Kızımızın İsmi

1.3K 99 99
                                    

Ferit'ten

Seyran'ın kucağımdaki sert hareketleri zevkle başımı geriye yaslamama neden olmuştu. İçimden, umarım araba sarsılmıyordur diye geçiriyorken kıvrak bir hareketle Seyran'ı tekrar koltuğa yatırdığımda göğüsleri tüm ihtişamıyla gözlerimin önüne serilmişti aniden. Dudaklarımı büyük bir tutkuyla önce boynuyla, ardından göğüsleriyle birleştirmem Seyran'ın kesik kesik inlemesine neden oluyordu. Tırnakları bazen sırtımda geziniyor, bazen ise arabanın koltuğuna izler bırakıyordu. 

"Sana asla doymayacağım aşkım." gözlerimizi bir an bile ayırmadan, dudaklarımı Seyran'ın sütun gibi olan bacaklarında gezdirmeye başlamadan hemen önce konuşmuştum.

-

BEŞ AY SONRA

Ferit'ten

Gün ışığının kalın perdeden içeriye sızması ile hafifçe gözlerimi araladım. Seyran'ın yanımda olmadığını fark etmem birkaç saniyemi almıştı. Tam da endişelenmek üzereydim ki sevdiğim kadının ayna karşısında dikilerek, karnına krem sürdüğünü fark ettim. Kızımız sekiz aylık olmuştu bile. Güzeller güzeli karımın karnı oldukça büyümüştü. Tüm hamilelik sürecinde bizi üzen tek şey Seyran'ın ara sıra olan kanamalarıydı. Birkaç ay önce, yüksek riskli gebelik tanısı koyulmuştu. Seyran çok dikkatli bir anne olmuştu. Gözü gibi bakıyordu kızımıza.. 

"Seyran'ım, günaydın." yatakta doğrulup, gözlerim yarı kapalı yarı açık, sabah mahmuru olduğum her halinden belli olan ses tonumla konuşmuştum. 

"Günaydın babamız.. Karnımda çatlaklar oluşmasın diye krem sürüyorduk bizde." dedi Seyran sıcacık gülümsemesini yüzüne yerleştirdikten sonra.

"Ama siz zaten çok güzelsiniz." 

"O kızımızın güzelliği, babası." Seyran karnını okşarken konuşmuştu.

"Güzellik..." dedim aklıma parlak bir fikir gelmişçesine.

"Güzellik aşkım!" diye bağırdım tüm neşeli sesimle.

"Teşekkür ederiz aşkım." Seyran'ın kast ettiğim şeyi anlamamış olduğu ortadaydı.

Hızlıca yataktan fırlayıp, Seyran'ın bedenine arkadan sarıldım. Aynadaki görüntümüze bakarken ellerim kadınımın karnına yerleşmişti bile. 

"Hani, biz kızımıza hala bir isim bulamadık ya." dedim Seyran ile gözlerimizin buluşmasından hemen sonra.

"Hıhı?" dedi Seyran oldukça tatlı bir ses ile.

"Bir kitapta okumuştum.. Latincede dünyanın en güzel kızı ne demekmiş biliyor musun?" 

Seyran başını olumsuz anlamda salladığında gülümseyerek devam ettim sözlerime,

"Helin demekmiş... Ben diyorum ki, kızımızın ismi Helin mi olsa acaba?" 

Seyran'ın gözlerinin içinin güldüğünü hissetmiştim adeta o anda.

"Helin.. Çok güzel bir isim Ferit!" dedi Seyran heyecanla.

"Gerçekten beğendin mi?" çocuksu bir tavırda konuşmuştum.

"Sen deli misin?! Bayıldım!" Seyran yanağıma uzun bir öpücük kondurmuştu.

"Helin Korhan.." Seyran'ın karnına bakarken kendi kendime fısıldamıştım prensesimin ismini..

"Seyran ve Helin seni çok seviyor." Seyran karnının üzerindeki ellerimi kavrarken konuşmuştu.

"Bende sizi çok seviyorum aşklarım benim." 

SEYRAN & FERİT +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin