Mezarın başında dört beş saat oturduk. sonra annem ayağa kalktı hadi çocuklar babanız bizi bu halde görseydi çok üzülürdü.
kalktık eve gittik hava çok karanlıktı. evin içine girdiğimizde çok sesiz ve karanlıktı. annem ışıkları açtı ama hala sesiz di annem oturdu. biz Aslıyla annemin yanına oturduk. Aslı anneme sarıldı. annem bizi kollarının arasına aldı.
Aslı anne artık evimiz hep sesiz mi kalacak.
hadi birşeyler yiyip uyuyun dedi annem.
Biz uyumak istemiyoruz. annem hadi kalkın üzmeyin beni. dedi kalktık annem birşeyler hazırladı ama ne ben yedim nede Aslı. annem bizi odaya götürdü Aslının üzerini değiştirdi. bende kendi üstümü değiştirdim yataklarımıza geçtik. annem tam odadan çıkacakken
Aslı anne korkuyorum. dedi annem geri döndü ve Aslının yanına uzandı.
neyden korkuyorsun birtanem.her yer sesiz kalıyor anne.
Babam biz uyumadan gitmezdi odadan yanağımdan öper sonra giderdi.Tamam kızım gitmem yanından kalıcam. sen uyuyana kadar. yanağından öpücem aynı baban gibi. biz asla hiç bir şeyden korkmıyacaz. biz üçümüz çok güçlü olucaz dimdik ayakta durucaz savaşıcaz. sizde okuyacaksınız babanızın hayallerini gerçekleştireceksiniz. bana söz verin.
ben sana söz veriyorum anne okuyacam ve doktor olucam dedim.
Aslı söz anne bende öğretmen olucam söz. annem Aslıyı öptü Aslı uyudu. benim gözlerim bisaniye kapanmıyordu.
annem bana baktı oğlum hadi sende uyu,
Annem bundan sonra ne olacak. babam yok yanlız kaldık babam sız nasıl yaşıyacağız. yokluğuna peki nasıl alışacağız. alışamayız keşke babam geri dönse. annemin göz yaşları yine aktı. anne ben sen üzül diye söylemedim bunları.
oğlum artık kardeşini düşün. tamam senin için çok çok zor olacak biliyorum. ama kardeşin çok korkuyor babanın ölümüne hala inanmıyor. çok korkmuş ve çok korkuyor ben ve sen kardeşinin böyle büyümesine izin veremeyiz. tamamı tamam dedim ve sesiz kaldım annem hadi oğlum sende uyu yarı Babansız ilk günümüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ GÜVERCİN
Short StoryBasının ölümünden sora kendisi ve ailesi için çabalayan çocuğun hikayesi...