{jungkook}
Istuimme Taen kanssa lentokoneessa.
"Millon tää kone lähtee?" Huokaisin.
"Oot hermostunu?" Taehyung kysyi.
"Vähä." Huokaisin. "Turhaan." Taehyung sanoi ja otti kädestäni kiinni. "Mikä sua jännittää eniten?" Taehyung kysyi.
"No...et tää kone tippuu alas." Sanoin hieman nauraen. "Ei se tipu, ooks sä kattonu jotai sellasii videoita?" Taehyung kysyi. "En." Sanoin ja katsoin poispäin.
"Jungkook?" Taehyung kysyi. "En oo." Sanoin. "Kookiee?" Taehyung inisi. "Mitä?" Kysyin nauraen. "Oot kattonu sellasii videoita, eiks nii?" Taehyung kysyi. "Ehkä vähän." Nauroin. "Miks?" Taehyung kysyi ja risti kätensä. "Halusin tietää kuinka todennäköistä se on et tää kone tippuu." Sanoin ja katsoin taehyungia. "Ei se tipu, usko jo." Taehyung sanoi nauraen. "Joo joo." Huokaisin, eikä mennyt kauaa kun kone jo nousi ilmaan. "Vittu." Sanoin ja suljin silmäni. "Kookie rauhotu." Taehyung sanoi ja puristi kättäni. "Tää tuntuu paskalta." Huokaisin ja hitaasti avasin silmäni. "Hengitä vaan." Taehyung sanoi ja silitti kättäni. "jos sulle tulee huono olo, sano mulle." Taehyung jatkoi. "Joo, mut tuuthan sit mun kans vessaan jos mulle tulee huono olo?" Kysyin hätäisesti. "Tottakai, oon sun tukena koko ajan." Taehyung sanoi, nyökkäsin.Hetken päästä saimme ruokaa, aloimme syömään, kesken syömisen mulle tuli huono olo. "Tae...mul...mul on huono olo." Sanoin ja katsoin taehyungia paniikissa. "Okei, ei hätää rakas, oksettaako?" Taehyung kysyi, nyökkäsin. "Okei, nouse ylös niin mennään vessaan." Taehyung sanoi, nousin ylös ja vahingossa kaadoin vesi lasin, katsoin taehyungia. "Ei haittaa, mee nyt vessaan." Taehyung sanoi, lähdin kävelemään lentokoneen käytäviä pitkin vessaan, taehyung tuli perässäni. Saavuin vessaan ja yritin avata oven hätäisesti mutta en saanut sitä auki, "mä autan." Taehyung sanoi ja avasi vessan oven. Menimme vessaan. Taehyung auttoi minut polvilleni Wc pöntön eteen, oksensin, se tuntui vitun ikävältä. "Ei hätää rakas." Taehyung sanoi ja silitti selkääni, oksensin vielä pari kertaa, sitten katsoin taehyungia. "Voi pikku kookie." Taehyung sanoi ja otti paperia ja pyyhki suuni. "Onko parempi olo?" Taehyung kysyi. "Vähän." Sanoin heikosti. "Tarviiko sun viel oksentaa vai voidaanko lähtee takas meidän paikoille?" Taehyung kysyi. "Voidaan varmaan mennä." Sanoin ja nousin ylös. "Muista sanoo heti jos tarvii tulla uudestaan." Taehyung sanoi. "Joo." Sanoin ja me lähdimme vessasta.
Saavuimme takaisin meidän paikalle ja huomasin että meidän penkit oli märät koska olin juuri kaatanut vesi lasin. "Anteeks tae..." Sanoin heikosti. "Ei haittaa, sun olo on tärkeempi." Taehyung sanoi. Taehyung otti pois pitkähihaisensa ja laittoi sen mun penkin päälle "istu kookie." Taehyung sanoi. "Entä sä?" Kysyin ja istuin alas. "Sä oot tärkeempi." Taehyung sanoi ja istui märälle penkilleen. Katsoin taehyungia surullisesti. "Haluuks sä nää mun ruuat? Mul ei oo hirvee nälkä." Sanoin ja ojensi lautaseni taehyungille. "Okei, kiitos." Taehyung sanoi hymyillen ja otti lautasen ja alkoi syömään.
{Los Angelesissa}
Kone laskeutui ja nousimme ulos koneesta. "Vittu, en enää ikinä haluu mennä lentokoneeseen." Sanoin. "Pakko sun on, me lennetään viel takaisin Koreaan." Taehyung sanoi. "No joo, mut siihen on viel aikaa." Sanoin. "Totta." Taehyung sanoi. Lähdimme kävelemään kohti hotellia jonka olimme varanneet.
"Ooks ikin ollu tääl?" Kysyin taehyungilta
"Joskus kauan sitten." Taehyung vastasi
"Okei hyvä." Sanoin ja hymyilin. Taehyung otti puhelimen ja otti hotellin osoitteen. "Tonne suuntaan." Taehyung sanoi ja lähti kävelemään, seurasin taehyungin perässä. Liikennettä oli ihan vitusti, pysyin taehyungin lähellä. Ihmisiä tuli joka suunnasta, vitun kovalla vauhdilla, miten kaikilla on niin kova kiire? Meinasin kadottaa taehyungin joten tartuin hänen kädestä. Tuo katsoi minua. "En haluu eksyä." Sanoin ja puristin taehyungin kättä tiukasti. "Et eksy." Taehyung sanoi, hymyilin.Hetken kävelemisen jälkeen löysimme hotellin. "Mistä tonne mennään sisälle?" Taehyung kysyi. "En tiiä." Sanoin ja katsoin rakennusta. "Siinä sitten ongelma, jos ei päästä ees sisälle." Taehyung huokaisi. "Pakko täällä on ovi olla." Sanoin. "Niin, me ollaan vaan niin tyhmiä." Taehyung naurahti. Lähdimme kiertämään rakennusta jotta vastaan voisi tulla ovi. Hetken päästä joku tarttui munua hihasta. "Mitäs sä teet?" Mies kysyi. "Öh... etsin ovea tohon rakennukseen." Sanoin ja osotin hotellia. "Ootko yksin?" Mies kysyi. "En." Sanoin. "Kenen kanssa oot täällä?" Mies kysyi. "Onko sun pakko kysellä koko ajan?" Huokaisin, sitten taehyung tuli. "Mitä sä teet?" Taehyung kysyi mieheltä. "Löysin tän pojan." Mies sanoi. "Joo, se on mun." Taehyung sanoi ja veti minut itsensä luokse. "Voitko kertoa missä helvetissä on ovi tonne rakennukseen?" Taehyung sanoi. "Toki." Mies sanoi ja lähti näyttämään missä ovi on. "Tässä." Mies sanoi ja avasi oven, kävelimme miehen ohi sisälle rakennukseen. "Muista käyttäytyä." Mies sanoi ja katsoi minua, taehyung veti minut pois Miehen edestä. "Mä pidän huolen että se käyttäytyy." Taehyung sanoi. Menimme info pisteelle. "Me ollaan varattu hotelli huone tästä hotellista." Taehyung sanoi. "Kenen nimissä varaus?" Mies tiskin takana kysyi. "Kim taehyung." Taehyung sanoi. "Selvä, teidän hotelli huoneen numero on 209." Mies sanoi ja antoi avain kortin. "Kiitos." Taehyung sanoi ja me lähdimme kohti hotelli huonettamme.
Menimme sisälle hotelli huoneeseen, laskimme tavarat lattialle ja taehyung kääntyi katsomaan minua, taehyung tuli lähemmäksi minua ja laittoi kätensä vyötärölleni, taehyung alkoi lähestyä huuliani, lopulta hän suuteli minua hellästi mutta intohimoisesti. Laitoin käteni taehyungin niskan taakse ja syvensin suudelmaa.
YOU ARE READING
remember us | Taekook |
Action"mun elämä vaan pahenee." VAROITUS: Teksti on todella sekavaa, tekstissä on sitä sun tätä. LUE OMALLA VASTUULLA:) Tekstin kirjoitus tyyli vauhtuu tarinan aikana 😮💨