osa 16

4 1 0
                                    

{jungkook}

Heräsin ja taehyung oli ilmeisesti jo hereillä, nousin ylös sängystä ja menin taehyungin vaatekaapille. "Mitä hittoa?" Taehyungilla oli todella paljon hienoja vaatteita vaikka minulle kyllä hieman isoja. Otin vaatekaapista ison valkoisen hupparin ja mustat farkut, lähdin alakertaan. menin pöytään istumaan.
"Huomenta kookie." Taehyung sanoi.
"Huomenta..." Huokaisin. "Lainasit mun vaatteita?" Tuo kysyi. "Joo..." Huokaisin.
Taehyung käveli viereeni. "Mikä on?" Tuo kysyi. "Eilinen..." Sanoin. "Aa...joo älä siitä välitä." Taehyung sanoi. "Miten tää ei häiritse sua ollenkaan? Meidän hyvä ystävä teki mulle, meille noin?" Ärähdin.
"Ajattelin et ei sun tartte stressaa siitä." Taehyung sanoi ja toi minulle aamupalaa
"Koita syödä." Tuo sanoi antaen lautasen mulle. "Ei oo nälkä." Sanoin ja työnsin lautasen pois. "Jungkook, kyllä sä nyt syöt." Taehyung sanoi. "Ei oo nälkä." Sanoin. "Ei tommonen asia voi rajottaa sun terveyttä! Mä hoidan ton asian, pidä sä huolta itsestäs." Taehyung sanoi.
"En syö." Sanoin ja pyöritin päätä.

{Taehyung}

Yritin antaa Jungkookille syötävää
"Syö edes vähän." Sanoin "En." Tuo kitisi
"Ihan oikeest, ihan vähän edes." Sanoin ja ojensi lautasen hänelle. Tuo työnsi sen taas pois ja risti kätensä. Huokaisin.

"En mä oo mikää pikku pentu."

"jungkook on niin avuton pentu"

Yeonjun oli oikees jungkook väärässä. Jungkook on pikku pentu, ainakin tällä hetkellä. "Okei älä sitten syö!" Sanoin ja vein lautasen pois. Näin miten jungkook pyöräytti silmiään. "Mä näin ton." Sanoin
"Ei kiinnosta." Tuo tuhahti. "sun pitäis mennä varmaan kouluun." Sanoin nojaten pöytää vasten. "Eiks sun muka pidä?" Tuo kysyi. "Mul alkaa vast 11.30." sanoin. "Kiva." Jungkook sanoi, nousi ylös penkistä ja käveli eteiseen. "Heippa." Huusin keittiöstä, kuului vaan oven pamaus ja talo hiljeni. Huokaisin ja menin istumaan sohvalle, otin puhelimen ja laitoin Jungkookille viestiä.

Taehyung.
Jutellaan koulun jälkeen.

Laskin puhelimen pöydälle ja menin yläkertaan vaihtamaan vaatteita. Puin päälle mustat farkut ja harmaan hupparin. Huokaisin ja menin takaisin alakertaan, tuntui että olin vähän levoton ja hermostunut. Katsoin puhelinta eikä jungkook ollut vastannut mun viestiin.

Taehyung.                        
Jutellaan koulun jälkeen. 9.25

Jungkook
Nähty.

Huokaisin ja vedin käteni hiusten läpi.
Menin eteiseen ja lähdin ulos, en jaksanut olla sisällä, tuntui että tarvitsen nyt raitista ilmaa.

Kävelin siellä sun täällä, katsoin kelloa.
"Argh, vasta 9.45." huokaisin. Otin jungkookin numeron ja soitin sille
.
.
.
Ei vastannut. "Mikä hitto sitä vaivaa." Sanoin ja potkaisin kiviä. Otin puhelimeni takaisin ja otin yeonjunin numeron.

Taehyung?

Mikä helvetti sua vaivaa?!

Häh?

Sun vittumaisten temppujen takia mulle ja Jungkookille tuli riita! Etkö sä ajatele mitään? Miks sä edes teit niin?!

Sä et ymmärrä, mä en sitä juttua keksiny vaan Kai keksi sen ja pyys mua auttamaan

Mitä helvettiä Kai haki tällä?!

En voi kertoo

Sä vittu kerrot tai mä pakotan sut kertomaan!

Sehän nähdään!

Älä uskalla leikkiä mun tunteilla!

Painoin luurin ja huokaisin syvään.

{Klo. 11.03}

Olin kävelemässä kohti koulua, minua vaivaa minun ja jungkookin riita, vaikka se ei ole mikään iso riita mutta me 'melkein' vasta alettiin seurustelemaan joten pienikin riita ottaa koville.

Saavuin koululle ja menin lokeroita hakemaan tunnin kirjat, minulla on vielä aikaa ennenkuin tunti alkaa joten menin istumaan penkille, katsoin onko jungkook vastannut mun viestiin.

Taehyung.
Jutellaan koulun jälkeen. 9.25

Jungkook.
Nähty. 9.32

Jungkook.
Joo. 10.54

Taehyung.
Kiitos.

Joku istui viereeni, se oli hoseok.
"Hei tae." Hoseok sanoi ja hymyili.
"Hei." Sanoin. "Miten menee?" Hoseok kysyi. "En tiiä, melko paskasti." Sanoin ja huokaisin. "Kui?" Hoseok kysyi.
"Mul ja jungkookil on riita..." Huokaisin ja katsoin alas. "Oho, mites nyt noin kävi?" Hoseok kysy. "No kävi yks juttu ja sit jungkook stressas siitä ja mä sit sanoin et sen ei tarvii välittää siitä ja sit se suuttuu eikä suostunu syömään ja mä taas suuttuin siitä ku jungkook ei syöny." Sanoin. "Aa, mikä juttu kävi? Jos siis haluut kertoo." Hoseok sanoi. "En tiiä haluunks kertoo viel." Sanoin. "Joo, ei se haittaa se on okei." Hoseok sanoi ja hymyili, hymyilin takaisin.

{Jungkook}

Mun tunti loppu just. Kello on 12.25 ja mul on tauko, taehyung on vähän aika sit tullu kouluun, tekee pahaa nähä sitä, ku meil on pieni riita.

Kävelin mun lokerolle ja laitoin kirjat sinne. "Morjens!" Jimin sanoi ja tuli mun takaa. "No moi." Huokaisin. Olin varma että tae oli jiminin kanssa. "Onkos joku?" Jimin kysyi. "Arvaa." Sanoin ja suljin lokeroni. "On, mä huomaan sen." Jimin sanoi. "Joo, mul ja tael on riita." Huokaisin. "Mitä on käyny?" Jimin kysyi.
"Taehyung vaan suuttu ku stressasin yhest jutusta ja sit en halunnut syödä, ja mä suutuin taelle ku se yritti antaa mulle ruokaa, et en stressais." Huokaisin.
"Ja nyt teil on riita?" Jimin kysyi.
"Joo, on hankalaa nähä sitä, mä viel asun sen luona, väliaikasesti." Sanoin.
"Kyl se siitä, luota muhun." Jimin sanoi
"Niin kai." "Muuten mis tae?" Kysyin
"Se on hoseokin Kaa kaupas." Jimin sanoi
"Välttelee mua." Huokaisin. "Ei, ei välttele." Jimin sanoi "sil on vaan nälkä ja meil on ruoka vasta yhelt." Jimin sanoi
"Jaahas." Huokaisin.

remember us | Taekook |Where stories live. Discover now