{jungkook}
Vein taehyungin sängylle makaamaan, istuin hänen viereen. "Mikä olo? Olit aika kännissä." Kysyin. "Ihan ok." Tuo huokaisi. "Laitan iskälle viestii et jään tänne yöks." Sanoin ja otin puhelimeni
Jungkook.
Jään taehyungille yöksLaitoin viestin ja katsoin taehyungia.
"Mites yoongi ja Kai?" Kysyin. "Namjoon tuli hakee yoongin ja Kaist en tiiä." Tuo vastasi. "Aa...okei." sanoin ja menin makaamaan taehyungin viereen. "Tuntuuko et oot viel kännis?" Kysyin.
"Vähän." Tuo huokas. "Okei, sano jos tarviit jotain." Sanoin ja silitin taehyungin hiuksia, tuo kääntyi kyljelleen minua kohti ja nukahti. Vedin taehyungin lähemmäksi itseäni ja halasin häntä ja itsekkin nukahdin.{Aamulla}
Heräsin ja taehyung ei ollut enää vieressäni. Nousin ylös ja menin alakertaan, näin taehyungin keittiössä.
"Huomenta." Sanoin väsyneenä. "Huomenta." Taehyung sanoi ja tuli suutelemaan minua huulille. "Oot aika aikasin hereillä." Naurahdin. "Joo, tein sulle aamupalaa." Taehyung sanoi ja suuteli otsaani. "Kiitos." Sanoin ja halasin häntä. "Ei tartte kiittää." Taehyung sanoi. "Mee syömään." Hän jatkoi. Menin pöytään ja aloin syömään.Kun olin syönyt menin taehyungin luokse joka istui sohvalla. "Voinks mennä suihkuun?" Kysyin ja istuin taehyungin syliin. Tuo katsoi minua ja virnisti. "Taehyung ei." Naurahdin. "Täh?" Tuo nauroi. "Meen yksin." Sanoin ja nousin ylös. "Miks..." Taehyung inisi. "Meidän suhde on niin alussa." Sanoin. "Eiks se oo parempi alottaa aikaisee ku liian myöhään?" Taehyung sanoi ja tarttui käteeni. "no...joo... mut ku tää ois mun eka kerta..." Huokaisin. "Ei se haittaa, voin opettaa sua." Taehyung sanoi ja nousi ylös. "No...okei sit." Sanoin. "Kiitos." Tuo sanoi, otti mun kädestä kiinni, johdatti kylpyhuoneeseen ja lukitisi oven. Taehyung kääntyi katsomaan mua ja käveli ihan mun eteen. Katsoimme toisiamme hetken kunnes taehyung suuteli mua intohimoisesti. Taehyung laittoi kätensä paitani alle ja alkoi hitaasti riisumaan sitä, sitten hän heitti sen lattialle, sitten hän liu'utti kätensä housujeni reunalle ja alkoi avaamaan farkkujeni vetoketjua.
Hetken päästä molempien vaatteet oli lattialla ja me suutelimme. Taehyung vetäytyi pois suudelmasta ja veti minut suihkuun, laittoi suihkun päälle ja kävi taas huulteni kimppuun. Lämmin vesi valui meitä pitkin ja siinä hetkessä oli vain me kaksi. Sitten taehyung vetäytyi taas suudelmasta ja katsoi minua. "Ooks valmis?" Tuo kysyi, "joo." Sanoin ja tuo hymyili. Sitten hän käänsi mut ympäri suihkun seinää vasten ja tului itse mun taakse. "Sano heti jos tuntuu epämukavalta, okei?" Taehyung sanoi. "Joo." Sanoin. Sitten tunsin kun taehyung työntyi hitaasti sisääni ja alkoi ensin liikkua hitaasti. "Ei kai satu?" Taehyung kysyi. "Ei." Sanoin ja sitten taehyung nopeutti vauhtia. Vauhti oli jo niin kova että se sai minut ääntelemään. "Ah...ngh."
Ilmeisesti ääneni sai taehyungin innostumaan innostumaan enemmän koska hän liikkui vielä nopeammin.
"Agh...ngh...tae-" ääntelin.Istuin sängyllä pyyhe vyötäröllä, minulle oli tullu 10 puhelua Jiminiltä, soitin hänelle takasin
Mitä olit yrittänyt soittaa?
Miks Ette oo koulus taen kaa?
Häh? Ei hemmetti? Oliko meil kouluu tänään? Mä en muistanut...
Miten et voi muistaa?
No eilen meni pitkään baarissa ja sit mun piti auttaa tae kotiin ja sit jäin sille yöks ja sit...
Sit? Mitä?
Me tota..
Jungkook?
Me harrastettii seksii...
Oikeesti? Kenen idea?!
Taen...se oli mun eka kerta ja se välttämättä halus tehä sen nyt...
Mut tehän vasta melkee aloitte seurustelemaan?!
Niin...se sano et parempi alottaa aikaisee ku liian myöhään.
Vittu...mut tulkaa ny kouluun, tai ainaki tae, en mä ees tiiä milloin sun koulu alkaa, mut sano taelle
Joo, moikka
Moikka!
Lopetin puhelun ja menin taehyungin luokse. "Taee... Jimin soitti...meil oli kouluu tänää...ollaan vähän myöhäs..." Sanoin ja istuin hänen viereen.
"Ei helvetti!" Taehyung sanoi ja nousi ylös. "Meidän pitää mennä kouluun nyt heti, sä joudut ongelmii jos sun vanhemmat saa tietää et me-" Taehyung sanoi. "Joo, Mun pitää viel pukee päälle." Sanoin ja nousin ylös myös. "Mee pukee päälle nii sit lähetään." Taehyung sanoi ja minä menin pukemaan päälle. Puin päälleni mustat farkut ja punaisen hupparin, menin alakertaan ja lähdimme taehyungin kanssa kouluun.
YOU ARE READING
remember us | Taekook |
Action"mun elämä vaan pahenee." VAROITUS: Teksti on todella sekavaa, tekstissä on sitä sun tätä. LUE OMALLA VASTUULLA:) Tekstin kirjoitus tyyli vauhtuu tarinan aikana 😮💨