai sanoi ja osoitti minua. "ei mun mielest." Yoongi sanoi. "Miten niin ei?" Kai kysyi ja kääntyi katsomaan yoongia. "Must jungkookkissa on potentiaalia." Yoongi sanoi. "Ihan sama ei kiinnosta, se on sit jungkookin oma vika jos lähtee näihin juttuihin mukaan." Kai sanoi. Vitun side eye. "Vittu mä tiiän mitä mä teen!" Sanoin. "Sehän nähdään." Kai nauroi.
"Jos se on niin helvetin iso ongelma ottaa jungkook meidän kaa, nii lähe ite vittuun." Yoongi sanoi. "Ei siinä kai enää mitään ongelmaa oo." Kai sanoi.
"No voiks sit kertoo sen mitä me tultiin tänne tekemään?" Taehyung kysyi. "Toki." Kai sanoi ja katsoi minua.
YOU ARE READING
remember us | Taekook |
Action"mun elämä vaan pahenee." VAROITUS: Teksti on todella sekavaa, tekstissä on sitä sun tätä. LUE OMALLA VASTUULLA:) Tekstin kirjoitus tyyli vauhtuu tarinan aikana 😮💨