{jungkook}
Minä, Tae ja baekhyun kävelimme metsässä kohti autoa. "Vittu että Kai on ärsyttävä." Baekhyun huokaisi.
"Miks ette saanu ees niit rahoja?" Kysyin.
"Siks koska Kai on ärsyttävä." Taen sanoi. "Aa." Sanoin."Muuten jungkook, miten pääsit ulos autosta?." Tae kysyi. "Öö... miten niin?" Kysyin esittämällä tyhmää. "Ovet oli lukossa." Taehyung sanoi. Huokaisin ja katsoin alas. "Kookie? Mitä sä teit?" Taehyung kysyi. "mä...mä tuota ri-"
"Rikoit ikkunan?" Taehyung sanoi, nostin katseeni ylös ja olimmekin saapuneet jo autolle. "Auts." Baekhyun sanoi."E-En mä tahallani." Sanoin katsoen edelleen alas. "Et tietenkään." Taehyung huokas. "No, itsekkin rikoit sun kämpän ikkunan!" Sanoin. "se on mun kämppä." Taehyung naurahti. "Joo, mut on toiki sun auto." Sanoin. "Mut sä rikoit sen ikkunan eli sä maksat korvaukset." Taehyung sanoi ristien kätensä.
"No enpäs maksa." Sanoin ja poljin maata. "No juupas, maksat." Taehyung sanoi. "Enpäs." "Juupas." "Enpäs." "Vittu juupas." "Enpäs vittu.""Vittu juupas eipäs, koittaakaa nyt sopia." Baek sanoi ja tuli minun ja taen väliin. "Tehdään niin että jungkook maksaa auton korvaukset ja tae maksaa sen kämpän korvaukset." Baek sanoi.
"Joo-" "Ei!" Huusin. "Miks ei?" Baek kysyi. "ei mul oo rahaa maksaa mitään viiden tonnin maksuja." Sanoin. "Ota iskält." Taehyung sanoi. "En vitussa! Mun iskä yritti raiskaa mut ja nyt menisin kerjää siltä rahaa, huh?" Sanoin katsoen Taehyungia. "No...Ei se ehkä oo kaikkein parhain idea, mutta mistäs sitten ajattelit saada rahat?" Tae kysyi.
"Kyllä mä jostain ne saan." Sanoin, kävelin auton luokse, avasin auton oven ja menin istumaan takapenkille."Jungkook, ei me voida tolla autolla enää ajaa kotiin." Tae sanoi ja tuli avaamaan auton oven. "En jaksa kävellä." Huokaisin. "No...mä voin kantaa sut...jos haluut." Taehyung sanoi ja hymyili.
"Ai? Äsken olit mulle tosi töykee ja nyt haluut kantaa mut." Sanoin.
"Okei, pyydän anteeks, mua vaan ärsytti kun sä olit rikkonu ton ikkunan, ja tiiän kyl et sul ei oo rahaa, joten mä maksan sen." Taehyung sanoi. "Häh? Oikeesti?" Kysyin. "joo, olisin ihan idiootti jos pistäisin sut maksaa sen." Taehyung naurhati.Katsoin taehyungia hetken ennenkuin suutelin häntä huulille. Taehyung laittoi kätensä vyötärölleni ja suudelma syveni.
Minä siirsin käteni taehyungin niskan taakse ja vedin hänet lähemmäksi itseäni."Hei, hei, hei, nyt ei oo seksin aika." Baekhyun naurahti takanamme. Irrottauduimme suudelmasta.
"Ei me harrastettu seksiä...vielä." taehyung sanoi ja virnisti, minä naurahdin. "Eli jos en olisi puuttunut nii oisin myöhemmin löytänyt teidät alasti tost autosta." Baekhyun sanoi.
"Hei lopeta, me vaan suudeltiin." Naurahdin. "Joo, mut niin kiihkeeks alko jo menemään että oli pakko keskeyttää." Baek sanoi, Tae pyöräytti silmiään."Lähetään nyt, niin päästään joskus pois täältä." Baekhyun sanoi. Nousin ylös ja taehyung otti minut syliinsä. "Onks hyvä olla?" Tae kysyi. "joo...tosi hyvä." Sanoin ja hautasin kasvoni taehyungin niskaan.
Lähdimme kävelemään kohti Baekhyunin kämppää, sitä kautta menisimme Taen kämpälle.
__________
Ulkona alkoi jo hämärtää, eikä oltu vielä baekhyunin kämpällä. "Kauan vielä?" Huokaisin. "Ei kauaa...luulisin." baekhyun sanoi. "Mua alkaa jo väsyttää." Sanoin. "Sä voit nukkuu kookie." Taehyung sanoi. "Et sä kuitenkaan jaksa enää kantaa mua." Vastasin.
"Jaksan, nuku nyt." Taehyung sanoi. Minä suljin silmäni ja nukahdin.{20 minuuttia myöhemmin}
Heräsin kun tunsin että minua ravisteltiin. "Jungkook, jungkook, herää." Kuulin taehyungin sanovan, katsoin taehyungia väsyneenä. "Huh? Ollaanko jos sun kämpäl?" Kysyin. "Ei, kello on niin paljon et jäädään baekhyunille yöks." Taehyung sanoi. "Aa...okei." sanoin. Menimme sitten baekhyunin taloon sisälle.
"Voit viedä jungkookin vieras huoneeseen nukkumaan." Baekhyun sanoi ja taehyung lähti kantamaan minua vierashuoneeseen. Tunsin kun taehyung laski minut sängylle ja antoi pusun huulilleni. "Hyvää yötä kookie." Hän sanoi. "Öitä tae." Sanoin väsyneenä, sitten taehyung lähti huoneesta ja minä nukahdin.
{Taehyung}
Menin takaisin alakertaan, baekhyunin luokse. "Monelta me lähetään huomenna?" Kysyin ja istuin sohvalle.
"Lähetään sit ku jungkook on menny kouluun, käyks?" Baekhyun kysyi.
"Joo, kai se käy, toivottavasti jungkookkia ei haittaa et en mee heti kouluun." Vastasin. "Ette te ees oo samalla luokalla." Baekhyun sanoi. "Ei nii, mut se haluu silti et oon siel jos jotain tapahtuu." Sanoin. "Tottakai, ymmärrän." Baekhyun sanoi ja istui viereeni sohvalle."Kyl jungkook ymmärtää et meidän pitää hakee ne rahat takas." Baekhyun sanoi.
"Joo, varmasti ymmärtää, mut se on niin riippuvainen musta, sen jälkeen kun kai murtautu mun kämppään niin jungkook ei haluu olla erossa musta." Sanoin.
"Se on vasta niin nuori, ja sen takia se on ymmärrettävää." Baekhyun sanoi.
"Joo, niin on." Vastasin
YOU ARE READING
remember us | Taekook |
Action"mun elämä vaan pahenee." VAROITUS: Teksti on todella sekavaa, tekstissä on sitä sun tätä. LUE OMALLA VASTUULLA:) Tekstin kirjoitus tyyli vauhtuu tarinan aikana 😮💨