{Jungkook}
"Kerro minulle uudestaan, niin mitä siellä tapahtui?" kysyin Taehyungilta. "Kai löi minua nyrkillä naamaan, koska en kertonut hänelle, miksi et tullu." Taehyung sanoi. Tällä oli haava huulessa. "Satutiko sinua, kun Kai löi?" Kysyn katsoen Taehyungin haavaa."arvaa." Taehyung sanoi ja nauroi "Ei?" Sanoin "ei? Sanoitko ei? Se sattui helvetisti, siksi lähdin." Taehyung sanoi. "Vittu mä tiesin kyllä." sanoin ja löi Taehyungia hellästi olkapäälle. vallitsi taas kiusallinen hiljaisuus. Kunnes Jimin tuli. "Hei kaverit!" Hän sanoi istuessaan Taehyungin toisella puolella "hei". Taehyung ja minä sanoimme samaan aikaan. "Mitäs te teette?" Jimin kysyi "ei mitään." Taehyung sanoi. "Taehyung oletko kunnossa eilisestä?" Jimin kysyi "joo olen." Taehyung sanoi hymyillen. "miksi Kaille oli niin tärkeää tietää, miksi en tullut?" Kysyin "kukaan ei tiedä". Jimin sanoi katsoen minua. "Ai, pitäisikö mun kysyy siltä?" Sanoin katsoessaan molempia "ei", he sanoivat samaan aikaan. "Miks ei?" Kysyin. "Kai voi olla vihanen eilisestä." Taehyung sanoi vakavasti, minä nyökkäsin. Taehyung oli pelottava kun se suuttuu tai on vakava.
Minulla oli nyt biologian tunti, ei mitään mielenkiintoista. "Ja ota nyt oppikirjan sivu 145!" Opettaja huusi luokan edestä. Nostin käteni. "Niin jungkook?" Opettaja kysyi "Voinko saada biologian kirjat?" Kysyin ja laitoin käteni alas "Tule hakemaan", opettaja sanoi ja otti kirjat laatikosta, nousin ylös ja menin hakemaan kirjat. "Kiitos" sanoin ja menin takaisin omalle paikalleni.
Minulla oli nyt tauko ja Jiminilläkin, joten olin hänen kanssaan, olimme sopineet sen mitä Jimin teki aijemin ja nyt olemme hyviä ystäviä. "mikä tunti sul on seuraavaksi?" kysyin Jiminiltä. "matematiikan" Jimin huokaisi "ugh...minulla on kuvis." Sanoin ja hymyilin "kiva". Jimin sanoi. "Kaverit! kaverit!" Hoseok huusi ja juoksi luoksemme. "Mitä helvettiä sinä huudat Hoseok?" Jimin nauroi. "Opettaja takavarikoi kaapin avaimeni!" Hoseok huusi paniikissa. minä ja Jimin vain nauroimme. "se ei ole edes huono asia!" sanoin "kyllä, se on!" Hoseok sanoi "miten niin?" kysyin edelleen nauraen. "hoseokilla on tupakkaa lokerossa." Jimin sanoi nauraen taas "oikeasti?" Sanoin ihmeissäni, hoseok nyökkäsi "miten se takavarikoi avaimesi, olet varmaan tehnyt jotain helvetin typerää sillä." Jimin sanoi katsoen hoseokia. "No sitten... minä teeskentelen puukottavani Taehyungia." Hoseok sanoi hieman hämmentyneenä. Jimin ja minä aloimme nauraa todella lujasti. Hoseok huokaisi. "Älkää naurako!" Hoseok huusi, mutta alkoi itse nauraa. Me kolme nauroimme käytävällä ja jokainen oppilas joka käveli ohitsemme katsoi meitä halveksivasti. "Muuten, miksi et tullut tapaamispaikalle eilen? Sinun ei tarvitse kertoa minulle, jos et halua." Hoseok sanoi istuutuessaan viereeni. "No, minulla on veli." sanoin ja huokaisin. "mitä siitä?" Jimin kysyi ja katsoi minua "No, en tiennyt että minulla on veli ja hän kuoli...ja vanhempani olivat hänen hautajaisissaan eivätkä kertoneet minulle, koska olin laitoksessa tuolloin..." Sanoin ja kyynel vierähti poskelleni. Jimin ja Hoseok halasivat minua. "ei hätää pieni pupu!" Hoseok sanoi "mistä tiedät sen nimen?" Kysyin ihmeissäni "Taehyung kertoi", Jimin sanoi ja hymyili. Hymyilin. "Miksi vanhempasi eivät kuitenkaan kertoneet sinulle?" Jimin kysyi "En tiedä sitäkään." Sanoin ja huokasin uudelleen, Jimin ja hoseok nyökkäsivät ymmärtäväisesti.
Kävelin koulun käytävää pitkin kohti lokeroani, lopetin juuri viimeisen oppituntini. "Hei pupu!" Takaani kuului tuttu ääni "hei Taehyung." sanoin ja avasin lokeroni "Mitä sinä teet?" Taehyung kysyi ja nojasi kaappia vasten. "Menen kotiin." Sanoin ja laitoin kirjani kaappiini ja suljin sen. "oletko jo päässyt koulusta?" Taehyung kysyin. "Joo" sanoin ja hymyilin "uh...minulla on vielä kemiaa." Taehyung sanoi masentuneena "tsemppiä!" Sanoin ja taputin häntä hellästi päähän. "kiitos nähdään!" Taehyung sanoi ja lähti, menin kotiin. Saavuin kotiin eikä mikään yllätys, vanhempani kutsuivat minua "jungkook, tule tänne!" isäni huusi menin olohuoneeseen "mitä?" kysyin
"Haluamme puhua siitä, mistä puhuimme eilen." Äitini sanoi "miksi?" Kysyin ja huokasin "koska olit huoneessasi koko illan eilen, joten nyt on hyvä aika keskustella asioista!" Isäni sanoi vakavasti.{Taehyung}
Minulla on nyt kemiantunti, teemme työtä, joka voi räjähtää, ei ollenkaan mukavaa. "Noniin, hanki itsellesi pari, jonka kanssa on turvallista työskennellä!" Opettaja huusi luokan edestä, minä ja hoseok katsoimme toisiamme. "Voitko työskennellä kanssani?" Hoseok kysyi, minä huokasin "okei, mutta ole varovainen!" Sanoin ja osoitin hoseokia. "Lupaan", Hoseok sanoi ja nyökkäsi. "Okei, hyvä!" sanoin ja hymyilin.
"Hoseok! Ei sitä pitänyt laittaa niin paljon!" Huusin järkyttyneenä "Anteeksi, se oli täydellinen vahinko!" Hoseok sanoi "argh!" Sanoin ja pyöräytin silmiäni "anteeks tae..." Hoseok sanoi "ei hätää" huokasin. "Työmme vain tuhoutui", sanoin ja yritin kuulostaa lempeältä. "Ei sillä ole väliä, ainakin yritimme." Hoseok sanoi ja alkoi nauraa. "Joo, olet oikeassa... anteeksi, että hermostuin." Sanoin ja halasin Hoseokia "ei hätää, kaikki on hyvin." Hoseok sanoi taputtaen selkääni.
YOU ARE READING
remember us | Taekook |
Action"mun elämä vaan pahenee." VAROITUS: Teksti on todella sekavaa, tekstissä on sitä sun tätä. LUE OMALLA VASTUULLA:) Tekstin kirjoitus tyyli vauhtuu tarinan aikana 😮💨