osa 18

4 1 0
                                    

{jungkook} 

tänään oli perjaintai, kello oli 7.45 olimme taehyungin kanssa kävelemässä kokoontumis paikalle, tänään oli tarkoituksena saada Kai ulos meidän ryhmästä, sen käytös on ollut koko ajan niin vittumaista. "miten Baek saa sen pois?" kysyin taehyungilta ja pidin häntä kädestä kiinni. "Baek vaikka uhkailee jos ei muuta keksi." taehyung sanoi ja puristi kättäni. "okei." sanoin.

saavuimme paikalle ja kaikki muut olivat jo siellä. näin kain istumassa sohvalla, katsoin häntä vihaisesti, hän vain virnisti, huokaisin, "mikä hätänä kookie?" taehyung kysyi ja kääntyi katsomaan minua. "ahistaa vaan." sanoin ja katsoin Kaita. "ei hätää, se lähtee kohta." taehyung sanoi ja hymyili, hymyilin takas. "Baek? tuu tänne." taehyung huusi. hetken päästä baekhyun tuli luoksemme. "mitä?" tuo kysyi. "voisitko häätää kain täält?" taehyung kysyi. "miks?" Baek kysyi."pitkä juttu...mut se kävi käsiks jungkookkii ku se oli yksin mun luona ja teki varmaan plajon muutakin tyhmää sillä välin ku olin pois." taehyung sanoi. "ei oo todisteit?" bakehyun kysyi. "mitä vitun todisteita?" taehyung kysyi. "en voi häätää Kaita ilman todisteita, mistä sitä tietää jos te valehtelette, kai on osa meitä." baek sanoi. "et helvetissä voi sanoa noin!" taehyung huusi. "antakaa mulle todisteet niin voin harkita asiaa." baekhyun sanoi ja meni keittiöön, "et ole vittu tosissasi Baek!?" taehyung huusi ja meni baekhyunin perään, minä jäin yksin seisomaan eteiseen, näin kuinka kai tuojotti minua, alkoi ahdistaa, aloin hieromaan käsiäni koska ahdisti niin paljon. Kai ei lopettanut mun tuijottamista "hoseok! tuu tänne!" huusin, hoseok tuli luokseni. "niin pupu?" hoseok kysyi hymyillen, "Kai kattoo mua...ahistaa...voitko seistä mun edessä?" kysyin hiljaa. "aa...joo tottakai" hoseok sanoi ja tuli seisomaan eteeni jotta Kai ei näe mua. "kiitti." sanoin ja hymyilin. "eipä kestä...mis tae?" hoseok kysyi. huokaisin. "se juttelee Baekhyunin kaa, baek ei suostu hätää kaita koska meil ei oo todisteita siit mitä se teki." sanoin. "vittumaista." hoseok sanoi, "tosi." sanoin. 

hetken päästä taehyung tuli takaisin. "no? mitä te puhuitte?" kysyin. "sain Baekhyunin suostuteltuu siihen et se kattoo miten Kai käyttäytyy ja sit se hätää sen tai ei." taehyung sanoi. "aa...okei, se ainakin äsken katteli mua..." huokaisin. "vitun pervo." taehyung sanoi. "niin, mut mun pitää varmaan lähtee koululle, mul alkaa koulu koht." sanoin. "joo, mä saatan." taehyung sanoi. "niinku aina." sanoin ja naurhadin. "menkääs sitten, nähään koulus." hoseok sanoi. "joo nähään." sanoin ja sitten minä ja taehyung lähdimme kohti koulua.

saavuimme koululle. "heippa kulta." taehyung sanoi. "heippa." sanoin ja halasin taehyungia. "laitan sulle viestii mis nähään välkäl, okei?" taehyung kysyi, "joo, nähää sit." sanoin. "joo." taehyung sanoi ja lähti, menin sisälle kouluun. minulla ei ole muita ystäviä kuin hoseok, jimin, jin, namjoon, yoongi, baekhyun, Kai OLI, ei oo enää, ja toki mun poikaystävä taehyung, mutta nekin kaikki on mua joku kaks vuotta vanhempii, enkä kyllä aijo tutustua kenenkää muuhun, tiiän että taehyung ei pidä siit. mun eka tunti on liikka, vihaan vaihtaa liikunta vaatteita ku kaikki tuijottaa...ei mulla ees oo hyvä vartalo, ainakaan omasta mielestä, sen takii nykyää vaihan liikka vaatteet vessassa...

pääsin liikunta saliin ja me pelataan korista, vittumainen laji, ei mikään mun vahvuus, niinku ei mikään muukaan. "noniin valitkaa joukkueet!" opetaja huusi, seisoin vaan paikallani, joku saa tulla hakemaan minut joukkueeseen jos niin haluaa, minä en ala vääntämään ystävyyttä vaan sen takia että pääsisin joukkueeseen, mun sosiaallisest taidotkin on ihan perseestä. "hei, olikohan sun nimi jungkook, mut haluutko tulla meidän joukkueeseen?" joku tyttö kysyi. "ihan sama, varotan että en sitten pelaa, et mä vaan seison ja jos se pallo tulee mun lähelle nii mä vaan lyön sen jonnekin, koska mua ei kiinnosta ja haluun vaan helvettiin täältä joten musta ei sitten ole mitään hyötyä, mut jos sä haluut mut sun tai teidän joukkueeseen niin mikäs siinä." sanoin. "joo, ei se haittaa, tuu vaan meidän joukkueeseen." tyttö sanoi innoissaan ja hymyili, mä kun just yritin että ne ei haluis mua. "eh...joo tottakai." sanoin ja yritin vääntää jonkin laisen hymyn naamalle. 

olin lokerollani laittamassa kirjoja kaappiini kun joku tuli ja paiskasi lokeron oven kiinni. "taehyung?" sanoin hymyillen sitten hän käänsi minut ympäri kaappeja vasten. "Taehyung?" tuo kysyi


remember us | Taekook |Where stories live. Discover now