Rozdział 16

21 2 0
                                    

POV: Toga

Obudziłam się czując na sobie wielki ciężar okazało się, że to księżniczka leży na mnie całym ciałem. Wyglądała uroczo. Nie chcąc jej obudzić leżałam tak i czekałam aż ta się przebudzi lub zmieni pozycję. ( Raczej tej drugiej opcji za bardzo nie chciała ) Gdy tak leżałam i czekałam usłyszałam powiadomienie dochodzące z mojego telefonu. Gdy ujrzałam wiadomość od Shigarakiego zamurowało mnie. To ja tu starałam się wyznać moje uczucia i wyleciało mi z głowy, że przecież napadliśmy znaczy oni napadli na UA ale ja o wszystkim wiedziałam. Jego wiadomość brzmiała, że udało mu się pojmać All Mighta oraz jego następcę. Gdy już miałam odkładać telefon poczułam jak Ochaco się podnosi.   

U: Cześć 

T: Cześć

Zobaczyłam jak Ochaco bierze do ręki telefon czyta parę wiadomości i jej dobry humor się ulotnił.

T: Wszystko dobrze- Zapytałam choć wiedziałam, że nie.

U: Nic nie jest dobrze. Zeszłej nocy ktoś napadł na UA i zabrali ze sobą All Mighta i Izuku.

Dziewczyna powiedziała drżącym głosem.

T: Wiadomo kto to zrobił?- Zapytałam udając, że nic nie wiem.

U: Tak, to był Shigaraki i jego ekipa.

Dziewczyna mówiąc to odsunęła się ode mnie na spory kawałek.

T: Ale nie ja przecież cały czas byłam tu z tobą.. prawda, wierzysz mi prawda?- Zapytałam ze smutkiem w oczach chcąc choć kawałek zbliżyć się do brozowookiej jednak ta odsunęła się jeszcze bardziej.

Dostrzegłam w oczach brunetki strach i niepokój ona chciała się wydostać z tego miejsca jak najszybciej. Podeszłam więc do zamka od namiotu odpięłam go oraz rzuciłam dziewczynie jej plecak dalej nie ruszając się z miejsca, a ta tylko nałożyła buty wzięła plecak i się ulotniła. A ja po prostu się rozpłakałam wiedząc, że straciłam już wszystko.

POV: Uraraka

Biegłam przed siebie nie zważając na nic. Po prostu nie mogłam uwierzyć w to, że blondynka mnie oszukała i jeszcze to gadanie, że niby mnie bardzo polubiła pewnie kłamała żeby odciągnąć mnie od szkoły. Nigdy jej tego nie wybaczę.


PRAWDA ( Togaraka )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz