BAB 17

414 22 0
                                    

ZOO NEGARA

" yeayyy dah sampaiii " jerit Areesa di dalam kereta BMW milik suaminya .

" amboii sayang abang nii , suka ya ? "

" mestilahh , nak tengok gajah kutt ! "

Aryann tergelak kecil .

" jom sayang , eh wait .. biar abang ambil payung dekat belakang dulu . sayang duduk situ diam-diam ya my princess " ujar Aryann sambil mencubit pipi milik Areesa .

Lelaki itu terus keluar dari kereta dan mengambil payung lalu membukakan pintu untuk isterinya .

" Thank you abang .. "

" My pleasure sayang " balas Aryann . Dia turut memerhati sekeliling Zoo tersebut bagi memastikan tiada 'cctv bergerak' yang mengekori langkah mereka kesana .

' so far so good .. nothing ' Aryann tersenyum nipis .

Areesa yang perasan akan tingkah laku suaminya itu berasa pelik . " abang ? why ? ada apa apa tak kena ke ? "

" nothing sayang .. abang tengok tengok kawasan ni je "

Tanpa membuang masa Aryann terus memimpin tangan kecil isterinya dan berjalan menuju ke kaunter tiket Zoo tersebut .

" abangg , Reesa cantik tak harinii ? "

Diam .

" aaaabangggg eee hmphh ! Majuk lahh "

Aryann menoleh ke arah isterinya . Ya , Areesa benar benar merajuk . Kalau dah buat muka labu masam tu .. iyelah tu . Eh labu ?

" Sayang .. sayang caaaaannntikkkk sangat harini . Bidadari abang kann of course cantik lawa comel hot and spicy emmm nyummyyy !! " Puji Aryann selamba .

" EEEE abangg !! Main main lahhh " Areesa mencebik .

" aii sayang .. betul lah .. bidadari abang ni luar dalam cantik tau "

Aryann menundukkan badannya sedikit dan berbisik sesuatu ke telinga Areesa . " i love you so much my beautiful princess. takmau merajuk merajuk .. nanti abang bagi suprise lagi hm ? "

Aryann berdiri tegak semula dan merangkul pinggang isterinya dengan kemas . Areesa masih terpaku . Apa ke sweet sangat laki aku ni ? Senang betul buat mood aku okay semula ..

" Tuan , pasal booking dan bayaran saya dah uruskan . Enjoy the moments Tuan Aryann " kata pekerja di kaunter tiket itu dengan mesra .

Aryann tersenyum manis .

" Thank you so much sir " Aryann mengajak isterinya masuk ke dalam Zoo tersebut dan menjelajah bersama .

" abang ? "

" yes dear , why ? Sayang nak air ? Sayang penat ? meh abang dukung "

Amboi dukung dukung !

" Bukannn.. Reesa nak tanya je "

" What is it dear ? "

" kenapa kat Zoo ni takde orang pun ? Macam kita je pergi sini harini ? " Tanya Areesa dengan reaksi blur nya .

" sebab sayang ketot sangat , sebab tu manusia lain tak nampak sayang " Aryann tergelak besar .

" Abanggggggg !! Ya Allahh eee geram lah aku .. " kata Areesa sambil mencubit-cubit lengan suaminya . Suka betul menyakat !

" arhh stop sayang stop .. akit angatt ene ubit "

" eee mengalahkan budak lah pelat orang tua ni ! "

" apa sayang kataa hm ? " Aryann menundukkan sedikit badannya . Dia sudah kembali kepada mood 'gentleman' .

BIDADARI TUAN ARYANN [OG]Where stories live. Discover now