osa 5

5 1 0
                                    

{Jungkook}

Istuin sohvalla, vanhemmillani oli jotain tärkeää minulle. "jungkook, haluamme puhua kanssasi jostain erittäin tärkeästä." isäni sanoi vakavasti ja molemmat vanhempani tulivat seisomaan eteeni. "o-okei." sanoin ja hermostuin. "Okei, kun kerroimme sinulle, että et voi enää tulla kotiin lomalle kun lähdimme, eikä me kerrottu minne, muistatko?" Äitini aloitti. "Joo, muistan." Sanoin ja aloin vapisemaan hieman. "Joten, ajattelimme nyt Kertoa minne todella menimme." äitini jatkoi. Nyökkäsin. "Joten menimme... veljesi hautajaisiin." Isäni sanoi. Sydämeni melkein pysähtyi, kyynel valui poskelleni. "M-mitä?!" Kysyin järkyttyneenä."Onko minulla veli?" kysyin itkien. Äitini nyökkäsi. "Miksi et kertonut minulle? Olen tuhlannut koko elämäni yksin olemiseen!" huusin aika kovaa. "Olemme todella pahoillamme..." Isäni sanoi "vain pahoillanne?! Onko se kaikki, mitä aiotte sanoa?" Sanoin ja olin raivoissani."Meidän täytyy keskustella tästä rauhassa." Äitini sanoi "rauhassa? Se ei toimi, en voi puhua teille nyt!" sanoin ja menin huoneeseeni. Itkin ja itkin, miksi kukaan ei kertonut? kuinka kauan sitä on salattu minulta?En kestänyt tätä kipua enää, minun piti purkaa pahaa tunteeni johonkin, ajattelin laittaa viestin Taehyungille.

Jungkook.
Hei, onko sinulla aikaa viestittellä?

kesti hetken ennen kuin Taehyung vastasi.

Jungkook.
Hei, onko sinulla aikaa lähettää minulle viesti?

Taehyung.
Tietysti

Jungkook.
Okei, minulla on sinulle hieman henkilökohtainen asia...

Taehyung.
selvä kerro

Jungkook.
No...mun vanhemmat menivät jonnekin, kun olin laitoksessa, ja nyt sain selville, että he olivat menneet veljeni hautajaisiin...

Taehyung.
Mitä helvettiä? Todella?!

Jungkook.
Joo, todellakin, ja halusin kertoa sinulle tästä nyt, koska minusta tuntuu todella pahalta siitä, Koska pahinta on, etten tiennyt, että minulla on veli.

Taehyung.
Se on niin väärin! Sinun täytyy kysyä, miksi he eivät ole kertoneet sinulle.

Jungkook.
Kyllä, minun pitäisi, mutta en voi puhua heille nyt.

Taehyung.
Ymmärrän, kerro sitten kun voit :)

Jungkook.
Kyllä, kerron sinulle, kun olen kertonut heille

Taehyung.
Joo, tsemppiä!

Jungkook.
Kiitos!:)

Lopetin viestittelyn Taehyungin kanssa ja menin makaamaan selälleen sängylle. "miksi minulle ei voi kertoa mitään? miksi kaikki täytyy pitää salassa?" sanoin vihaisesti.

{Taehyung}

Olin juuri lopettanut viestittelyn Jungkookin kanssa, nyt istuin työpöytäni ääressä omassa huoneessani. minulle tuli mieleen, että voisimme mennä kohtaamispaikkaan, eli sinne, missä "ei pelko" -ryhmä kokoontuu.

[EI PELKOA]

Taehyung
Haluaako kukaan viettää aikaa?

Kai
voin

Baekhyun
Minä myös

Hoseok
minäkin tulen

Taehyung
Entä muut?

Hoseok
Jin ja Namjoo eivät tule, heillä on huomenna iso koe, joten he opiskelevat sitä varten.

Taehyung.
okei entä jungkook? Yoong? Oletteko tulossa?

Jungkook
En usko, että tulen...

Kai
Miksi?

Taehyung
Ei tarvitse jungkook:)

Jungkook.
👍👍

Taehyung
Entäs yoongi?

Yoongi
En pääse, älkää kysykö miks.

Taehyung
Okei, ei pakko.

Lähdin kohti kohtaamispaikkaa, onneksi matkaa ei ollut pitkä.

Pääsin sinne ja muut olivat jo siellä "miten olet täällä niin nopeasti?" kysyin hengästyneenä. "En tiedä", Kai sanoi ja nauroi. "Se ei ole hauskaa!" sanoin ja menin sohvalle istumaan. "miksi jungkook ei tullut, onko hän jo jättänyt ryhmän?" Baekhyun kysyi. "kaikki ei kuulu kaikille." sanoin ja avasin television
"Voit kertoa meille, emme kerro kenellekään." Kai sanoi "Hänen ei tarvitse!" Hoseok huusi mikroaaltouunin vierestä. Katsoin hoseokia "kiitos". Sanoin hiljaa ja hymyilin. Hoseok nyökkäsi. "Kerro minulle, tai käy huonosti!" Kai sanoi ja tarttui minuun "En kerro, Jungkookin asiat eivät kuulu sinulle!" Sanoin ja yritin työntää Kain pois. "Kerro minulle!" Kai sanoi ja löi minua päähän. "en helvetissä!" Minä huusin. Kai löi minua nyrkillä kasvoihin ja sain haavan huulelleni. "Kerro minulle!" Kai sanoi vielä vihaisemmin. "Minä en." Sanoin ja löin Kaita takaisin. Siitä syntyi kauhea tappelu. Molemmat löivät toisiaan, kunnes en kestänyt enää, lähdin pois ja juoksin kotiin.

remember us | Taekook |Where stories live. Discover now