{jungkook}
"taehyung?" tuo kysyi "turha sanoo että sä vihaat mua, alat luulemaan mua jo taehyungiks." tuo sanoi, olin järkyttynyt, hän oli Kai. "ei, ei, mä vittu vihaan sua, päästä irti!" huusin ja yritin päästä pois Kain otteesta, "kato nyt, et pysty vastustaa mua, ku sun on pakko liikkua, eiks nii?" Kai sanoi. "vittu unissas!" sanoin. "en usko." tuo sanoi ja lähestyi kasvojani. "sairas kusipää mee helvettiin!!" huusin ja yritin työntää häntä pois. "einpä taida." tuo sanoi ja virnisti, tuo oli melkein kiinni naamassani, otin tuon naamasta kiinni ja yritin työntää häntä pois, "sinä aivoton kusipää saatana mene vittuun!" sanoin ja löin häntä, "nyt ei oo kim täällä." Kai sanoi ja nauroi. "sil loppuu tunti kohta." sanoin. "mut ennen sitä me keretään tehä vaikka mitä." Kai sanoi ja siirsi kätensä vyötärölleni "mene helvettiin!!" sanoin mutta Kai kiristi otetta vyötärölläni. laitoin käteni Kain käsien päälle jotta voisin siirtää ne pois mutta ei minulla ollut siihen tarpeeksi voimaa.
"mitä helvettiä jungkook?" kuulin taehyungin kysyvän Kain takaa, Kai virnisti. "Taehyung...auta!" sanoin koska tuo vain seisoi. taehyung veti Kain pois "kiitoos." sanoin ja menin halaamaan taehyungia, mutta tuo työnsi minut pois, katsoin tuota kauhuissani "selitä mitä helvettiä sä teit Kain kannssa?!" taehyung sanoi kovaa. "en mitään, mä yritin työntää sen pois." sanoin mutta taehyungin ilmeestä näki että hän ei uskonut. "älä valehtele, mä näin kyllä, Kain kädet oli sun vyötäröllä ja sun kädet sen käsien päällä." taehyung sanoi ja osoitti minua sormella "miks vitussa muka oisin Kain kaa?" kysyin "koska haluut pettää mua!" taehyung sanoi "en ikinä haluis!" sanoin ja astuin lähemmäksi taehyungia mutta tuo peruutti "taehyung..." sanoin ja ojensin käteni jotta voisin antaa halin. taehyung pyöritti päätä ja lähit. katsoin kun taehyung käveli pois, kyyneleet tuli silmiini. Kai oli jo lähtenyt joten en voinut edes kirota sille. löin lokeroani ja aloin itkemään.
namjoon tuli luokseni, "hei, ootkos nähny Kaita, meil on ruoka ja ope ettii sitä." namjoon sanoi, olin hiljaa ja aloin taas melkein itkemään. namjoon tuli lähemmäksi "kaikki hyvin?" namjoon kysyi ja laittoi käden mun olkapäälle. "ei vittu ole...Kai aiheutti taas riidan mulle ja taelle..." sanoin ja aloin itekemään "mitä se nyt teki?" namjoon kysyi. "Kai tuli mun luokse ku olin mun lokerolla ja sit mä olin sillee lokeron ja Kain välissä ja yritin työntää sitä pois ja sit taehyung tuli ja ymmärs tilantee ihan väärin..." sanoin itkien, "vittu, eiks baek erottanu sitä?" namjoon kysyi. "ei, meil ei ollut todisteita et mitä Kai on tehnyt et se muka ansaitsee sen et se erotetaan." sanoin "vittumaista." namjoon sanoi ja huokaisi. "niin, voitko puhuu taelle, luulen et se ei haluu puhuu mun kaa..." sanoin "voin yrittää." namjoon sanoi. "kiitos." sanoin ja halasin namjoonia. hän on kuin isoveli. "mut mun pitää mennä, koitan ettii taen jossain vaihees ja puhuu sille." namjoon snaoi. "joo moikka." sanoin ja namjoon lähti ja minäkin lähdin seuraavalle tunnille, silmäni olivat kyllä vähän punaiset.
tunnin jälkeen kävelin kohti koulun ovia koska halusin raitista ilmaa, näin yoongin istumassa rappusilla, menin ulos ja yoongin luokse, istuin hänen viereen, "moi." sanoin. "hei jungkook." yoongi sanoi ja hymyili. "arvaa mitä..." huokaisin. "no?" yoongi kysyi. "mul ja tael on taas riita." sanoin ja katsoin alas. "häh? oikeesti?" yoongi kysyi selkeiästi järkyttyneenä. "joo..." sanoin. "mistä?" yoongi kysyi. "Kai..." sanoin ja katsoin yoongia. "mitä se teki?" yoongi kysyi. "tuli mun lähelle ja taehyung näki sen ja ymmärs tilanteen ihan väärin..." sanoin. "voih eih, luulen et tää tulee olee pitkä riita..." yoongi huokaisi. "kui?" kysyin. "sul ei oo varmaankaan todisteita siit et te ette tehny sitä miten taehyung sen ymmärs." yoongi sanoi. "totta." sanoin säikähtäneenä. "menetin sen ikuisesti..." huokaisin ja hautasin kasvoni käsiini. "et, me autetaan teitä et tää riira selvii ja itse asiassa tää koko Kai homma." yoongi sanoi ja halasi mua. "kiitos paljon." sanoin ja yritin hymyillä. "velvollisuuteni on auttaa." yoongi sanoi.
{Taehyung}
istuin käytävällä ja mietin mitä vähän aika sitten oli tapahtunut, en tiedä ymmärsinkö väärin vai mitä, mutta jungkook näytti niin hätäseltä joten ne teki ihan varmasti jotain, huokaisin isosti, sitten joku istui viereeni, katsoin kuka se on ja se oli namjoon, "hei," namjoon sanoi lempeästi mutta jotenkin vakavasti. "moi." sanoin. "miks et oo tunnilla?" jatkoin. "samaa voisi kysyä sinulta." namjoon sanoi. "mä vaan mietin yhtä tärkeetä asiaa." sanoin. "itse asiassa minä tulin puhumaan sinulle yhdestä tärkeästä asiasta ja luulen että se koskee samaa asiaa mitä sinä ajattelet." namjoon sanoi. "ai, aha." sanoin ja aloin hermostua. "sinulla ja jungkookilla on ilmeisesti taas riita, olenko oikeassa?" namjoon sanoi. "joo..." huokaisin. "voitko kertoa mistä se johtuu?" namjoon kysyi. "et oo mikään terapeutti." naurahdin. "en niin, autan vain, ja muuten, huomaan että olet erittäin hermostunu." namjoon sanoi. "aha." sanoin. "kerro nyt mistä se riita johtui." namjoon sanoi. "se johtui siitä ku näin jungkookin lokeron ja Kain välissä, Kain kädet oli jungkookin vyöräröllä ja jungkookin kädet Kain käsien päällä ja menin ihan shokkiin." sanoin. "aivan, ymmärrettävää, mutta juttelin vähän aika sitten jungkookin kanssa ja hän sanoi että ei tehnyt Kain kanssa mitään ja että sinä ymmärsit tilanteen ihan väärin." namjoon sanoi.
{koulun jälkeen}
laitoin jungkookille viestiä että ei tule ainakaan tänä iltana minun luokse koska meidän pitää ensin sopia riita ja nyt en jaksa sitä tehdä, sanoin ett menkööt vaikka isänsä luokse siksi aikaa että olemmet molemmat valmiita sopimaan riidan, tiedän että se ei ehkä ole turvallista jungkookille mutta sanoin ett jos tilanne vaatii niin voin ottaa hänet luokseni mutta vain jos jotain todella vakavaa tapahtuu jungookin isän kanssa.
{jungkook}
joudun tänään mennä isäni luokse, pelottaa ihan vitusti koska en tiiä minkä lainen iskä on nyt ku se on eronnut äidin kanssa. onneksi voin soittaa taehyungille jos tarve vaatii
saavuin kotini ovelle, en ole vielä ilmoittanut isälle mutta luulen että jos kerron mistä on kyse niin hän ymmärtää ja ottaa minut ainakin yöksi. koputin oveen ja meni hetki ennekuin isä tuli avaamaan oven. "jungkook?" isäni kysyi ihmeissään. "hei, voinko tulla yöksi tänne?" kysyin ja astuin eteiseen sulkien oven perässäni. "miksi, etkö ole enää sen taehyungin kanssa?" isäni kysyi. " no olen, mut meille tuli riita niin ajatelin jos voisin tulla yöksi tänne." sanoin. "no...kai se käy." isäni sanoi ja lähti olohuoneeseen. huomasin että hän ei ollut ihan normaali, hän näytti jotenkin säikähtäneeltä. menin omaan huoneeseeni.
YOU ARE READING
remember us | Taekook |
Action"mun elämä vaan pahenee." VAROITUS: Teksti on todella sekavaa, tekstissä on sitä sun tätä. LUE OMALLA VASTUULLA:) Tekstin kirjoitus tyyli vauhtuu tarinan aikana 😮💨