31.BÖLÜM

8 1 0
                                    

Annem kapıyı açtı.
Bu ne hal ne oldu size Aslı, Fırat ne oldu
Aslı ağlayarak anneme sarıldı.

Annemle Aslı içeriye girdi. benle Alper onların ardından girdik  salona geçtik annem  Aslıyla konuşmaya çalışıyordu ama Aslı ağlıyordu annem bize siz burda oturun dedi.
Aslıyı alıp gitti.
Ne Alper konuşuyordu nede ben.
Yarım saat sonra annem geri geldi.
Anne Aslı nerde? Diye sordum

Aslının üzerini değiştirdim elini yüzünü yıkdım ve yatağına koyup uyuduğundan emin olupta geldim.
Şimdi söyleyin.
Aslının üzerindeki kıyafetler niye yırtılmış ve bu surat ınızın hali ne.
Hem endişeli hemde sinirli birşekilde sordu.

  Anne. dedim  geveliyerek.

"Ne, ne oldu. Söylesene Fırat!
Diye bağırdı annem

"Ben anlatıyım efendim dedi Alper
Ben Alpere döndüm. Alper anlatmaya başladı.

Biz Fırat la üniversitenin bahçesinde yedik. Sonra işte cüzdanı verip gidiyordu kızınız. Fırat arkasını döndü üniversiteye doğru yürüdü. Kızınız üniversitenin bahçesinden çıkar çıkmaz üç kişi zorla onu arabaya bindirdi ve kaçırdı.

O an annemin gözünden yaşlar aktı.

"Sonra ne oldu? Diye sordu annem

Fırat peşlerinden koştu ama yetişemiyceğini biliyordum. bende arabama bindim Fırat'da alıp peşlerine takıldık. Ormanın içindeki bir depoya gittiler o deponun içine girdiler bizde hemen peşlerinden gittik.
Gittiğimizde... Dediği an sesis kaldı

Gittiğinizde ne, ne oldu ne yaptılar kızıma?

Merak etmeyin bişey yapmadılar. bir zara vermediler. gigitiğimizde sadece işte üstü biraz yırtıktı bukadar yoksa bir zarar vermediler.
Ha bizimde yüzümüzün bu dürümda olmasının nedeni biz biraz onları onlarda biraz bizi patakladı bukada hepsi.

Allahım bu ne benim kızım ne yaptı da bunu hak eti of of.
İçinden öyle derin bir of çekti ki annem benim içim parçalandı.

Tamam hadi ben sizin yüzünüzdeki yaraları temizliyim bekleyin. burda
Annem ikimizin de yüzünü temizledikten sonra ben kalkıp Aslıya baktım.
Uyuyordu benim güzel gözlüm.

Ben çalıştığım yerdeki patronumu aradım. Telefonu açtığında  bügün işe gelemiceğimi söyledim neden diye sorduğunda.
Hiç bir şey diyemedim sustum bir kaç saniye. Yarın gelince konuşuruz. diyip kapattım

Salona geçtim Alper de gideceğini söyledi .onunla kapıya kadar eşlik ettim.
Herşey için teşekkür ederim Alper.

Senin için yapmadım burslu tamam mı ben o kız için yaptım. Vala sen olsan bilmiyorum belki o da belki bi döner bakardım. Sırıttı ve gitti.

YANLIZ GÜVERCİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin