البارت 5🔥....

530 9 0
                                    

ادعوا لاخواتنا في فلسطين والسودان......

استغفر الله العظيم واتوب اليه ❤....

في مكتب  الرفاعي....

ماهر بفزع:اخوي انت زين، مراتك جبتني علي ملي وشي وبتقول انك عايزني في حاجه مهمه.

الرفاعي بتعب: اقعد ياماهر الاول وخد نفسك من الطريق.

ماهر وهو يجلس علي كرسي المكتب ياخوي انا قلبي وقع في رجلي، ازاي زينب تكلمني في ساعه زي دي، ومش عايزني اقلق.

الرفاعي بحزن: الموضوع القديم بتاع ولد الجبالي اتفتح من جديد.

ماهر بسرعه:  موضوع ولد الجبالي خلص من زمان بموت ولد الجبالي ياخوي.

الرفاعي: لا ماخلص ياخوي،ولده جاي بعد العمر ده كله يفتح في القديم ومصمم علي الانتقام مني ومن  وولادي كمان.

ماهر بتفكير: اللي  اعرفه ياخوي،ان مراته هجت بعد اللي حصل وخدته  معاه ومن وقتها ماسمعنا عنهم وانقطعت الاخبار.

الرفاعي بحزن: ولده رجع ياماهر و طلع هو اللي خاطف بنتي، لا وكمان غصبها علي الجواز، بنتي عطر راحت في الرجلين.

ماهر بصدمه: انت متاكد ياخوي؟.

الرفاعي بحزن: جه يشمت فيا ويقولي في وسط داري، انه سجن ولدي سالم وغصب بنتي علي الجواز منه.

ماهر بسرعه: واه ياخوي وسبته اكده يمشي.

الرفاعي بتعب:  ولد الجبالي  لعبها  صح  ، عارف  ان  رجالتي دلوقتي  بيدورا علي بنتي  ، والدار فاضيه  ، يعني  اختار  الوقت  الصح وكمان بنتي بقت مراته،ومش      
اقدر امنعه ياخدها وانا كبرت ياخوي ومش حمل تعب، وولدي البكري اللي كنت هتعكز عليه خايب ودلوقتي مسجون وكله من تخطيط ولد الجبالي.

ماهر : سجن!

الرفاعي بحزن: سالم اتمسك النهارده بيصرف كام حته اثار.

ماهر بفزع: اثار.. ليه ياخوي خليت ولدك يمشي في سكه الاثار، ولدك مستقبله ضاع وهيقضي باقي عمره في السجن، ايه الللي استفدته دلوقتي مش كفايه انت وابوي.

الرفاعي بحده: ابوي الله يرحمه، علمني كيف انقب واتاجر ياخوي وانا علمتها لولدي، ده بدل  ماكنت تساعدني وينوبك من النصيب جانب.

ماهر بجديه: حد الله بيني وبين الحرام ياخوي وانا خدت الفلاحه وتجارة المواشي وبعدت نفسي وعيالي عن سكه الاثار،والحمد الله الخير كتير وربنا بيبارك.

الرفاعي بحزن: قلبي اتوجع جوي ياخوي، بنتي وولدي في يوم واحد  ، ولد الجبالي لعبها صح وبياخد انتقامه من عيالي، عرف نقطه ضعفي وبيلعب عليها.

ماهر بحزن: واخر ده كله ايه، ياخوي انت السبب في اللي حصل لسالم، جريته معاك لسكه الاثار لكن الغلبانه عطر عملت ايه، ذنبها الوحيد انها بنتك.

جنتك ناري 🔥... حيث تعيش القصص. اكتشف الآن