osa 26

6 1 0
                                    

{taehyung}

Jungkook on jo herännyt tai olen minäkin mutta maakaan vielä sängyssä.
Stressaa se kun mum rahat on viety ja pitäis kertoo Jungkookille.

"Tae, mä lähen kouluun nyt." Jungkook sanoi tullessaan huoneeseen.
"Joo, mä tuun saattaa." Sanoin ja nousin ylös sängystä. "Tae, ei sun tartte, sä voit nukkuu." Jungkook sanoi. "Ei, kyl mä tuun." Sanoin ja menin jungkookin luokse. "En päästä sua yksin, tiiät sen." Sanoin. "Joo, mut mä pärjäisin." Jungkook sanoi. "älä ny, mä tuun." Sanoin ja menin alakertaan.

"Onks muuten Kaist kuulunu?" Jungkook kysyi samalla kun kävelimme kohti koulua. "En mä ainakaan oo kuullu mitään." Sanoin. "Hyvä, ei ainakaan oo aiheuttanut harmia." Jungkook sanoi.
"Niin." Sanoin vaikka valehtelin, juurihan sain selville että Kai on pölliny mun rahat.

Saavuimme koululle. "Heippa rakas." Sanoin Jungkookille. "Heippa." Jungkook sanoi ja antoi suudelman huulilleni.
"Nähään myöhemmin." Sanoin ja lähdin kävelemään kohti kämppääni.

Menin sisälle asuntooni ja hain reppuni huoneesta, ehkä ois hyvä kertoo ensin baekhyunille kun Jungkookille, se osaisi ainakin auttaa, tai osaisi varmaan jungkookkin mutta hän ei tunne Kaita niin hyvin kuin baekhyun.

Istuin huoneeni sängyn reunalla ja otin baekhyunin numeron, ajattelin soittaa hänelle.

Tae? Mul on tunti

Sori, tää on tärkeetä

No? Kerro

Luulen et Kai on pölliny mun rahat, ne mitä oon saanu huumeiden myynnistä.

Miks se niin ois tehny?

Sehän oli yeonjunin kaa tehny sen et menisin pois kotoo ja sit Kai tuli tänne ku jungkook oli yksin, sillä välin se ois voinu ottaa ne rahat, se oli sitou jungkookin ja teipannu sen suun.

no Joo, ooks kertonut Jungkookille?

En, en voi vielä

Miks?

En tiiä miten sanon sen, jungkook varmaan suuttuu jos saa tietää et oon myyny huumeit.

Sun on pakko kertoo sille

Niin mä kerronkin, mut en vielä

Okei, oliko muuta?

Nii et voitko auttaa ettiimään Kain?

Ah, okei, mut mun pitää oikeesti mennä nyt

Joo, kiitti, moikka

Moi

Lopetin puhelun ja huokaisin syvään.
"Jungkook ei tuu pitämään tästä..."

Hetkeä myöhemmin lähdin kouluun.
Kävelin kohti koulua, mietin vain, tulekoo tämä kaikki pilaamaan minun ja jungkookin välit? Mitä meille tapahtuu. Jos jotain nyt tapahtuu sen on kokonaan minun vika.

Saavuin koululle ja menin lokerolleni. Avasin lokeroni ja otin sieltä ensimmäisen tunnin kirjat, ensimmäinen tuntini alkaa noin 10 minuutin päästä, joten menin käytävälle istumaan ja odottamaan tunnin alkua.

{55 minuuttia myöhemmin}

Tuntini loppui vähän aika sitten, haluaisin mennä nyt jungkookin kanssa, mutta alan hermostumaan hänen lähellä koska tiedän että minun pitää kertoa hänelle huumeiden myynnistä, vaikka en sitä kyllä enään tee.

Hetkeä myöhemmin jungkook käveli käytävällä, ilmeisesti kohti lokeroaan, lähdin hänen peräänsä.

"Moi pupu." Sanoin, kun seisoin jungkookin takana, tuo kääntyi ympäri.
"Moi." Tuo sanoi isosti hymyillen.
"Voidaanko jutella?" Kysyin.
"Joo, tottakai." Jungkook vastasi. Menimme sitten käytävällä olevalle penkille istumaan.

"Mul ois sulle siis vähän tärkeempää asiaa." Huokaisin, taisin olla vähän hermostunut, tai itse asiassa aika paljonkin. "Okei, kerro vaan." Jungkook vastasi. "Mä tiiän et tuut suuttumaan, ja tää saattaa vaikuttaa meidän suhteeseen, ehkä." Sanoin ja katsoin poispäin Jungkookista. "okei...kerro." jungkook sanoi. "Eli siis, mä oon...oon... myyny huumeit." Huokaisin ja pidin katseeni alhaalla. "Taehyung? Mitä helve-" "en enää, siit on aikaa." Keskeytin tuon. "Mut miks, miks et oo kertonut aikasemmin, vaan vast nyt?" Jungkook kysyi. "en ajatellut et sil ois jotain välii mu-" aloitin "mi-" jungkook yritti keskeyttää "älä keskeytä jungkook!"
"Nii, eli, en ajatellut että sil ois välii, mut nyt ne rahat mitä oon saanu myynnistä nii on kadonnu, ja mul on vahva veikkaus kuka ne on vieny." Sanoin ja vilkaisin jungkookkia. "Kuka vittu veis sun rahat, mitkä oot saanu vittu huumeiden myynnistä?!" Jungkook korotti ääntä. "No Kai?!" Sanoin takaisin melko kovalla äänellä.

{Jimin}

Kävelimme hoseokin kanssa käytävällä. Pysähdyimme koska näimme jungkookin ja taehyungin istumassa käytävällä.
"Mitäköhän noi tekee?" Kysyin hoseokilta. "Juttelee varmaan." Hoseok vastasi. "Mistä?" Kysyin uudelleen.
"En minä vittu tiedä, huomattavasti jostain todella vakavasti, jos näet taen ilmeen." Hoseok sanoi, vilkaisin taehyungin ilmettä, melko vihainen.
"Pitäiskö mennä kattoo?" Kysyin ja katsoin hoseokkia. "Ei, annetaan niiden jutella rauhassa." Hoseok sanoi.

{Taehyung}

"Jungkook, sä sanoit että sä et tiennyt mitä se sillä aikaa teki ku se sito sut." Sanoin vakavasti. "Niin, en tiennytkään, mutta miks se veis sun rahat?" Jungkook kysyi. "koska se oli mun kans myymäs niit huumeit, ja se tietää et oon saanu paljon rahaa, ja se haluu ne rahat itselleen ja nyt se on vieny ne, ymmärrätkö?!" Kysyin. "Joo, mut mitä me voidaan muka tehdä?" Jungkook kysyi. "Me haetaan ne rahat takas." Huokaisin. "Et ees tiiä mis Kai on." Jungkook sanoi. "Niin, en tiedäkään, mutta mä selvitän sen." Sanoin.
"Sä? Eiks niinkuin me?" Jungkook sanoi.
"Ei, minä, oot liian nuori, susta ei ois mitään apua." Huokaisin.
"Häh? Miten niin ei?" "Anna olla jungkook, mä teen sen, vaikka sit Baekhyunin kanssa." Sanoin.
"Miks en saa auttaa mun omaa poikaystävää?" Jungkook kysyi, selkeästi loukkaantuneena. "Oot nuori, okei?" Sanoin. "Mut ei se haittaa, haluun ees mukaan, sä tiiät että en uskalla enää olla yksin kotona." Jungkook sanoi.
Huokaisin. "Joo, tiedän." "Okei, sä voit tulla mukaan, muista vain 'mukaan'." Sanoin ja jungkook hymyili. "Kiitti rakas." Tuo sanoi ja halasi minua.

remember us | Taekook |Where stories live. Discover now