Ben Restaurant'ın içine girdim üzerimi hemen değiştirip işe koyuldum. Baran'ın yüzü asıktı sanırım ondan özür dilemeliydim. o mutfağa giderken Ben de arkasından hemen gittim O bir sandalyeye oturmuştu ve tek başınaydı ben de hemen bir sandalye çektim karşısına oturdum ve konuşmaya başladım. Sanırım senden özür dilemeliyim Geçen gün seni dinlemediğim için. ama kafamın içi o kadar karışıktı ki hem de sebepsiz yere. bilmiyorum bu özürüde neden diliyorum onu da bilmiyorum. belki de bana kardeşim dediğin içindir. aklımdan hiç çıkmadı biliyor musun sen kardeşim deyince. ben cidden o kadar sevindim ki. sanki böyle Yerlere göklere sığmadım. Ben bir abiyim biliyorum Benimde bir kardeşim var ama hiç kimse bana kardeşim dememişti Hem de böyle samimiyet içerisinde ve şimdi ben de sana söylüyorum özür dilerim kardeşim.
"Önemli değil Fırat yani kardeşim Bundan sonra o zaman hep böyle derim Madem seviniyorsun hep kardeşim olarak kalacaksın o zaman. ve en yakın dostum eğer bir sorunun varsa bana söyleyebilirsin. yardım edeceğim bir şey varsa elimden gelen her şeyi yaparım.
Şimdi bir sorunum yok kardeşim teşekkür ederim bana böyle yakın olduğun için de teşekkür ederim. Ikimiz konuşurken telefonuma bir mesaj geldi Telefonumu alıp baktığımda. üniversitemden bir mesaj gelmişti.
Sevgili öğrencilerimiz. üniversitemizde yaşanılan bu "ölüm" olayı hepinizi sarstı Ve korkuttu Bu yüzden bir hafta üniversitemiz kapanacaktır. hepinize kafanızı toparlayacak ve kendinize gelecek şekilde bir haftanın sonunda bekliyor olacağız.
"Kısık bir sesle" dudaklarımın arasından Bu neydi şimdi ya.
Bir şey mi oldu kardeşim diye sordu Bara
bana.
Ne söyleyecektim şimdi ben ona kızın ölümünün nedenini biliyorum ama bir şey söyleyemiyor muyum diyicektim. Ne yapacağım şimdi ben Sırf o katil yüzünden üniversiteyi bir hafta kapattılar konunun üstünü örtüler.
Ama bilmiyorlar ki elbet birgün o konunun üstü tekrar açılacağını.Fırat bişey mi oldu?
Nereden başlayacağımı bilmiyorum Sadece şunu söyleyeyim üniversiteyi bir haftalığına kapattılar.
Neden ki?
Şöyle söyleyeyim Sabah ben üniversiteye gidince üniversitenin bahçesinde polis arabaları ambulanslar falan vardı
Ben de direkt üniversitenin içine girdim ben girerken onlar bir tane ceset çıkardılar biri kız cesediydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ GÜVERCİN
Short StoryBasının ölümünden sora kendisi ve ailesi için çabalayan çocuğun hikayesi...