{jungkook}
"Miten oot päässy tost kaikest yli?" Kysyin. "En mä oo päässy yli..." Yoongi vastasi. "Entä mis sun äiti on nyt?" Namjoon kysyi. "En tiiä, oon yrittäny selvittää sitä, mut luulen et se on kuollu." Yoongi sanoi haikeasti "aa..." Sanoin ja nyökkäsin. "Oot kokenu kovia..." Hoseok huokaisi. "Tavallaan, mut luulen et oon ansainnu sen." Yoongi sanoi. "Et oo." Taehyung sanoi jämäkästi. "Miten nii en?" Yoongi kysyi ja nosti toista kulmaa. "Ei kukaan ansaitse tommosta, kaikki mitä sä teit, johtu vaa siit ku sun isä kuolu, eikä se ollu sun vika." Taehyung sanoi ja laittoi kädet yoongin olkapäille. "Niin kai...kiitos tae ku oot ollu mun tukena tän koko ajan." Yoongi sanoi "ei kestä kiittää." Taehyung sanoi ja hymyili.
.
.
.
.
"Mun pitää varmaan mennä kotiin ny." Sanoin ja lähdin kävelemään kohti ovea. "Aa...no nähään taas." Hoseok sanoi.
"Joo, nähään." Sanoin ja vilkutin. "Mä lähen saattamaan." Taehyung sanoi ja tuli luokseni. "Kiva...mut ei sun tartte." Sanoin "eiku, mul on yks juttu sulle." Taehyung sanoi. Nyökkäsin. "Jaahas...heippa sitten." Namjoon sanoi ja hymyili. "Heippa kaikille!" Sanoimme ja lähdimme ulos.Ulkona oli pimeää mutta se ei haitannut.
Kävelimme taehyungin kanssa kohti mun kotia. En voi vieläkään uskoa että taehyung on nyt mun poikaystävä.
"Mikäs juttu sul oli mulle?" Kysyin samalla kun kävelimme. "En voi viel sanoo." Taehyung sanoi ja nauroi katsoen minua. "Ahaa." Sanoin.Saavuimme kotini pihan eteen. "No? Voitko nyt sanoa?" Anelin. "Joo, tai se ei oo mikään sana, vaan teko." Taehyung sanoi ja virnisti. Tiesin jo mitä hän ajattelee. "Aivan." Sanoin ja hymyilin ujosti. Taehyung toi kasvonsa lähelle minun kasvoja. "Saanko?" Hän kysyi. Nyökkäsin, eikä mennyt kauaa kun Tunsin taehyungin huulet omiani vasten.
Hän suuteli minua hellästi, hitaasti laitoin käteni hänen vyötärölleen ja syvensin suudelmaa. Se hetki tuntui niin hyvältä, enkä halunnut että se loppuu, mutta samalla tiesin että oli pakko lopettaa että äiti ei huomaa, en oo vielä kertonut sille mitään, koska tuntuu että en itekkään tiiä viel kaikkee.Hetken päästä taehyung vetäytyi pois suudelmasta ja katsoi minua silmiin. Sitten hän kosketti peukalolla huultani. "Rakastan sua, vaikka tää on alussa." Hän sanoi. "Mäkin rakastan sua." Sanoin ja hymyilin. "Sun on parasta mennä ny." Taehyung sanoi ja taputti mua olkapäähän. "Joo, oot oikees, nähään." Sanoin ja menin sisälle. "Moi!" Huusin eteisestä, vastausta ei kuulunut, eihän ne voi olla vielä nukkumassa, kello on vasta 9.00? Menin olohuoneeseen ja siellä mun vanhemmat seisoi hyvin vihaisen näköisinä. Täh?...
"Jungkook?" Isäni sanoi vakavasti. "Niin?" Kysyin. "Mitä sinä olet tänään oikein tehnyt?" Isä jatkoi. "Miten nii?" Kysyin, taidan tietää mistä on kyse. "Vastaa!" Isäni korotti ääntä. "Oon ollu kavereiden kaa." Sanoin "vain kavereiden? Mitä sinä sitten tuolla ulkona pussailet muita miehiä?!" Isäni oli nyt hyvin raivoissaan. "Häh? Mitä Miehiä?" Kysyin. Ei taehyung oo mies...
"Älä valehtele! Me näimme kaiken." Isäni sanoi ja osotti minua etusormella. Huokaisin. "Mä suutelin mun poikaystävää..." Sanoin varovasti. "Tiesin! Minä tiesin! Ja mitä sinä teet? Yritit valehdella?!" Isäni sanoi ja astui lähemmäksi. "En valehdellut, Taehyung ei ole mies! Se on lukiossa oleva poika!" Sanoin. "Aivan sama!" Isäni huusi. "Luulitko että voisit pitää suhteesi salassa huh?" Isäni raivosi. "En, ajattelin kyllä kertoa, mutta te saitte sen selville ilman että mä kerron, joten..." Sanoin
"Häpeä!" Isäni sanoi. Menin omaan huoneeseeni. En kyllä ymmärrä, mitä tein väärin, ei se ole mun vika jos mun vanhemmat kyylää ikkunasta kun mä suutelen mun poikaystävää. Olisin minä kyllä kertonut heille.Jungkook.
Ne näki...Taehyung.
Ketkä näki ja mitä?Jungkook.
Mun vanhemmat...ne näki ku me suudeltii, ne katto ikkunasta...isä vaa raivoo...Taehyung.
Auts...mitä me tehdään? Tai siis mä voin auttaa sua selvittää tänJungkook
Pitää jutella iskälle sitte ku se on rauhoittunut, en tiiä mitä äiti on mieltä, se oli vaa hiljaa.Taehyung.
Joo, tee niin, laita mulle viestii sit ku oot jutellu niille, tai jos tulee jotai ongelmii, okei?Jungkook.
Joo, kiitos avusta!Taehyung.
Mitä vain vuoksesi
YOU ARE READING
remember us | Taekook |
Action"mun elämä vaan pahenee." VAROITUS: Teksti on todella sekavaa, tekstissä on sitä sun tätä. LUE OMALLA VASTUULLA:) Tekstin kirjoitus tyyli vauhtuu tarinan aikana 😮💨