Sanırım şimdilik sadece susmam gerekiyor. Acaba cenk'ki ifadeye aldılar mı. Karakolun bahçesi hala kalabalıktı.
Mete ve Sarpın yanına gitim.Siz ifadenizi verdinizmi?
Mete: evet.
Peki hala neyi bekliyorsunuz?
Sarp: bilmiyorum ki. Mete biz neyi bekliyoruz sahiden?
Mete: Sarp oğlum sen salak mısın? Kimin arabasıyla geldik biz buraya. Alper beni burda bekleyin birlikte gidelim demedimi.
Sarp: ha hatırladım da. unutmak ne zaman salaklık olmuş.
Mete: Sarp sen sus tamam. Ee sen neyaptın Fırat ifadeni verdinmi.
Sarp : bana gelince sus başkası olunca konuş zaten. sanki ben burda değilmişim gibi davranılıyor du hep zaten ben salak gibi geçiştiriyordum tamam öyle olsun ben susuyorum hiç konuşmicam bundan sonra.
Mete: ya Sarp ben citen bir gııram da olsa beynin var derdim. ama şimdi anladım ki oda yok muş. Şimdi sus ve konuşma sadece dinle
Ee Fırat sen ifade ni verdi mi?
Evet verdim ifademi. Olan o zavallı kıza oldu. insanlar nekadar da cani. Kızın annesi ve babası perişan oldular insanın içinin acı maması elde değil.
Mete: aynen öyle. annesinin kızıyla konuştuğu o anı. anlatığı zaman gözlerim doldu. Ha Alper de geldi. Nerde kaldınya ağaç olduk burda.
Alper: geldim geldim de. Burslu sende mi burdasın. Vala suçluyu buldum. Burslu burslu sen varya sen tam katil ola bilecek bir kapasitedesin. Sen gelmeden önce hiç kimse öldürülmedi. Ama sen geldikten bir kaç gün sonra üniversitede bir cinayet işlendi. Bak polisin çözemediği konuyu ben iki sanyede çözdüm.
He he olayı çözdün. benim işim gücüm yok kızlarla takılıp öldürecem.
Alper: sende haklısın. Evden üniversiteye. Üniversiteden işe başka ne işin olucaki zaten hahaa.
Bizde gidelim artık burslu gelsene senide bırakayım sana bir iyilik yapıyım iyiliği haketmiyorsun ama olsun hadi gel.Allah'ım sen bana sabır ver yok ben kendim giderim.
Mete: hadi gel ya ne olucak senide bırakırız.Sarp: Mete iznin olursa bende konuşmak istiyorum. hadi fırat ne olucak ya senide bırakalım işte.
Mete: konuştun zaten izin almadınki.
Alper: Mete ne izni bu ne saçmalıyor yine.
Mete: boş ver takılma Alper. hadi fırat.
Tamam tamam geliyorum. Arabaya bindik arabayı zaten Alper kullanıyor Mete öne benle Sarp arkaya bindik.
Alper: burslu sana birşey sorucam sen hiç böyle arabaya bindi mi binmemişsindir kefini çıkar yolu uzatıyımı belki biraz daha mutlu olursun.
Böyle boş konuşmaya devam edeceksen beni burda indir Alper.Alper: tamam ya, ama apartınız şaka yapıyorum.
Mete: Alper bunlar şakamı.
Alper: evet şaka siz ne zanediyorsunuzki.
Restorana geldik beni bırakıp gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ GÜVERCİN
Короткий рассказBasının ölümünden sora kendisi ve ailesi için çabalayan çocuğun hikayesi...