osa 4

18 1 0
                                    

{jungkook}

tärisin, hengitykseni oli raskasta, tunnen itseni tällä hetkellä heikoksi, mitä lähemmäs koulun nurkkaa pääsen, sitä enemmän tuntuu, että pyörryn.
"miksi tulet niin varovasti? Sinun ei tarvitse pelätä" Taehyung tuli kulman takaa "En pelkää, en helvetissä" sanoin ja aloin kävellä nopeammin. "Okei, minä näytän sinulle tien sinne, missä odottaa. Ei pelkoa." Taehyung sanoi ja alkoi näyttää tietä.

Saavuimme rakennuksen pihalle "jälkeesi" Taehyung sanoi ja työnsi minut ovea kohti "mene-mene sinä ensin" Sanoin ja katsoin Taehyungia "En aio, mene sinä, olen aivan vieressäsi" Taehyung sanoi. Lähdin kävelemään kohti rakennuksen ovea, avasin oven ja astuin sisään. Oli hiljaista. "Onko täällä ketään?" Kysyin Taehyungilta "on" Taehyung sanoi työntäen minua eteenpäin. "Hei Taehyung ja...ja...?" Joku poika kysyi "jungkook...hän on jungkook" Taehyung sanoi "okei hei olen hoseok kiva tavata jungkook" hoseok sanoi kättellen minua.
Sitten Jimin tuli..."oi...tämä poika" Jimin sanoi pyöritellen silmiään "Jimin! Muista, että hän on uusi täällä!" Taehyung sanoi vakavasti.
"Joo joo, anteeksi, tervetuloa jungkook" Jimin sanoi ja lähti. "missä muut ovat?" Taehyung kysyi hoseokilta. "Ai joo, he juovat." Hoseok sanoi osoittaen keittiöön "juovat?" Kysyin katsoen Taehyungia. "Joo, mutta älä huoli, en juo, en vielä", Taehyung sanoi ja hymyili. Menimme istumaan sohvalle. "Taehyung, kuinka vanha olet?" Kysyin "olen 17" Taehyung sanoi "okei...olen 15" Minä sanoin "15? Yhdeksännellä luokalla?" Taehyung kysyi "joo, onko siinä koulussa myös lukio?" Kysyin "joo, kyllä, olen lukiossa." Taehyung sanoi.
hetken kuluttua 3 poikaa käveli olohuoneeseen. "Ohh Taehyung, kuka sinulla on täällä?" yksi pojista kysyi ja tuli istumaan viereeni "Minä olen namjoon, ja sinä?" Hän kysyi "Olen jungkook." Vastasin ja kättelein häntä. "jungkook on uusi täällä, joten älä tee mitään typerää." Taehyung sanoi "Joo ei tietenkään", namjoon sanoi. "ja te kaksi esittelette itsenne jungkookille." Taehyung sanoi osoittaen kahta poikaa. "Joo... olen Jin." Yksi pojista sanoi ja hymyili "ja minä olen suga... sano vain yoongi." Toinen pojista sanoi. "Okei, kiva tavata teidät molemmat." sanoin ja hymyilin. "Missä Kai ja Baekhyun?" Taehyung kysyi ehkä jopa huolestuneena."He ovat kai menneet jo kotiin." Hoseok sanoi tullessaan olohuoneeseen. "Ai niin aikaisin?" Jin sanoi ja minä nauroin hieman.

{illalla}

En ole varma, mikä se paikka oli, jonne Taehyung vei minut koulun jälkeen, en tiedä mitä siellä tehdään, onko se edes turvallinen paikka? Täytyy varmaan huomenna kysyä koulussa. "Jungkook, tule syömään!" Äitini huusi alakerrasta. "Joo, minä tulen!" Huusin, nousin ylös ja menin alakertaan.

{Taehyung}

Istuin koulun käytävällä luokkani edessä olevassa penkillä. Minulla oli nyt liikuntatunti. En pidä liikunnasta, joten voin helposti olla poissa. Oli kuitenkin liian myöhäistä, koska opettaja tuli avaamaan oven "tule vain sisään". Opettaja sanoi ja piti ovea auki, kävelin sisään ja vaihdoin liikuntavaatteet.

Liikuntatunti on ohi ja minulla on 25 minuutin tauko. Ajattelin mennä etsimään Jungkookia, koska luulen hänen olevan yksin. Löysin jungkookin hänen lokerolta ​​"hei pupu" Sanoin hänen takaa. Hän kääntyi ympäri "hei Taehyung" jungkook sanoi ja hymyili "mitä oppitunti sinulla on?" Kysyin "umm... minulla taitaa olla kemiaa." Jungkook sanoi pettyneenä "ymmärrän, kauhea oppitunti." sanoin ja nauroin. "Joo, niin, minulla ei ole edes kirjoja kaikista aineista." Jungkook sanoi ja sulki kaapin. "Sano rehtorille." Sanoin ja taputin hellästi Jungkookia selkään. "Joo, menen varmaan koulun jälkeen." jungkook sanoi ja katsoi, nyökkäsin.
"Miksi Jin oli niin yllättynyt eilen, kun Kai ja Baekhyun menivät kotiin?" Kysyin "Se oli vain outoa, koska yleensä olemme siellä iltaan asti." Sanoin. "Ah... oletko kysynyt heiltä, ​​miksi he lähtivät niin aikaisin?" Jungkook kysyi "eh...ei, ehkä minun pitäisi." Sanoin ja huokasin "Saanko numerosi?" Jungkook kysyi ja otti puhelimensa esiin. "Kyllä tietysti, numeroni on ***********." Sanoin ja jungkook kirjoitti sen puhelimeensa. "Kiitos!" Jungkook sanoi ja hymyili leveästi "söpö pupu hymy" Minä nauroin "hei!!" Jungkook huusi ja tönäisi minua hellästi.

remember us | Taekook |Where stories live. Discover now