Arabada iki tane poliste vardı içimden bir ses diyordu ki ( duyduklarının hepsini polise söyle ama söylersem de bu sefer benim başım beladan çıkmaz Allahım ne yapıcam)
polisler kendi aralarında konuşmaya başladılar.
Polis Deniz: gökan sence neden bu genç kız öldürüldü. aklına ilk gelen şeyi söyle.
Polis Gökan: aklıma ilk gelen şey ne biliyormusun. Ya sevgilisi yada kızı istemediği birşeye zorlayan birisi.
Polis Deniz: peki ya onu öldüren bir kızsa.
Polis Gökan: bilmiyorum ama eğer bir kızsa ifadede kesin beli eder.
Polis Deniz: Sabah erkenden üniversitenin içinde bir kız ölü bulunuyor. Ve bu üniversite özel bir üniversite. diyelim suçlu buradaki bir öğrenci değişen ne olur. hiç birşey neden. Çünkü aileleri çok zengin çocuklarını bile bile ataşe atarlar mı hayır. Konunun üstü hemen kapanır.yani olan o zavallı kıza oldu umarım suçlu cezasını en ağır şekilde çeker ve adalet yerini bulur.
Biz karakola varmıştık indik karakolun önü çok kalabalıktı üniversitedeki herkesi toplamışlar. Bir polis ve üniversitenin sahibi konuşuyorlardı. üniversitenin sahibi yani Nil'in babası mı. Nil üniversitenin ilk günü bu babamın üniversitesi demişti şimdi hatırladım.
Bir ağlama ve bağırma sesi geldi.
Karakolun bahçesi okadar kalabalıktıki hiç birşey göremiyordum. Bende herkesi o yana buyana itiştirerek bamaya çalıştım.
Bi kadındı ve bir adam yanlarındada bir kaç kişi. kadın öyle ağlıyorduki.Pelin'in annesi: benim kızım ölmeyi hak etmedi. benim kızım yaşicaktı daha hayallerini gerçekleştirecek ti benim kızım doktor olucaktı.kim öldürdü kızımı kim bitirdi hayallerini kim o güzel gözlerinin kapanmasına sebep oldu kim.beni kızım şimdi o morgun içinde üşümemeliydi.
Yapmamalydım kızımı bu özel üniversiteye göndermemeliydim istememişti.
(pelin anne ben gitmek istemiyorum bu özel üniversiteye. ne varmış diğer üniversitelerin hem boşu boşuna masraf ta olmaz babamın omuzlarına bukadar yük çok ağır. ben normal bir üniversiteye giderim.)Pelin'in annesi:Sen düşünme bu masraf derdini bende çalışır babanla öderiz bir şekilde yeter ki senin geleceğin parlak olsun kızım demiştim. Allah beni kahretsin hepsi benim yüzümden.
Kadın öyle bi ağlıyordu ki artık resmen ayakta durmakta güçlük çekiyordu pelin'in babasıda polislere bağırıyordu hemen kızının katilini bulun hemen ben onu kendi elerimle öldürücem.
Babası sinir kirizi geçiriyordu.ben pelin'in annesinin yanına gitim.
İyimisiniz gelin şurdaki banka oturalım hem ayakta duramıyorsunuz.
Pelin'in annesi: yok yok istemiyorum bana kızımı geri getirin yeter bana. ben ayakta dururum yeterki kızım gelsin pelinimi getirin bana yalvarırım.
Benim gözlerimden yaşlar akmaya başaldı kafamı kaldırdım etrafıma baktığımda herkesin gözleri dolmuş bir şekildeydi. Ben kadını bir şekilde oturtum banka. Kadın öyle bir ağlıyorduki insanın ağlamaması elde değildi.
Pelin'in annesi: kızım lütfen. bu olamaz benim canımdan can giti ben nasıl yaşıyicam geri gel. gel annenin dizlerine koy başını annen oynasın senin pamuk gibi saçlarınla.nasıl söylicem kardeşlerine hı nasıl artık ablanız yok diyicem.
Size su getirmemi istermisiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ GÜVERCİN
Short StoryBasının ölümünden sora kendisi ve ailesi için çabalayan çocuğun hikayesi...