osa 20

7 1 0
                                    

[sisältää raiskaus yrityksen (isältä)]

{jungkook}

istuin sohvalla, iskä oli taas baarissa, niinkuin on ollut varmaan kaiken aikaa, en ole kerennyt vielä puhua hänen kanssaan, heti tänään kun tulin tänne niin hän meni vain baariin, tämä tuntuu yhtä pahalta kuin mun ja taen riita, miten Kai osaa tehdä kaikki asiat niin helvetin väärään aikaan, kaikki menee päin persettä, haluasin olla taen kanssa rauhassa ilman mitään riitaa tai vittumaisia ihmisiä, miten voin edes todistaa sen että en tehnyt mitään Kain kanssa. 

nousin ylös sohvalta ja menin omaan huoneeseeni, otin veitsen lipastoni laatikosta ja istuin sängylle. "taas tuntuu että olen vitun iso virhe." huokaisin ja tein melko syvän haavan ranteeseeni vanhan haavan päälle, se sattui, mutta niin sattui kaikki muukin joten tämä on vain pieni osa sitä. huokaisin ja vein veitsen takaisin lipaston laatikkoon, menin vessaan ja katsoin haavaani peilistä, se vuosi verta, otin vessan kaapista siteen, puhdistus aineen ja paperia, aloin puhdistamaan haavaa "ai vittu." sanoin, se sattui, mutta joillain tavalla se tuntui hyvältä. otin siteen ja kiedoin sitä jonkin verran ranteeni ympärille.

{illalla}

makasin sängylläni ja mietin kaikkea sitä kuinka paska olen, miten heikko olen, miten avuton olen, miten lapsellinen olen, miten herkkä olen, "virhe." hoin mielessäni. sitten kuulin ulko oven avautuvan ja epämääräistä puhetta mutta en saanut selvää mutta tunnistin että se oli isä joka oli humalassa. huokaisin. tällä hetkelä tuntui että mun elämä on pilalla.

{taehyung}

kello on 2.51 ja katson televisiota, en halua mennä nukkumaan, en halua nukkua yksin, mutta en myöskään halua sopia jungkookin kansaa, vaikka ehkä pitäisi, onneks nyt on perjantai, koskan en halua mennä kouluunkaan koska tekis pahaa nähdä jungkokkia, tämä on jo meidän toinen riita, mutta paljon pahempi, kaikki on Kain syytä, tuntuu että nyt vihaan Baekhyuninakin koska se ei vaan voi häätää Kaita, mulla ja jungkookilla ois niin paljon helpompaa.

menin keittiöön ja otin jääkaapista viinipullon ja kaadoin sitä lasiin, jos jungkook olis täällä se ei pitäis jos joisin, mut mul on nyt vaan niin paska olo että tuntuu et tää on ainoo keino millä saan sen pois. istuin keittiön pöydän ääreen ja join. mun ja jungkookin riita ei edes ole pahan riita mut se on kivulias riita, koska en tiiä onko tähän riitaan oikeesti mitään syytä, onko jungkook nyt ihan turhaan sen hullun iskän luona, ties mitä se mies tekee jungkookille, ja jos jotain tapahtuu niin syytän siitä vaan itteeni, koska jungkook halus sopia jo tänään koulussa mut mä vaan suutuin kenkä antanut mahdollisuutta, tää kaikki on puhtaasti mun syytä. pitää varmaan huomenna yritää selvittää tää, tai nää kaikki asiat.

{aamulla}

heräsin sohvalta, olin vissiin juonut itteni känniin, nousin ylös ja otin puhelimeni pöydältä, katsoin sitä, jungkookilta oli tullut yli 20 puhelua enkä ollut huomannut niitä koska olin ilmeisesti ollut kännissä ja sammunut tai jotain "ei vittu, nyt sille on varmaan käyny jotain." sanoin hätäisesti. 


𝘫𝘶𝘯𝘨𝘬𝘰𝘰𝘬?!   

𝘯𝘪𝘪𝘯...?     

𝘰𝘭𝘪𝘵 𝘺𝘳𝘪𝘵𝘵ä𝘯𝘺 𝘴𝘰𝘪𝘵𝘵𝘢𝘢 𝘺ö𝘭𝘭ä 𝘮𝘰𝘯𝘵𝘢 𝘬𝘦𝘳𝘵𝘢𝘢, 𝘰𝘯𝘬𝘴 𝘫𝘰𝘵𝘢𝘪 𝘬ä𝘺𝘯𝘺?  

 𝘯𝘰...𝘮𝘶𝘯 𝘪𝘴𝘬ä 𝘰𝘭𝘪 𝘷𝘢𝘢𝘯 𝘬ä𝘯𝘯𝘪𝘴𝘴ä     

𝘪𝘵𝘬𝘦𝘵𝘬ö 𝘴ä?!

 𝘫𝘰𝘰... 

𝘩𝘦𝘪 𝘯𝘺𝘵 𝘬𝘦𝘳𝘳𝘰𝘵 𝘮𝘪𝘵ä 𝘰𝘯 𝘬ä𝘺𝘯𝘺!

𝘮𝘶𝘯...𝘮𝘶𝘯 𝘪𝘴𝘬ä 𝘵𝘶𝘭𝘪 𝘺ö𝘭𝘭ä 𝘣𝘢𝘢𝘳𝘪𝘴𝘵𝘢 𝘫𝘢 𝘰𝘭𝘪 𝘬ä𝘯𝘯𝘪𝘴, 𝘫𝘢...𝘫𝘢 𝘴𝘪𝘵 𝘴𝘦...𝘺𝘳𝘪𝘵𝘵𝘪...𝘱𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘮𝘶𝘢... 

𝘮𝘪𝘵ä 𝘩𝘦𝘭𝘷𝘦𝘵𝘵𝘪ä?! 𝘦𝘩𝘵𝘪𝘬𝘬ö 𝘴𝘦 𝘵𝘦𝘩ä 𝘫𝘰𝘵𝘢𝘪 

𝘦𝘪, 𝘴𝘢𝘪𝘯 𝘴𝘦𝘯 𝘱𝘰𝘪𝘴, 𝘮𝘶𝘵 𝘴𝘦 𝘦𝘩𝘵𝘪 𝘴𝘶𝘶𝘥𝘦𝘭𝘭𝘢 𝘫𝘢 𝘬𝘰𝘴𝘬𝘦𝘦... 

𝘷𝘰𝘪 𝘩𝘦𝘭𝘷𝘦𝘵𝘵𝘪! 𝘵𝘶𝘶 𝘵ä𝘯𝘯𝘦 𝘯𝘪𝘪 𝘴𝘰𝘷𝘪𝘵𝘢𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘪𝘬𝘬𝘪 𝘰𝘬𝘦𝘪?

𝘰𝘬𝘦𝘪...

olin järkyttynyt, arvasin että jotain pahaa tulee tapahtumaan, mutta en osannut odottaa tällästä. mun takia mun pieni kookie sai kokea tollasen jutun, ihan hirveää, en anna tätä koskaan anteeks ittelleni.

{15 minuuttia myöhemmin}

ovikelloni soi ja juoksin avaamaan oven, se oli jungkook, halasin häntä niin tiukasti kuin mahdollista, "oon pahoillani kookie." sanoin ja aloin itkemään. "turhaan tae...tää ei oo sun vika." jungkook sanoi. "tasan tarkkaan on, jos en ois käskeny sua sun iskän luokse niin et ois joutunu kokemaan tota." sanoin ja irrottauduin halista. "no joo, mut en oo vihanen sulle." jungkook sanoi, "etkö? et vaikka ylireagoin siihen mitä tapahtu eilen koulussa?" kysyin. "en, mä olin vaan surullinen." jungkook sanoi ja alko itkemään, nostin tuon syliin ja tuo laittoi pään rintaani vasten ja itki, kannoin hänet sohvalle, "ei hätää," sanoin ja halasin jungkookkia. "mä en oikeesti vois ikinä pettää sua tae...oot ainoo valo mun elämässä." jungkook sanoi ja pyyhki hänen kyyneliä. "voi kookie." sanoin ja halasin tuota, hetken päästä jungkook irrotautui halista ja katsoi minua hetken silmiin ennekuin suuteli minua, suuutelin jungkookkia takaisin pehmeästi.

{kaksi tuntia myöhemmin}

{jungkook}

olimme taen kanssa sopinu ja sain taas asua taen kanssa mikä on todella hyvä juttu koska en haluu nyt pitkään aikaan nähä mun isää. kohta ois tarkotus mennä kokoontumis paikalle ja kertoo kaikki tapahtunu bakehyunille nii sit ehkä saadaan Kai erotettuu.                                                 "ooks sä valmis kookie?" taehyung huusi eteisestä, "joo, ihan kohta." huusin ja laitoin vielä paidan päälle ja sitten lähdin alakertaan. "vau, mun vaatteet sopii sulle." taehyung sanoi ja tuli suutelemaan mua. "kiitti." sanoin ja hymyilin. sitten me lähdimme kohit kokoontumis paikkaa.

saavuimme sinne ja menimme heti ensimmäisenä baekhyunin luokse. "baek, meil on sulle asaa, voitko tulla sivummalle?" taehyung kysyi. "okei." baek huokaisi ja me menimme sivummalle juttelemaan. "meil ei oo todisteita siitä mitä Kai on tehnyt, mut meillä on kerrottavaa, ja ehkä sitten sä voit harkita Kain erottamista, okei?" taehyung kysyi. "okei, kertokaa." baekhyun sanoi ja sen jälkeen taehyung katsoi minua. "joo...eli siis...eilen koulussa...Kai tuli ihan mun lähelle ja koski muhun ja sit taehyung tuli ja näki sen ja ymmärs tilanteen ihan väärin, sit meille tuli riita ja taehyung pakotti mut takas mun isän luokse, sit menin mun siän luokse ja....ja...sit...-" sanoin mutta loppu sanat eivät tullut ulos. "sitten jungkookin iskä oli kännissä ja yritti panna jungkookkia." taehyung sanoi ja otti kädestäni kiinni, baekhyunilla oli järkyttynyt ilme kasvoilla. "te ette valehtele?" baek kysyi. "tää on kuule sen verta vakava asia että tässä ei oo mitään syytä valehdella." taehyung sanoi. "joo, totta." baek sanoi ja näytti siltä että hän miettii jotain. "ja tämä kaikki on Kain syytä?" baek kysyi. "joo..." sanoin. "aivan, onko teillä sitten mitään ideaa miten Kai saadaan pois täältä?" baek kysyi. "ei mut kyl sun ny pitäis se täältä pois saada." taehyung sanoi. "no, ehkä minä keksin jotain sitten, asia hoidossa, nyt kun kerroitte kaiken tämän." baek sanoi ja lähti Kain luokse, minä katsoin taehyungia, sitten taehyung yhdisti huulemme. "kato noita söpöjä." hoseok sanoi. "jep, ihania yhdessä." jimin sanoi. "tiesin että ei mikään riita voi estää noiden kahden rakkauta." namjoon sanoi.




remember us | Taekook |Where stories live. Discover now