2.BÖLÜM

56 15 29
                                    

Annem dizlerinin üstüne çöktü çığlıklar atıyordu. ben ve kardeşim korkarak anneme bakıyorduk sonra telefonu aldım elime ve bir adamın sesi geldi telefondan.

"Mustafa yıldırım geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybetti
başınız sağolsun. Cenazesini bursa harmancık devlet hastanesinden alabilirsiniz.
o an zaman durdu sanki gözlerimden yaşlar akmaya başladı. annem birden ayağa kalktı kapıya doğru koştu. evden çıktı gözleri bizi görmüyordu bile. annem koşmaya devam eti. ben Aslının elini tutup peşinden koştuk. annem bir taksi durdurdu. annem o taksiye bindi bizde ardından bindik. annemin göz yaşları durmuyordu ve hastaneye vardık annem hastaneye girer girmez.

Mustafa nerde diye birkaç defa bağırarak tekrarladı?

sonra bir hemşire geldi kaza yapan Mustafa yıldırımı mı soruyorsunuz?

Annem evet evet diyerek cevap verdi,

Hemşire cenazesi morg ta diyerek cevap verdi.

Annem morg nerde diye tekrarladı?

hemşire hastanenin zemin katında diyerek cevapladı.

Sonra annem merdivenlere doğru koştu. Aslıyla peşinden koştuk. annem Mustafa Mustafa diye bağırıyordu. bir kaç kat indikten sonra zemin kata geldik. annem orda bekleyen bir hemşireye sordu Mustafa nerde diye ?

Hemşire Mustafa yıldırımı dedi ?

Annem evet evet o.

Sonra hemşire anneme buyrun bu taraftan.

Annem odaya doğru girdi bizde girmek istedik.

annem izin vermedi siz burda beni bekleyin dedi.
annem girdi odaya zemin kat karanlıktı biraz. Aslı elimi tutu gözlerimden yaşlar akıyordu çok korkuyordum ama Aslı'ya korkma ben yanındayım dedim. Aslı bana sordu. babam o karanlık odanın içinde mi. o "öldümü?
Ne diyeceğimi bilmiyordum annem dışarı çıktı.

YANLIZ GÜVERCİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin