16.BÖLÜM

6 1 0
                                    

Alper pastayı kesti ve bana baktı.

Ne duruyorsun servis etsene.

BaranBen servis ederim efendim.

Ben sana demedim yanındaki ne dedim. Hadi garson hepimiz senimi bekliyecez. hızlı hızlı.

Ben servis etmek için oraya gittim
Alper bana dik dik bakıyordu. Baran servis etmekte bana yardım etmek için yanıma geldi.

Rahat ol kardeşim şimdi birlikte hallederiz ve işimiz hemen biter dedi Baran.

Birlikte hallederiz  diyerek gülümsedim bende. Hoşuma gitmişti sanırım hayatımda ilk defa bir insanla bukadar yakındım  okadar iyi anlaşmıştık ki bana kardeşim dedi.

Oradan güzel bir dilim pasta ayırın.
Kısık bir ses tonuyla.  küs olabiliriz Nil ama sende bu pastadan yiyeceksin. dedi Alper

Biz servisi bitirdik herkes Alpere aldıkları hedyeleri verdiler. Hediyeler okadar ucuz hedye değildi çok bahlıydı.
Baranla mutfağa gidip biraz oturduk o sırada herkes alperin doğum gününü tekrar kutlayıp yavaş yavaş gitmeye başladılar. herkes giti biz ve orda çalışan herkes oraları topladık ve temizledik saat on iki olmuştu sanırım. Ben üzerimi değiştirdim Baran da  üzerini değiştirdi ikimiz birlikte çıktık restoran tan.

Yarın görüşürüz.  Kardeşim dedim Barana.

Yarın görüşürüz ve uzun uzun sohbet ederiz. Kardeşim

Ben eve gitmek için hızlı hızlı yürüdüm. annem beni çok merak etmiş olmalı telefonumda  kapatmıştım. kaç kere aramış hiç görmedim.
Eve vardı daha anahtarı çıkartmadan 
Annem kapıyı açtı.
Anne sen daha uyumadın mı.
    
Annen nasıl uyusun Fırat hı bu saate kadar neresin oğlum saat kaç haberin varmı bu günden sonra çalış miyacaksın.

Anne dur bi içeri gireyim öyle konuşuruz. Annem le içeri girdik annem arkamdan kapıyı kapatı salona geçtim aslıda daha uyanık tı.

Siz niye uyumadınız hem benim anahtarım var anne.

Abi biz meraktan öldük burda sen diyorsun ki beni merak etmeyi ve düşünmeyin ya.

Annem yok oğlum yok sen artık çalışma derslerine bak yeter ben çalışırım.

Anne lütfen ne konuşucaksak yarın konuşalım çok yorgunum uyuyacam.

Annem aç mısın oğlum sana yiyecek bir şeyler getiriyimi.

Anne aç değilim ben yedim orda ben odama gidiyorum sizde uyuyun.

Odama gitim üstümü değiştirdim yatağıma uzandım. aklıma Alperin babasının ona dediği laf geldi.
iyki doğdun nice mutlu yıllara canım oğlum. dedi

"ben ise doğum günümün nezaman gelip geçtiğini bilmiyorum bi mavi bisikletim hatırlatıyor bana anılarım...



YANLIZ GÜVERCİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin