{Taehyung}
"Jungkook, herätys." Sanoin ja otin peiton pois jungkookin päältä. "Ups." Sanoin ja laitoin peiton takaisin jungkookin päälle, koska tällä ei ollut vaatteita, eilen vähän tapahtu."Taee." Jungkook inisi puoli unessa, "Anteeks, en muistanut et sul ei oo vaatteita." Naurahdin. "Et tietenkään." Jungkook sanoi. "Oikeesti anteeks." Sanoin. "Joo joo." Jungkook sanoi. "Tuonko sulle vaatteet?" Kysyin. "Joo." Jungkook sanoi. Nousin ylös sängystä ja menin hakemaan jungkookin laukusta hänelle vaatteet, otin mustan hupparin ja mustat farkut. "Täs." Sanoin ja heitin vaatteet jungkookin päälle. "Argh." Jungkook sanoi, minä nauroin, "pukeudu rauhassa." Sanoin ja menin syömään jotain aamupalaa. Hetken päästä jungkook tuli keittiöön vaatteet päällä.
"Huomenta." Sanoin ja hymyilin. "Huomenta." Jungkook sanoi, hän näytti hieman vihaiselta. "Ootko vihanen?" Kysyin. "En." Jungkook sanoi ja istui pöydän ääreen. "Varma?" Kysyin. "Vittu joo." Jungkook sanoi ja huokaisi. "Et puhuis noin jos et olis vihanen." Sanoin
"Oon vaan, en tiiä, väsyny." Jungkook huokas. "Eilisen takii? Oon pahoillani jos eilen meni liian pitkälle." Sanoin.
"Ei se johu eilisestä, ehkä enemmänkin eilisestä lentomatkast." Jungkook sanoi.
"Aa, nii joo, onks sul viel huono olo?" Kysyin. "Ei, mut stressaa takas lentäminen Koreaan." Jungkook huokas. "Mennään hei tänään tekee jotain, nii saat sun ajatukset muualle, okei?" Kysyin
"Joo." Jungkook sanoi. Menin hakemaan Jungkookille leivän.
"Täs, tein sulle leivän." Sanoin ja ojensi sen Jungkookille. "Kiitti tae." Jungkook sanoi ja alkoi syömään. "Mitä vain sun vuoks." Sanoin ja menin itse pukemaan päälle.Olin pukenut päälle ja olimme jungkookin kanssa lähdössä katsomaan paikkoja. "Ota mukaan kaikki mitä tarviit." Sanoin ja laitoin kengät jalkaan. "Mul on jo kaikki." Jungkook sanoi. Katsoin häntä ylhäältä alas. "Vaatteet?" Kysyin. "Ei ku sinä." Jungkook sanoi. "Aww...totta, sä et tekis mitään ilman mua." Sanoin ja suutelin jungkookin huulia nopeasti. Sitten lähdimme.
"Minne me aiotaan mennä?" Jungkook kysyi. "En tiiä, ehk johonki kauppaan tai jotain." Sanoin ja otin jungkookin kädestä kiinni. "Okei." Jungkook sanoi ja puristi kättäni kovaa. "Kaikki hyvin?" Kysyin koska tiedän että kun jungkook puristaa kättäni kovaa niin hän on hermostunut tai jokin muu vaivaa.
"Vähän jännittää." Jungkook sanoi.
"Mikä sua jännittää?" Kysyin ja katsoin jungkookkia. "Et tuol on jotai hämärii ihmisii ja et eksyn." Jungkook sanoi. "Mä en päästä ketään meidän tai varsinkaan sun lähelle, enkä myöskään päästä irti sun kädestä." Sanoin. "Kiitos." Jungkook sanoi ja suuteli minua.Kävelimme kaupungilla, ihmisiä oli jonkin verran, mutta ei liikaa, johtuu varmaan siitä että on aamu. "Ajattelin että voitaisiin mennä käymään yhes paikas joka on aika suosittu turistikohde, siel on jotai puita." Sanoin Jungkookille. "Puita?" Jungkook kysyi ja katsoi minua. "Joo, käydää ees kattoo." Sanoin ja otin puhelimen ja katsoin missä se paikka on. "Mennään sitten." Jungkook sanoi. "Koht pitää kääntyy vasemmalle." Sanoin.
"Selvä." Jungkook sanoi. "Hei, oletteko turisteja?" Joku nuori mies kysyi. "Öh...joo ollaan." Sanoin. "Selvä, haluatteko tulla turisti kiertueelle? Näette vähän paikkoja." Mies sanoi.
"Ei me ehkä nyt." Sanoin. "Oletteko varmoja? Siellä voi näh-" mies aloitti.
"Joskus toiste." Sanoin ja lähdin kävelemään jungkookin kanssa pois.
"Olipa outo." Jungkook sanoi. "Joo, ihan niinkuin olisi halunnut just meidät sen mukaan." Sanoin. "Jep, mut millon meidän piti kääntyä vasemmalle?" Jungkook kysyi. "Ei jumalauta, meidän pitää mennä takaisin, se oli just sen miehen kohalta mist meidän piti kääntyä." Huokaisin. "Mennään niin et se ei huomaa meitä." Jungkook sanoi. "Nii." Sanoin ja niin me lähdimme takaisin, samalla hetkellä hoseok soitti videopuhelua. Vastasin. "Moi hoseok." Sanoin. "Moi, miten teillä menee?" Hoseok kysyi. "Hyvin, mites siel?" Kysyin.
"Hyvin, teitä on ikävä." Hoseok sanoi.
"Meilläkin teitä." Sanoin. Sitten saavuttiin siihen mistä piti jo aiemmin kääntyä. "Me ollaan menos yhteen turisti paikkaan." Sanoin. "Oi onkos kivaa?" Hoseok kysyi. "Joo, paitsi jungkook ei ihan innostunu." Sanoin. "Aa, se on vasta niin nuori." Hoseok sanoi "jep." Sanoin.
"Mä päästän teidät menemään, soitellaan myöhemmin." Hoseok sanoi. "Joo, sano muille terveisiä!" Sanoin ja lopetin puhelun hoseokin kanssa.Saavuimme turisti kohteeseen.
"Täällä ollaan." Sanoin ja katsoin jungkookkia. "Vau." Jungkook sanoi. "Jaahas, tiiän et sua ei kiinnosta, turhaan esität kookie." Sanoin. "Ei, tää on ihan hieno." Jungkook sanoi. "No hyvä." Sanoin. "Paljon kello?" Jungkook kysyi.
"Eh...11.09" sanoin. "Mitä helvettiä, niin vähän." Jungkook ihmetteli. "Joo, mut eiks se oo ihan kiva?" Sanoin. "No tavallaan joo." Jungkook sanoi."Taee...mul ois ehdotus." Jungkook sanoi.
"No? Kerro." Sanoin ja katsoin jungkookkia. "Mä haluaisin mennä veneilemään." Jungkook sanoi ja nauroi. "Oikeesti?" Kysyin. "Joo, voidaanko mennä?" Jungkook kysyi. "No, jos haluut niin voidaan me mennä, mut ensin mennään ostaa kaupasta jotai evästä." Sanoin. "Joo." Jungkook sanoi ja hymyili, me lähdimme sitten kauppaan.
Saavuimme kauppaan. "Mitä haluut syödä?" Kysyin kun kävelimme hyllyjen välissä. "Jotain makeeta." Jungkook sanoi. "Sun ois hyvä syödä myös jotain oikeeta ruokaa." Sanoin. "No okei sit." Jungkook huokaisi. "En mä sillä, kyl sä saat myös jotain herkkuu jos haluut." Sanoin. "Kiitooos taee." Jungkook sanoi ja pussasi poskeani. "Mitä vain sun vuoks rakas."
YOU ARE READING
remember us | Taekook |
Action"mun elämä vaan pahenee." VAROITUS: Teksti on todella sekavaa, tekstissä on sitä sun tätä. LUE OMALLA VASTUULLA:) Tekstin kirjoitus tyyli vauhtuu tarinan aikana 😮💨