{taehyung}
Kävelimme baekhyunin kanssa metsässä, täällä pitäisi olla rakennus jossa Kai on, mutta voi myös mahdollista että hän on lähtenyt jonnekin, pidin silti varmuuden vuoksi sormiani liipaisimella. "Mist tiiät et Kai on tääl?" Kysyin. "Se kerto mulle joskus ennenku se lähti nii täst paikasta." Baek vastasi, minä nyökkäsin.
Jatkoimme kävelyä jonkin aikaa ennenkuin baek huomasi jotain, koska hän pysähtyi. "Mitä?" Kuiskasin.
"Näetkö?" Baek kysyi ja osoitti eteenpäin.
Siellä oli aukea alue jossa oli kaksi valkoista kerrostaloa, ja paljon muistia autoja. "Joo, mä nään, toi on vittu varmaan se paikka." Sanoin. "Se on." Baek sanoi ja lähti kävelemään paikkaa kohti. "Minne sä meet?" Kysyin.
"Meidän piti tulla hakee sun rahat?" Baek sanoi. "Joo, mut niitä näyttää olevan tosi paljon." Sanoin. "Entä sitten?" Baekhyun kysyi. "Kuoleman riski on suurempi." Totesin. "Joo, mut ei meidän tarvii heti mennä ja ampuu, voudaan jutella niille rauhassa." Baekhyun sanoi.
"Joo, totta." Sanoin ja me jatkoimme kävelyä kohti aukeaa aluetta.Saavuimme aukealle alueelle ja sen toisessa päässä oli tie, eli tänne pääsee ilmeisesti muualtakin kun vain tuon metsän kautta. "Miten päästään sisälle?" Kysyin ja katsoin baekhyunia. "Tuol on Vartiat joten sanotaan vaan et tultiin tapaamaan Kaita." Baekhyun sanoi ja lähti kävelemään kohti kyseisiä vartiota jotka seisoi rakennuksen ovella, menin perässä.
"Keitäs täällä on?" Yksi vartioista kysyi ja otti pyssyn, minä jäin vähän baekhyunin taakse. "Älkää vittu ampuku, tultiin tapaamaan Kaita." Baekhyun sanoi, Vartia laski aseen. "Selvä, tätä tietä." Vartia sanoi ja avasi meille rakennuksen oven. "Kai on ylimmässä kerroksessa, huoneen ovessa lukee sen nimi." Vartia sanoi ja baekhyun nyökkäsi ja menimme sitten hissillä ylimpään kerrokseen.
Kävelimme pitkää käytävää pitkin ja katsoimme jokaista ovea minkä ohitse kävelimme, ihan vain sen takia jos ovessa sattui lukemaan 'Kai'.
"Tässä." Baek sanoi ja pysähtyi yhden oven eteen, katsoin ovea ja siinä todella luki 'Kai'.Baekhyun koputti oveen, hetken päästä Kai tuli avaamaan oven. "Baek?" Tuo sanoi, hän ei selvästi nähnyt minua koska seisoin baekhyunin takana.
Tulin baekhyunin viereen. "Tae?!" Tuo sanoi. "Moi." Vastasin. "Mitä te täällä?" Tuo kysyi. "Arvaa." Baek sanoi.
"Uhh...en tiiä." Kai vastasi. "Et toki, mut ei hätää, koska me tiietään." Baekhyun sanoi ja tunki Kain toimistoon sisälle, minä hänen perässään. "Hei! Ei toisten yksityis tiloihin voi noin vaan mennä!" Kai huusi takanamme. "Rauhotus nyt, me halutaan vaan jutella rauhassa sun kans." Baek sanoi, Kai huokaisi."Sul on mun rahat." Aloitin. "Häh? Ei vitussa ole." Kai naurahti. "Onhan." Sanoin ja astuin lähemmäksi Kaita.
"Mistä sä niin päättelet?" Kai kysyi vakavasti. "Oot ainoo kuka on käyny mun kämpällä ilman et mä oon siellä." Sanoin. "Ja?" Kai sanoi sarkastisesti.
"Nyt mun rahat on kadonnu, ja kukaan ei oo sen yeonjunin ja sun paskan tempun jälkeen käyny mun luona, joten ei oo muuta vaihtoehtoa kuin sä." Sanoin ja astuin vähän lähemmäksi Kaita.
"Olitte lomalla pitkän aikaa, mistä tiiät ettei kukaan oo murtautunu?" Kai sanoi.
"Oon alkanut pitää ovia lukossa siitä lähetien kun sä kävit siellä ja kosktit jungkookkiin!" Sanoin ja osoitin häntä sormella. "Sun syytteet ei auta kim, vaikka syyttäisit mua vaikka ja mistä, et tuu saamaan sun rahoja takaisin." Kai sanoi ja otti pyssyn, en kerennyt edes reakoida Kain äkkinäiseen liikkeeseen kun Baek jo ampui takaani Kaita. "Tae! Yritä sä ettii niit rahoja, mä hoitelen tän!" Baekhyun huusi ja minä nyökkäsin.{Jungkook}
Istuin autossa ja radio oli päällä, sieltä tuli ihan paskaa musiikkia joten jouduin kuuntelemaan klassista, kieltämättä oli se ihan rauhoittavaa. Heiluttelin päästäni musiikin tahtiin, kunnes kuulin laukauksen, pysähdyin ja sydämeni alkoi hakata vitun kovaa. Onko joku nyt tulossa tappamaan mut? Tai vahingoittaamaan kun tae ei ole täällä? Vai kuuluuko laukaus sieltä missä tae ja baekhyun oli? Olin aivan shokissa.
YOU ARE READING
remember us | Taekook |
Action"mun elämä vaan pahenee." VAROITUS: Teksti on todella sekavaa, tekstissä on sitä sun tätä. LUE OMALLA VASTUULLA:) Tekstin kirjoitus tyyli vauhtuu tarinan aikana 😮💨