21. Bölüm: "İçimizdeki Hain"

478 15 14
                                    

Evet sevgili okurlarım.
Yeni bölüm geldi:)
Şimdi siz ekrana dokunduğunuzda sol köşede bi yıldız var.
Siz o yıldıza bastığınız zaman mükemmel derecede parlıyor.
Birde yanında bi kutucuk var ve siz oraya yorum yaptıkça yazarınız çok mutlu oluyor.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum :)
Desteklerinizi de bekliyorum :)
Multideki şarkıyı kesinlikle dinleyin:)

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum :) Desteklerinizi de bekliyorum :) Multideki şarkıyı kesinlikle dinleyin:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu şekilde ne kadar boşaldığımı hatırlamıyorum ama en mutlusu Cihandı. Benim bacaklarımda derman kalmamıştı ama ona rağmen evimizin ilk gecesi unutulmaz olmuştu. Beraber duş almış ve yatağımıza geçmiştik. Bu evin bize çok iyi geleceğine inanıyordum.

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

"Bak çocuğum anneyi kalan 7 ay gibi sürede üzmek asla yok. Tamam mı babacığım? Zaten anne çok yoruluyor, onun için sen anneyi üzmeyecek bir bebek ol."

Kulağıma gelen sesle gözlerimi hafifçe araladım. Cihan karnıma doğru eğilmiş fasulye kadar olan bebeğimizle konuşuyordu.

"Cihan? Ne yapıyorsun hayatım?" Sorumla aniden başını kaldırıp bana baktı. Gözlerinin içi gülüyor ve bana aşkla bakıyordu.

"Bebeğimizle konuşuyorum güzelim. Ona annesini üzmemesi gerektiğini şimdiden anlatalım ki sonradan başımız ağrımasın." Deyince gülmem geldi.

"Allah iyiliğini versin hayatım." Dedim ve yattığım yerden doğrulup elimi karnıma koydum. "Ben inanıyorum ki bebeğimiz ne annesini ne de babasını asla üzmeyecek."

Emin misin der gibi bakınca bende pek emin olamadım. Sonuçta anası yerinde duramayan kuduruk biri, babası da ortada olunca düşünmeden edemedim.

"Olsun güzelim. Sen üzülme yorulma da bebeğimizle ben baş ederim." Kollarımı boynuna dolayıp başımı göğsüne yasladım.

"İyi ki varsın Cihan... İyi ki benim kocamsın. Sen benim her şeyimsin." Dudaklarını saçlarımın arasında hissettim.

"Asıl iyi ki siz varsınız güzellerim benim."

□□□□□

"Hoş geldiniz Sultan Hanım." Cihan, Sultan Hanımı içeri davet etti. Hep beraber salona geçtik. Ben kadını tanımadığım için sadece izledim. Zaten 45 yaşlarında tombul biriydi.

"Bakın Sultan Hanım, evin yemeği ve genel temizliğiyle sadece ilgileneceksiniz. Zaten hafta da iki kere temizlik şirketinden geliyorlar. Yemek konusu benim için daha önemli. Karım Sema." Deyip beni gösterdi ve devam etti. "Karım hamile ve doktorun dedikleri dışına çıkmayacak. Kafanıza göre yemek yapmayın. Akşamüzeri işiniz bittiğinde arkada korumaların kaldığı müştemilat dışında başka müştemilat daha var. İstersiniz orada kalırsınız, isterseniz evinize gidersiniz." Derin bir nefes alıp koltuğa yanıma oturdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YARALI KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin