Sınınftan çıktım merdivenlerden indim. bahçeye çıktım bir banka oturdum yanıma iki kişi geldi sınıftan. oturdular biraz konuştuk
(Mete) Sen sınıftakilerin boş konuşmalarını takma onların işi bu boş konuşmak.
Takmıyorum zaten umrumda değil ben derslerime odaklanıyorum.
(Sarp) Sendeki Bey'inden bana da lazım vala.
Siz birbirinizi tanıyor musunuz sınıftaki lerle çok yakınsınız.
(Mete) Hemen hemen
her saat değil her saniye birbirimizin yüzünü görüyoruz öyle anlata bilirim. Ve aileler birlikte iş yapınca daha'da yakınlaşıyoruz.
Nil'inde dediği gibi hepimiz ayını liseden mezun olduk bu yüzden bukadar yakınız.(Sarp) Fırat sen niye bizimle aynı lisede okumadın ki sende hepimiz le arkadaş olurdun kimse seninle dalga geçmezdi şimdi.
(Mete) Sarp boş boş konuşmayı kes yine salaklığınmı tutu. Fırat kusura bakma bu da bazen boş boş konuşuyor.
Yok sorun değil.
(Sarp) Ne dedim ki şimdi ben ha Mete Alp neden gelmedi ki ilk derse.
(Mete) Sen konuşma o yeter ben nerden biliyim Sarp Alp neden gelmedi.
Alp kim?
(Mete) Bizim liseden bir arkadaş. Hadi kantine gidelim bi kahve falan içelim.
Yok ben gelmiyecğim ya siz gidin ben oturucam zaten birazdan ders başlicak sınıfta görüşürüz.
(Mete) Tamam ozaman.hadi Sarp biz gidelim
Onlar gittiler ben orda oturdum biraz daha. sınıfa gitmek için ayağa kalktım yürümeye başladım sanki biri bağırdı gibi geldi arkama baktım bir anda biryle çarpıştım.
Bana dedi ki önüne baksana burslu.Pardon da siz kimsiniz. benim burslu olduğumu nereden biliyorsun.
Senin burslu olduğunu ben değil bütün üniversite biliyor. ben ismim Alper bunu kafana sok pardonda siz kimsiniz laflarından hiç hoşlanmam burslu.
Diyerek giti ben üniversitenin içine girdim sınıfa doğru yürüdüm. sınıfın için girdim ardımdan beş dakika sonra hoca girdi. hiç biri hocayı takmıyordu tabi takmazlar hepsinin anne babası zengin sonuçta neden taksınlar ki. hoca dersi anlatmaya başladı kapı çaldı sınıfa Alper girdi
hoca oğlum zahmet edip gelmeseydin ders biti zaten.
Alper cevap vermeden yerine oturdu.Hoca çocuk takmıyor bile nede olsa özel üniversite kim ne yapsa yapar.
Hoca ne dese hiç biri takmıyordu alper Nil’in yan tarafındaki sıraya geçti bile. arada bir Nile bakıyordu.
arkadaşlardan biri yüksek sesle hala küsmüyüz öyle sınıfın neşesi yok ki. alperle Nil birbirine baktı muhtemelen ikisi sevgiliydi. araları bozulmuştu hoca dersi anlatmaya devam ediyordu zil çaldı sınftan çıktım bugün ders biti. iş yerine gidicem yürümeye başladım bizim sınıftakiler her biri bir arabaya bindi. arabaları çok güzeldi ben yürüyerek iş yerine gitim restorantın içine adım atım biri Fırat dedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ GÜVERCİN
Short StoryBasının ölümünden sora kendisi ve ailesi için çabalayan çocuğun hikayesi...