osa 12

3 1 0
                                    

{Taehyung}

"Miten me muka päästään tonne sisälle?" Kysyin katsoen Kaita. "Sen takii tää on vaarallista." Kai sanoi ja vilkuili jungkookkia. "No, kerro miten me päästään tonne sisälle." Sanoin. "Meidän pitää ottaa riski." Kai sano. "Aha." Sanoin ja pyöräytin silmiäni. Kai lähti kävelemään kohti baarin ovia. "Tulkaa." Hän sanoi ja jatkoi kävelemistä. Me menimme Kain mukaan. "Mitä sit jos jäädään kiinni, me kaikki ollaan viel alaikäsii." Jungkook Sanoi. "Pelottaako?" Kai sanoi nauraen. "ei helvetissä." Jungkook Tuhahti. "Jungkook on oikees, entä jos jäädään kiinni, jungkook asuu vieläpä sen vanhempien kaa." Sanoin. "Ai seki vielä." Kai nauroi. "Vittu mikä sun ongelma on?" Hoseok sanoi. "Ei mikään, mennään nyt tänne sisälle." Kai Sanoi.

Baarissa oli hämärää ja ihan sekasta jengiä. Onkohan tää hyvä idea?. "Mitä te aijotte juoda?" Kai sanoi. "Mä en juo mitää." Jungkook sanoi. "En mäkää." Hoseok sanoi. "Mikä helvetti teitä vaivaa?" Kai kysyi. "Äiti ja isä ei pidä jos joisin." Jungkook sanoi. "Ei tullut yllätyksenä." Kai sanoi "Mä ehkä vähän jotai mut ei mitää vahvaa." Sanoin vaihtaen puheen aihetta. "Entä yoongi?" Kai kysyi "ihan sama." Yoongi sanoi. "Okei." Kai vastasi ja meni tiskille tilaamaan. "Miks juot?" Jungkook kysyi tullen viereeni. "Paska päivä, mut älä huoli, en juo mitää vahvaa." Sanoin, tuo nyökkäsi.

{Jungkook}

Taehyung heilui kun mikäki tuuliviiri.
"En juo mitää vahvaa." Niinpä niin.
Kai, yoongi ja taehyung heilui yhdessä kasassa. "Taehyung?" Kysyin mutta hän ei kuullut. Ei ihme. "Taehyung?!." Sanoin kovempaa, ei kuullut. Nousin ylös ja kiersin pöydän toiselle puolelle. "Kim taehyung!" Huusin hänen korvaansa.
"Mitä helvettiä sä huudat?" Taehyung kysyi. "Sä et kuule." Sanoin, tuo vain katsou minua. Silmät vaan seisoo päässä, tuon pojan päässä ei liiku kyllä mikään muu kuin alkoholi. "Mä lähen kotiin, kello on jo paljon." Huokaisin taehyungille. "Et, et mene." Taehyung sanoi ja tarttui mun käteen. "Juo sä täällä vaan, mua ei kiinnosta, mä haluun nukkumaan." Sanoin. "Oikeesti jungkook, en mä pääsen täält yksin kotiin." Taehyung vinkui. "En mä ees tiiä mis sä asut." Sanoin. "Mä kerron, voitko viedä mut kotiin?" Taehyung kysyi "noo...kai se käy." Huokaisin. "Mut me lähetään nyt heti." Sanoin ja yritin nostaa taehyungin ylös. "Etkö sitten yhtään voi auttaa?" Kysyin. "Ei oo voimia." Taehyung sanoi nauraen. "Ei tietenkään."

Olin saanut taehyungin ylös ja olimme nyt kävelemässä taehyungille, ulkona oli jo hämärää, tämä ilmeisesti asui yksin, opintojen takia, hänen asunto on koulun lähellä joten osaan suunnistaa perille ilman taehyungin apua, vaikka pimeys haittaa vähän näkökenttää. "Nyt tuli risteys, oikealle vai vasemmalle?" Kysyin
"En mä tiiä mis kohas me ollaan." Taehyung huokas. "Tää on tää risteys mis oikealla puolella on kauppa." Sanoin. "Aa no sitten vasemmalle." Taehyung sanoi ja minä lähdin raahaamaan taehyungia.
Hetken päästä saavuimme toiseen risteykseen. "Kuinka monta vitun risteystä sun kotimatkalla on taehyung?" Huokaisin nauraen vaikka mua kyllä vitutti. "Yks." Tuo sanoi. "Yks...? Et oo tosissas, me ollaan vittu kierretty ympyrää!" Huokaisin. "Sä muistit väärin, meidän ois pitäny kääntyy oikeelle." Huokaisin. "Sori..." Taehyung sanoi. "Joo, ei täs mitään." Huokaisin ja lähdin oikealle. Saavuimme kerrostalon eteen. "Ollaanko perillä tae?" Kysyin. "Joo." Tuo huokaisi. Menin kerrostalon oven eteen ja avasin oven. Menin hissiin ja ylimpään kerrokseen. Löysin taehyungin asunnon. "Onko sul avainta?" Kysyin taehyungilta. "Joo, on mul." Tuo sanoi ja otti avaimen hänen taskusta ja antoi sen minulle. "Kiitos." Sanoin ja avasin asunnon oven.

remember us | Taekook |Where stories live. Discover now