20.BÖLÜM

4 2 0
                                    

Annem kapıyı açtı. ben içeri girdim. salona geçtim oturdum biraz konuştuk.

oğlum ben sana kaç defa tekrarlicam bu konuyu şimdi sen susacak sın   ve ben konuşu cam  tamamı.

Anne.

Tamammı Fırat.

Tamam anne tamam.

Oğlum bu günden sonra sen sadece derslerine odaklanacak sın ve hiç bir şeyi düşün miyeceksin. ben çalışırım en azından bu saatlere kadar dışarda kalmam.

Anne bak ben çalışıyorum ve bu bize yeter şimdi  lütfen bukonuyuda kapatalım artık.

Oğlum saate bak saate şimdiye kadar çalışıyorsun yorgun olduğun şu halinden o kadar beli ki ayakta zor duruyorsun. şimdi gidip uyuyacaksın yarın peki derslerden  hiç birşey anamayacaksın ve bütün çabaların boşa gidecek. Hayallerin bitecek babana verdiğin sözü tutamicaksın. oğlum  ben istiyorum ki hayallerine ve babana verdiğin sözü gerçekleştir.

Anne ben verdiğim sözü unutmadım unutmicamda ve bu iş konusunu birdaha konuşmicaz biti bukadar.ben derslerimi çalışırım ve hepsini geçerim siz şimdi gidip uyuyun bende kendi odama gidiyorum. biraz yüksek bir ses tonuyla konuşmuştum.

Ben kendi odama gitim üzerimi değiştirdim ve yatağıma uzandım gözlerimi kapatır kapatmaz uyuya kaldım.
Saba aslının sesiyle uyandım.

Abi senin uyanmaya niyetin yok herhalde uyan hadi  abi sesim geliyormu uyansana bide bana uykucu derdin hadi uyan.

Ne dırdır yaptınya Aslı yeter uyandık.
Ben yataktan çıktım üzerimi değiştirdim elimi yüzümü yıkadım anneme anne ben ekmek almaya gidiyorum hemen dönerim.

Oğlum ben ekmek aldım hadi sen gel kahvaltını yap.

Anne sen niye gitin ben giderdim.

oğlum ben erkenden uyandığım için hemen gidip alıp geldim.

Bizkahvaltımızı yaptık aslıyla. Çıktık aslının okuluna doğru yürüdük aslıyla yolda biraz konuştuk.

Abi nezaman beni okula bırakmaktan vaz geçeceksin artık tek başıma gitmek istiyorum çocuk değilim ben.

Hiç birzaman vaz geçmicem bunu bil ve sen benim küçücük minicik kız kardeşimsin bunuda bil.

Aslının okuluna vardık Aslı okuluna gitti. bende kendi üniversiteye me  gitmek için yürümeye devam etim biraz yürüdüm bende üniversitmin bahçesine girdim.

YANLIZ GÜVERCİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin