Multimedia; Bu bölümde Seyran ♡
-
Seyran'dan
"Sana çok kırgınım aslında." dedim arkamı dönmeden, aynadan Ferit'e bakarak. Bir yandan da bluzumu giymeye çalışıyordum.
"Kıskandım işte seni.. özür dilerim." Ferit dudağını büzmüş, başını da yere doğru eğmişti.
"Korhan olamamışım, yok el eleymişim, yok aşerme numarası yapmışım..." dedim kırgınlıkla. Gerçekten de çok kırgındım. Ses tonum da bunu kanıtlar nitelikteydi.
Ferit yavaşça yataktan kalkarak aynanın karşısına doğru ilerledi. Kalçamın hemen arkasında durup, kollarını belime sardıktan sonra çenesini boyun girintime yerleştirdi.
"Hiçbirinin gerçek olmadığını biliyorsun değil mi? Seni, sizi canımdan çok seviyorum." her halinden belliydi pişman olduğu kocamın.
"Yakışmış mı bluzum?" dedim konuyu daha fazla uzatmamak için.
"Pembe sana neden bu kadar yakışıyor diye soracaktım bende tam?" Ferit muzipçe konuştuğunda kıkırdamıştım.
"Aslında yaza girdik ama bugün biraz üşüyorum. Ondan kalın giyineyim dedim." ben açıklama yaparken Ferit arkamdaki pozisyonunu değiştirerek tam yanımda durup, ellerimi kavradı.
"Çok tatlı olmuşsun hayatım. Dün geceki halinden eser yok." Ferit çapkın çapkın sırıtıp, göz kırparak konuşmuştu.
"Aaa, ne varmış dün geceki halimde?" kahkahayı basmamak için zor duruyordum. 'Neler yoktu neler Seyran..' diye geçirdim içimden.
"Şimdi bu pembe bluz içerisinde çok masum gözüküyorsun. Ama dün gece hiçte öyle değildin. Çok ateşli, çok seksi, ihtiraslı bir kadın vardı dün gece."
"Hiçte bile.." dedim utançtan kızarmış yanaklarımı gizlemeye çalışırken. Ferit'in yüzüne bakamayacak kadar utandığım için karnımı incelemeye koyulmuştum.
"Hiçte bile mi?" dedi ve kahkahalara boğuldu Ferit.
"Ne ya? Bir kere, sen üzülme diye öyle davranmışımdır dün gece. Yoksa ben hep tatlı ve masum bir kızım yani."
"Ah, Ferit! Hadi hızlan! Çok istiyorum!" Ferit tıpkı benim ses tonum ve hareketlerimle dün geceki sözlerimi taklit ettiğinde koluna sert bir yumruk geçirdim. Yanaklarım alev almaya başlamıştı resmen. Utançtan yerin dibine girmek üzereydim!
"Sus bakayım sen!" dedim kaşlarımı çatarak.
"Dayanamıyorum Ferit!" Ferit bir kez daha beni taklit ettiğinde gülmemi durduramamıştım,
"Hiçte bile. Öyle bir şey söylemedim." dedim bu defa da göğsüne hafifçe vurduktan sonra.
"Ha, önceki söylediklerin okey. Bu değil, öyle mi?" dedi ve hemen ardından devam etti doyumsuz kocam,
"Onu da söyletirim karıcığım. Sen merak etme." bu cümlesini üstüne basa basa söylediği yetmiyormuş gibi, birde boynuma doğru fısıldamıştı adeta.
"Biraz daha giyinmezsen toplantıya geç kalacağız." dedim odanın köşesindeki tekli koltuğa yönelirken.
"İstediğin kadar konuyu kapat, böyle ateşli bir çift olduğumuz sürece o konu hep yeniden açılacak." Ferit tam önümde tişörtünü çıkarırken konuşmuştu.
Ferit'in gözlerimin önünde üzerindekileri çıkarmaya başlaması içimdeki arsız kızı uyandırmıştı adeta. Dudağımın kenarını ısırdıktan sonra cilveli bir ses tonu ile karşılık verdim sevdiğim adama,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEYRAN & FERİT +18
FanfictionKorhan ailesi, küçük oğulları Ferit Korhan'ın evliliği için değil de asistanı için bir arayış içerisinde olsalardı? Korhan Şirketi'nin yeni yöneticilerinden biri olan Ferit Korhan'a en iyi şekilde kim asistanlık yapabilirdi? Gelin, birlikte görelim...