11.BÖLÜM

4 2 0
                                    

Eve doğru yürüyordum anneme. bir işte çalışmaya başlayacağımı söyleyecektim. annem benim çalışmamı istemiyordu.
derslerime odaklanmamı istiyordu haklıydı ama annemin çalışmasına izin veremem. Eve vardım kapının önünde durdum. derin bir nefes aldım aklıma o an yarın üniversitenin ilk günü olacağı geldi. içimden bir ses diyor ki (Fırat herşeyi bir kenara bırak bazen hayatı akışına bırakmak gerekiyor şimdi sen annene bir işte çalışmaya başlayacağını söyleyeceksin şimdi içeri gir ve annene anlat herşeyi.)
İçeri girdim annem le aslı salonda oturuyordu ben de salona geçtim oturdum biraz konuştuk konuya girdim.

Anne ben bu gün iş görüşmesine gitim işe alındım.

Oğlum ne çalışması senin üniversiteye gitmen gerek ben çalışırım. senin derslerine odaklanman lazım.

Anne biliyorum dersleri aksatmıyacam merak etme. zaten hafta sonları bide okulun erken bitiği günler gidicem işe merak etme sen.

Tamam oğlum öyle olsun ozaman. kendini çok yorma derslerinide aksatma.

Tamam annemm.

Aslıdan ses çıkmıyordu. bu duruma çok üzülüyordu benim çok yorulacağımı düşünüyordu. biraz şakalaştım onunla.

Ee aslı yarın burd ilk günün yeni arkadaşlar yeni ortam heycanlımısın.

Biraz heycanlıyım ama o kadar değil Bursa'daki arkadaşlarımı özliyecem tabi. ama burayada çabuk alışırım.benim için zor olmaz bence ama bursayı özliyecem.

Merak etme tatilde gidicez zaten Bursa'ya hep burda kalmıyacaz tabi gidip geliriz.

Ha ben Ahmet amcayı arayacaktım zaten onu göremedim gelmeden önce ben onu bi arayayım. telefonu aldım elime aradım
İlk başta çaldı açmadı sonra açtı

Alo Ahmet amca nasılsın iymisin.

İyim evlat sen nasılsın annen Aslı siz iyimisiniz bende sizi arayacaktım. İstanbul'a gittiniz sizi göremedim biraz üşütmüştüm. size de bulaşmasın diye gelmedim nasıl gidiyor. neler yapıyorsun üniversiten başladımı. aslı okula gidiyormu ya annen o napiyor.

İyiyiz sağol Ahmet amca. üniversitem yarın başlayacak aslının okulu da. annem de evde çalışmak istiyor izin vermiyorum. ben kendime iş buldum calışacam hafta sonları. sen nasıl oldun ileştinmi.

İyileştim merak etme. Ya senin üniversiten var hem okuyup hem çalışıcakmısın. senin için çok zor olacak.dedi

Biliyorum ama napiyim mecburen. annemin çalışmasını istemiyorum hem  onun içinde zor olur.
Ya zaten kendimi çok yormam.

Kendini çok yorma. annenede zor artık bilmezmiyim keşke elimden gelebilsede size yardımcı olabilsem.

Ahmet amca Kendini üzme zaten babam öldüğünden beri bize çok yardımcı oldun. daha nasıl yardım edeceksin ki sen merak etme herşeyin üstünden gelecem. sen İstanbula gel kaç gün bizde kal ne dersin.

Ne demek evlat ne yardımı. elimden gelinceye kadar zaten pek yardım edemiyorum.
İstanbul'a gelirim neden olmasın gelir bi kaç gün kalırım. peki evlat görüşürüz benim şimdi kapatmam gerekiyor kendine iyi bak annene Aslı'ya selam söyle.

Aleykümselam sende kendine iyi bak kendini çok yorma elerinden öperim Ahmet amca görüşürüz.
Diyerek telefonu kapatım...

YANLIZ GÜVERCİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin