Yolda giderken biraz konuştuk Alper'le
Ee bir sevgilin yok mu burslu.
Alper bak hala burslu diyorsun ama benim anlamadığım sen niye bana yardım ediyorsun.
Ben daha öncede söyledim kız kardeşine yardım ettim sana değil ve benim yerimde kim olsa o da yapardı.
Şimdi söylesene takıldığın biri yokmu.Yok Alper.
Üzülme burslu ben sana ayarlarım hem bü sürü kız var ilahi biri bakar merak etme.
Allahım bana sabır ver ne yapıcam bu salak insanların arasında.
Bana diyorsunda senin varmı kız arkadaşın falan.
Biraz geveledi ama sonra konuştuKısacası takıldığım biri yok yani.
Neden yalan söylüyorsun Alper Nille sevgili değilmisin.
Üniversitenin bahçesine girdik o an ve bana bir cevap vermedi
Arabadan indiğimizde Alper'in bir arkadaşı uzaktan Alpere seslendiOğlum bu aralar burslularla takılıyor sun yüzünü görmez olduk.
Kiminle takılıp takılmicamı sana mı soru cam.
Herhalde alışıktı Alper'in onu azarlamasına çünkü sustu ve arkasını döndü
Alper bana bakarak konuşmaya başladıHepsi senin yüzünden burslu rezil oldum. hı bide sen sakın arkadaş, kanka falan olduğumuzu düşünme tamam
Yok ne arkadaşı ama sonra konuşu caz Alper efendi benim sorularıma sende cevap vericeksin.
Hıhı konuşuruz burslu. şimdi benim yanımdan uzaklaş hadi git öteye falan
Dersin başlamasına az kaldığı için bende sınıfa gittim sınıfa gittiğimde bazı öğrenciler vardı ama daha hepsi sınıfta değilerdi. Ben yine pencerenin kenarındaki sıraya oturdum Nil geldi ön sıraya oturdu ve bana döndü.
Günaydın nehaber.
Sana da günaydın iyi.
Sen Alperlemi geldin.
Bu ünivesitede gözünü kırpsan herkesin haberivar anamadımki bu ne biçim bir iş.
Öylede sen ve Alper ne alaka onu anlamadım.
Nede yakıştıramadınmı Alperin yanında olmamı.
Yok yok öyle demek istemedi...!
Dediği an sınıfa hoca girdi ve herkes yerine geçti
Bu ünivesitede kiminle konuşsam sanki herkes birşek saklıyor kimsenin bilmemesi gereken birşey ama ben herşeyi öğrenirim.
Zaten hayatın gerçek yüzüyle tanıştım ya oradan vuruyor bana yada buradan bu yetmezmiş gibi şimdide üniversitedeki gizemli olayları çözmekte bana kaldı sanki. kendi başımı kendim sokuyorum belaya.
Biz derse başladık Alper yine dersin ortasında geldi kapıyı çalmadan sınıfa girdi ve yerine oturdu ama benim bu sefer anamadığım Alper hiç Nil'le bakmıyordu.
şimdi bütün bunlar çıksın kafamdan ve derse odaklanmam gerekiyor.
Dersimiz bittikten sonra hoca çıktı ve sınıftakilerin çoğuda sınıftan çıktı
Ben Alper'in yanına gittim gittiğimde yanında ikitane arkadaşı vardı ikisini dışarıya gönderdi Alper.Burslu yine ne oldu hı artık kuyruk gibi arkamdamı geziceksin.
Otur Alper konuşucaz.
Sizin dediklerinizi yapmamak benim ne hadime. Oğlum sen salakmısın bir etrafına bak sana yardım ettim diye artık yedi yirmi dört peşimdemi geziceksin.
Alper benim sana sorduğum sorunun cevabını alamadım.
Yani sana cevap vermek zorundamıyım burslu şimdi ben onu anlamadım.
Hiç birşeyin zorunluluğu yok ama yalan söyledin.
Niye yalan söyliyimki sana bir kız arkadaşım yok sadece bu.
Bak hala yalan söylüyorsun sen Nil'le sevgili değilmisin hı.
Değilim çünkü ayrıldık ve birdaha benimle alakalı hiç bir soru sorma.
Allah'tan sana takıldığın biri varmı diye sorduk.
Hı bide ben arkadaşlarımın yanındayken yanıma gelme anladınmı burslu.Anladım bak ne iyi anlaşıyoruz.
Senin iyi anlaşmanı s..k!
Dedikten sonra sınıftan çıktı
Ben yine bencerenin kenarındaki sıraya oturdum kısa bir süre sonra sınıfa Nil girdi ön sırama oturdu bana dönerek konuşmaya başladı.Beni yanlış anladın yan ben öyle kastetmemiştim.
Nil bana açıklama yapmak zorunda değilsin yani neden bukadar çabalıyorsun onuda anlamıyorum.
Ben sadece seninle arkadaş olmak istiyorum bu yüzden.
Nil lütfen bu arkadaşlık konusunu kapat ve bir daha açma eğer bir gün bende seninle arkadaş olmak istersem gelirim yanına ozaman arkadaş oluruz ama şimdi olmaz emin olki şimdi arkadaşlığın sırası değil.
Öyle olsun Fırat.
Dedi ve önüne döndü yavaş yavaş öğrenciler sınıfa geldiler ikinci ders başlı yacaktı ben kafamı masaya koydum ve gözlerimi kapatım bir süre sonra gözlerimi açtığımda hoca sınıfta ders anatıyordu ama kimse dinlemiyordu dersin bitiminde" hoca bu hafta içerisinde işlediğimiz dersler sınavda muhtemelen çıkar haberiniz olsun diyip sınıftan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ GÜVERCİN
Короткий рассказBasının ölümünden sora kendisi ve ailesi için çabalayan çocuğun hikayesi...