osa 21

6 1 0
                                    

{Taehyung} [2 viikkoa myöhemmin]

"Jungkook, ootko valmis?" Huusin yläkertaan. "Joo, ihan kohta!" Tuo vastasi ja ei mennyt kauaa kun tuo jo juoksi laukkujen kanssa alakertaan. Olemme siis jungkookin kanssa lähdössä Los Angelesiin, koska nyt siihen on sopiva aika, ei oo enää mitään hässäkkää tai asioita mitä pitäis selvittää, saadaan olla ihan rauhassa, Kai on kans häädetty meidän porukasta ja kouluunki on ilmoitettu että jungkook ei tuu pariin viikkoon kouluun, mun osalta se ei oo iso juttu jos en nyt oo pariin viikkoon koulussa, oonhan kuitenkin lukiossa ja jungkook vasta peruskoulussa. "Nyt lähetään." Sanoin ja ojensi käteni jotta jungkook voisi ottaa siitä kiinni. "Joo." Jungkook sanoi ja tarttui käteeni. Lähdimme kohti autoa. Menimme autoon ja lähdimme ajamaan kohti lentokenttää. "Ootko innoissas?" Kysyin Jungkookilta. "Joo" tuo vatsasi ja hymyili. "Hyvä." Sanoin ja laitoin käden jungkookin reidelle. "Entä sä?" Jungkook kysyi. "joo, oon innoissani." Sanoin ja puristin jungkookin reittä, katsoin tuon reaktiota, hän puri huultaan, hymyilin itsekseni.

Hetken päästä saavuimme lentokentälle, astuimme ulos autosta ja otimme matka tavarat, lähdimme sitten sisälle lentokentälle. Kävelimme käsikädessä. "Monelt meidän lento lähtee?" Jungkook kysyi. "Noin kahden tunnin pääst." Sanoin ja vilkaisin jungkookkia, huomasin että hän oli hermostunut.
"Kaikki hyvin kookie?" Kysyin ja vedin hänet lähemmäksi itseäni. "Joo...on." jungkook sanoi mutta minun oli vaikea uskoa häntä. Menimme istumaan ja odottamaan että lento lähtee. "Kookie, mä huomaan et sul on joku, voitko kertoo mulle?" Kysyin ja puristin jungkookin kättä, tuo katsoi poispäin. "Tae...tää on mun eka kerta lentokonees...mua vaan jännittää..." Tuo huokaisi. "Kookie, mä ymmärrän et se on jännittävää, mut mä oon sun kans koko ajan, ei tarvii pelätä." Sanoin ja suutelin tuon otsaa. "Kiitos." Jungkook sanoi ja hymyili. "Ei tarvii kiittää." Sanoin ja suutelin jungkookin huulia.

{1.30 tuntia myöhemmin}

"Taee...millon se lento lähtee?" Jungkook huokas pitäen päätään mun olkapäällä. "Ei enää kauaa." Vastasin. "Eh okei, mul alkaa vaan olee vitun kova nälkä." Jungkook sanoi. "No, täs on viel aikaa, me voidaan käydä syömäs." Sanoin ja vilkaisin jungkookkia. "Oikeesti kiitti taee!" Jungkook sanoi ja pussasi poskeani. Nousimme ylös ja lähdimme etsimään ruoka paikkaa.

Hetken etsinnän jälkeen päätettiin mennä vaan ihan perinteiseen hampurilas paikkaan. Menimme tiskille. "Mitä sä otat?" Jungkook kysyi. "Saman minkä sä." Sanoin ja hymyilin. "Aha, no sit, mä otan juusto Hampurilas aterian." Jungkook sanoi nauraen. "Nii mäki." Sanoin. "Hei, mitä teille sais olla?" Kysyi tiskillä oleva nainen. "Kaks juusto Hampurilas ateriaa." Sanoin ja otin pankkikorttini. "Okei, mitkä juomat?" Nainen kysyi. "Molempiin kokis." Sanoin. "Selvä, tuleeko muuta?" Nainen kysyi.
"Ei tuu." Sanoin ja maksoin ruuat. "Selvä, kiitos ja hyvää päivän jatkoa." Nainen sanoi. "Kiitos, samoin." Sanoin ja sitten lähdimme istumaan pöytään.

{20 minuuttia myöhemmin}

"Jungkook, meidän lento lähtee koht." Sanoin ja nousin ylös. "onks meil kiire?" Jungkook kysyi. "No, tavallaan." Sanoin. "Tuu nyt nii ei ainakaan myöhästytä." Jatkoin. "No kun, mä vaan sitä et jos meil ei oo kiire niin..." Jungkook aloitti ja katsoi minua virneellä. "Eihän me täällä jungkook." Naurahdin. "Viime kerrasta on niin vitun pitkä aika." Jungkook sanoi ja nousi ylös. "Ei ees oo, sua vaan jännittää." Sanoin ja lähdin kävelemään ulos ravintolasta. "Taehyung!" Jungkook huusi, käännyin ympäri. "Jungkook, et huuda täällä, jutellaan tästä myöhemmin." Sanoin melko vakavasti ja lähdin ulos ravintolasta, jungkook tuli hetken päästä perässä. "Tae..." Jungkook huokaisi kävellen minun perässä.  "Jungkook, meillä on aikaa semmosille jutuille myöhemminkin." Sanoin samalla kun käännyin katsomaan jungkookkia. "Niin kai." Jungkook huokaisi. "Mennään ny, ei olla ees löydetty sitä hemmetin terminaalia mist meidän lento lähtee." Huokaisin ja otin jungkookin kädestä kiinni. "Tiiäks mis se on?" Jungkook kysyi samalla kun kävelimme. "Ehkä, en oo ihan varma." Huokaisin ja jatkoin kävelyä. "Entä jos myöhästytää siit lennosta?" Jungkook kysyi. "Ei me myöhästytä, meil on vielä hyvin aikaa." Sanoin. "Aikaa? Miten sit meil ei oo aikaa te-" jungkook aloitti. "Jungkook, siihen että me harrastetaan seksiä tarvii aikaa, ei sitä voi tehä missään kiireessä, sä tiiät sen." Sanoin. "No joo..." Jungkook huokas.

Hetken päästä löysimme meidän terminaalin ja menimme odottamaan että pääsemme nousemaan lentokoneeseen.

remember us | Taekook |Where stories live. Discover now