Gözleri kıpkırmızı olmuştu bana ve Aslı'ya bakarak göz yaşları sular seller gibi akıyordu.
Bir polis geldi siz Mustafa yıldırımın nesi oluyorsunuz?
Annem eşi yim dedi.
Polis alın Mustafa Bey'in üzerinden çıkan eşyaları.
bi poşet halinde anneme verdi ve başınız sağolun diyerek giti.
Annem poşeti yavaşça açtı poşetin içinden cüzdanı, telefonu ve bir kağıt çıktı.
Annem kağıdı alarak açtı kağıdın üstünde bunlar yazıyordu.Not: herşeyi çok çabuk unuttu yorum o yüzden unutmamam gerekenler.
Bu gün eve erken gideceksin çünkü oğluna bisiklet sürmeyi öğreteceksin.
Unutma bir hafta sonra aslının doğum günü en sevdiği çikolatalı pastayı alacaksın.
Zehra'nın elektrikli süpürgesi bozulmuş maaşını aldığında zehra'ya bir elektrikli süpürge alıcaksın.
Aslı annemin yanına giderek anne babam birdah hiç gelmiyecekmi?
diye sordu annem konuşmadan Aslıya bakarak ağlıyordu.
Sonra bir hemşire geldi.
cenazenizi alabilmek için çıkış işlemleri yapmanız lazım akrabalarınız falan nerde dedi?Annem onlara şimdi haber vereceğini söyledi.
Hemşir peki tekrardan başınız sağolsun diyerek giti.
Annem önce Ahmet amcayı aradı.
Ahmet amca nerde oldu,nasıl oldu dedi annem trafik kazası olduğu söyledi.
Tamam tamam kapat hemen geliyorum dedi.
annem sonra. amcamı,dayımı,halamı,teyzemi herkesi aradı. Ahmet amca herkesten önce hastaneye geldi. anneme nasıl yani öldümü, nasıl olabilir inanmıyorum dedi bi şoka girdi aniden .
Ahmet amca anneme Zehra Mustafa'yı görmek istiyorum.
Annem gel butaraftan içeri girdiler. beş dakika geçtikten sonra beraber dışarı çıktılarm Ahmet amcanın gözlerinde yaşlar akıyordu kapının önündeki sandalyelere oturdular.
Aslı annemin kucağına giti. Ahmet amca elimi tutup kendisine doğru çekti anlımdan öpüp sarıldı bana. bende ağlıyordum ama halada inanmıyordum babamın öldüğüne. dayım, amcam,Halam ve teyzem hepsi geldiler.
Halam, teyzem kapaı dan girer girmez nasıl oldu, nasıl öldü diyerek ağlıyorlar dı. amcamla dayım anneme Zehra Mustafa'yı görmek istiyoruz dedi.
Hep beraber içeri girdiler bende babamı son defa görmek istedim ama Ahmet amca izin vermedi. benle Asılı kaldık yine kapıda. herkes babamı görmek istiyordu sanki ölen o değilmiş gibi kimse inanmak istemiyordu hep beraber dışarı çıktılar. hepsi ağlıyordu dayım zar zor konuşuyordu. ben çıkış işlemlerini halet meye gidiyorum dedi sonra iki hemşireyle geldi dayım amcamıda çağırıp içeri girdiler omuzlarında bir tabutla çıktılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ GÜVERCİN
Short StoryBasının ölümünden sora kendisi ve ailesi için çabalayan çocuğun hikayesi...